Niets, maar je doet wel heel erg je best in de FB, dus ik was gewoon benieuwd en nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:48 schreef Zeroku het volgende:
Hoezo Naatje? Wat boeit jou dat eigenlijk?
Krijg je die erbij?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:49 schreef Zeroku het volgende:
Trouwens, fix ff allemaal een normal UI en geen webicon. Die zie je binnenkort niet meer, en nu is dat kut omdat ik niemand kan onderscheiden.
Doe ik het wel goed?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:49 schreef Zeroku het volgende:
Trouwens, fix ff allemaal een normal UI en geen webicon. Die zie je binnenkort niet meer, en nu is dat kut omdat ik niemand kan onderscheiden.
Rightquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niets, maar je doet wel heel erg je best in de FB, dus ik was gewoon benieuwd en nieuwsgierig.
Nope.quote:
Nee.quote:
ga lekker terug op de oude layout joh lapzwans beetje van mij verwachten dat ik mn webicon veranderquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:49 schreef Zeroku het volgende:
Binnenkort kan je niet andersquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:51 schreef RoBro het volgende:
[..]
ga lekker terug op de oude layout joh lapzwans beetje van mij verwachten dat ik mn webicon verander
Dan nietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn avatar is anders te groot, dus nee...
Je kan over een tijdje niet kiezen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:52 schreef DeLuna het volgende:
Trouwens.. Als dat zo werkt op die layout hoef ik hem ook niet.
wat een bilderberger praktijken van dannyquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Binnenkort kan je niet anders
[..]
Dan niet. Over een paar weken/maanden/jaren moet het vanzelf.
Ik niet. Moet je ff aan Shiz vragen.quote:
Hihi.quote:
gvd je bent 15 en je praat als een gozer van 22 volgens mij is die foto van speelpunt punt nl gehaaldquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:57 schreef RoBro het volgende:
[..]
gvd je bent 15 en je praat als een gozer van 22 volgens mij is die foto van speelpunt punt nl gehaald
Nee. Nee. en weet ik niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:57 schreef RoBro het volgende:
[..]
gvd je bent 15 en je praat als een gozer van 22 volgens mij is die foto van speelpunt punt nl gehaald
Jij bent toch geen 15, ik vind jou niet praten als een 22 jarige en ik weet niet wat je met welke foto hebt gedaan.quote:
Oja, ik ben 16quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij bent toch geen 15, ik vind jou niet praten als een 22 jarige en ik weet niet wat je met welke foto hebt gedaan.
Dus.
quote:
Zowaar, maar ik vond het een te dure spendering worden dat ik er mee gestopt ben elke vrijdagavond te drinken...quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:10 schreef Zeroku het volgende:
Mensen die minder dan 1 liter bier per dag drinken
Ja, want je moet ook echt zo worden als Zerokuquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:10 schreef Zeroku het volgende:
Mensen die minder dan 1 liter bier per week drinken
Zeroku.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, want je moet ook echt zo worden als Zeroku
Ik drink helemaal niet (geen alcohol, voor de bijdehante mensen onder ons), en dus?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:10 schreef Zeroku het volgende:
Mensen die minder dan 1 liter bier per week drinken
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, want je moet ook echt zo worden als Zeroku
Mensen die geen sarcasme snappenquote:
Goedzo.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zowaar, maar ik vond het een te dure spendering worden dat ik er mee gestopt ben elke vrijdagavond te drinken...
Dan ben je niet tan2 lauw.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik drink helemaal niet (geen alcohol, voor de bijdehante mensen onder ons), en dus?
Dat heeft niets met sarcasme te maken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Mensen die geen sarcasme snappen
Oké.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:15 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dat heeft niets met sarcasme te maken.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat wil ik ook niet zijn dus dat komt goed uit
Ja, hoe kan ik nou beoordelen of het sarcasme is als je elke post met een 'quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Mensen die geen sarcasme snappen
Omdat je achterlijk moet zijn, wil je dat niet snappen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, hoe kan ik nou beoordelen of het sarcasme is als je elke post met een ' [ afbeelding ] ' PI versierd
Laat hem even de baas uithangen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, hoe kan ik nou beoordelen of het sarcasme is als je elke post met een ' [ afbeelding ] ' PI versierd
Versiert.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat dus.quote:
Er zijn mensen die er zo over denken, dus ik schaarde jou net bij die mensen..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat je achterlijk moet zijn, wil je dat niet snappen.
Oké. Grappig.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die er zo over denken, dus ik schaarde jou net bij die mensen..
Ik blijf een nazi jwt.quote:
Een eckte eckte?quote:
Komt er eentje achterquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:19 schreef DeLuna het volgende:
Zeroku, niet om jou ofzo (of toch wel, geen idee), maar waarom is er altijd ruzie/onenigheid/ongezelligheid als jij hier bent?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:19 schreef DeLuna het volgende:
Zeroku, niet om jou ofzo (of toch wel, geen idee), maar waarom is er altijd ruzie/onenigheid/ongezelligheid als jij hier bent?
Jawohl!quote:
Ik ben niet degene die er over gaat janken als een keer een PI een paar keer wordt gepost.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:19 schreef DeLuna het volgende:
Als jij nou gewoon hier opkankertquote:
Niceequote:
Omdat Zuurkool iets te overijverig spitsvondig is.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:19 schreef DeLuna het volgende:
EEN PAAAAAAR KEEER????quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die er over gaat janken als een keer een PI een paar keer wordt gepost.
Dat jij nou een kutleven hebt en er niet tegen kan als andere mensen een beter leven hebbenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die er over gaat janken als een keer een PI een paar keer wordt gepost.
[..]
Als jij nou gewoon hier opkankert. Met je blij kutgedrag altijd.
quote:[..]
Nicee
TR gemacht.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Als jij nou gewoon hier opkankert. Met je blij kutgedrag altijd.
[..]
Nicee
Ja, nu kan ik hem standaard instellen, dus hoeft ik niet te klikken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
EEN PAAAAAAR KEEER????Was het maar een paar keer, bleef het daar maar bij
Gelukkig weet jij daar veel van jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat jij nou een kutleven hebt en er niet tegen kan als andere mensen een beter leven hebben
[..]
quote:
Laat eens goed voer zien dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, nu kan ik hem standaard instellen, dus hoeft ik niet te klikken.
[..]
Gelukkig weet jij daar veel van ja. Ga maar lekker met je pikkie spelen. Die is nu weer gegroeid
.
quote:[..]
Ik ook. En gebeurd.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:29 schreef muisje91 het volgende:
en mensen hoe hebben jullie vandaag jullie leven verpest?
Ik heb keihard gewerkt
Dalijk bier drinken, met Caro Emerald live op de achtergrond.quote:
Ik heb niks gedaan, alleen maar vragen voorbereid voor een interview met iemand van Fall Out Boy morgenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:29 schreef muisje91 het volgende:
en mensen hoe hebben jullie vandaag jullie leven verpest?
Ik heb keihard gewerkt
Relaxed, ik ga ook ff een pils pakken!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dalijk bier drinken, met Caro Emerald live op de achtergrond.
Tofquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan, alleen maar vragen voorbereid voor een interview met iemand van Fall Out Boy morgen
Nee, die doet MrManiak!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tof. Jij deed toch ook Pendulum of niet?
Hmm. Okai. Je moet Anders Friden, van In Flames eens proberen te strikken als die in Nederland komtquote:
Nice.quote:
David vond dat ik op haar leekquote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 22:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dalijk bier drinken, met Caro Emerald live op de achtergrond.
quote:
*noteertquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Okai. Je moet Anders Friden, van In Flames eens proberen te strikken als die in Nederland komt
Morgen familiedag oid.quote:
Zij kan wel aardig zingenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
David vond dat ik op haar leekIk lachte hem uit
[..]Ik doe dingen, OKE?
Hoi Naat!
Vet!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan, alleen maar vragen voorbereid voor een interview met iemand van Fall Out Boy morgen
Hoe gaat het met renquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]Ik doe dingen, OKE?
Hoi Naat!
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:38 schreef muisje91 het volgende:
*maarten gaat nog even leren* internet filters *saai*
Yessquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vet!Wie heb je allemaal al geïnterviewd?
Oh maar daarom lachte ik hem niet uit. Ik lijk totaal niet op haarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 22:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zij kan wel aardig zingen. En het is gratis dadelijk
Goed, ik ben supermoequote:
Zo, da's echt vetquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Yess
uuh, The Temper Trap, Yeasayer, Jon Allen, New Young Pony Club, General Fiasco. Ik zou ook Destine op Pinkpop interviewen, maar door tijdgebrek ging dat niet echt
Toppie, behalve het leerwerkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh maar daarom lachte ik hem niet uit. Ik lijk totaal niet op haar![]()
[..]
Goed, ik ben supermoeEn daar?
Ik las eerst: Mijn voeten zijn gebroken en ik ben verbrand.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:39 schreef mstr het volgende:
Ik ben gebroken en m'n voeten zijn verbrand.
Een rep frans op woensdag en een rep duits op donderdag, en laat dat nou de 2 vakken zijn die mij het minste liggenquote:
Wie?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Yess
uuh, The Temper Trap, Yeasayer, Jon Allen, New Young Pony Club, General Fiasco. Ik zou ook Destine op Pinkpop interviewen, maar door tijdgebrek ging dat niet echt
Altijd wel een beetje dat ik niet genoeg vragen heb en korte en saaie antwoorden krijg. Maar dat valt vaak wel meequote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo, da's echt vetBen je dan niet zenuwachtig?
Nee, gelukkig niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik las eerst: Mijn voeten zijn gebroken en ik ben verbrand.
Oh, succesquote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een rep frans op woensdag en een rep duits op donderdag, en laat dat nou de 2 vakken zijn die mij het minste liggen
Ik kan niet meer lezen jongens, ik dacht dat je een rap uit je hoofd moest leren in die talenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een rep frans op woensdag en een rep duits op donderdag, en laat dat nou de 2 vakken zijn die mij het minste liggen
Dat las ik ookquote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 22:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik las eerst: Mijn voeten zijn gebroken en ik ben verbrand.
Ik mag toch hopen dat één van de vragen:"Waarom!?" is.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wij moeten trouwenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 22:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan niet meer lezen jongens, ik dacht dat je een rap uit je hoofd moest leren in die talen
Doe dat.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat las ik ookMaar dacht dat het aan mijn scheve lezen lag.
OH OH ohohohoh. Do, ik ga even een SDkaartje zoeken en dingesen
Nee, livestreaming is toch weer helemaal in?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mag ik dan komen kijken bij de lesbiasche seksuele spelletjes
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan niet meer lezen jongens, ik dacht dat je een rap uit je hoofd moest leren in die talen
Dat dus, maar gelukkig sta ik voor beiden nog voldoendequote:
Mag ookquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, livestreaming is toch weer helemaal in?
Jawelquote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mag ookMaar niet stiekem uitzetten als de kleren uitgaan
Dat scheelt weer, hoef je nooit meer te scheren.quote:
Awwquote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou weer aan, moet ik weer een volgend slachtoffer zoeken...
Dat is ook prettig voor mezelf hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 22:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat scheelt weer, hoef je nooit meer te scheren.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat scheelt weer, hoef je nooit meer te scheren.
Potten hebben toch altijd snorrenquote:
Eenschquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Aww
[..]
Dat is ook prettig voor mezelf hoor
Vodkaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat hebben russen hier nou weer mee te maken
*opent FB in andere tabquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:59 schreef muisje91 het volgende:
Klaar met leren! Nu jullie weer pesten~!
Trusten!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
Naar bed, naar bed, zei mamsie met pret
Doei mensen
Ik zie de lol er niet meer van in als iedereen het zo serieus neemt en alles.quote:
Fiets is nog lekker dan een vergiet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:02 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik zie de lol er niet meer van in als iedereen het zo serieus neemt en alles.
Oh behalve Tamara, maar die reageert er zo leuk op
vooral als fiets allemaal geheime info doorgeeft via MSN
Kanker op.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:17 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Je zusje ook nadat een neger in haar is geweest.
Tis zo mooi weerquote:
Fiets?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Moet je raden wat ik vandaag allemaal gereden heb
Ik ben een hele week verveld geweest in m'n gezocht omdat Pinkpopquote:
Insmeren?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben een hele week verveld geweest in m'n gezocht omdat Pinkpop
Ik was er alleen op zondag dus veel zon heb ik niet gezien. Wel mooi dat de zon ging schijnen toen Mika optradquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben een hele week verveld geweest in m'n gezocht omdat Pinkpop
Niet doenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:32 schreef DeLuna het volgende:
Kut. Ik betrap mezelf er op dat ik mezelf weer eens flink naar beneden haal
Tijdje terug in Westerpark ging het, nadat hij 'Rain' had gezongen, juist regenenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik was er alleen op zondag dus veel zon heb ik niet gezien. Wel mooi dat de zon ging schijnen toen Mika optrad
Huh, maar hij zei toch dat hij voor het eerst in de regen speelde?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tijdje terug in Westerpark ging het, nadat hij 'Rain' had gezongen, juist regenen
Wauwie.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mitsu lancer station,
Mitsu L200,
Suzuki samurai,
Bugxter,
Kart.
Was fucking tof allemaal
Oh. En met die L200 en samurai werd ook écht in het terrein geredenquote:
Rain was ook het laatste nummer toenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Huh, maar hij zei toch dat hij voor het eerst in de regen speelde?
nog steeds hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jepquote:Op zondag 6 juni 2010 01:33 schreef Zeroku het volgende:
Teering, morgen ga ik echt koppijn hebben
René heb je trouwenws al de nieuwe layout ingesteld?
Klopt, maar ziet er wel echt tof uit.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jep
Sommige dingen werken nog niet helemaaaal
Wel als je alles voor niks krijgt omdat mijn maat bij dat cafe werkt.quote:
Drank is drank.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wel als je alles voor niks krijgt omdat mijn maat bij dat cafe werkt.
Care. Coronaquote:
Lalalalala, drank is drank!quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 02:27 schreef Hyman het volgende:
Heu Do, ik heb heul de avond met een meisje staan praten, goed van me he?
quote:
Die zouden mijn opa en oma nu ook hebben..quote:
Idd. Ook best vervelend dat er sommige dingen nog missen. Maar hij ziet er wel heel tof uit.quote:
quote:
Nog nergens. Hij is alleen beschikbaar voor kroew.quote:
Ik vind dat jij dat NIET mag doen, standaard PI...quote:Op zondag 6 juni 2010 11:22 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, en René. Heb je al gezien dat je een standaard PI in kan stellen?
Ghihi.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind dat jij dat NIET mag doen, standaard PI...
Dat is nu nogal kut iddquote:Op zondag 6 juni 2010 11:46 schreef Renesite het volgende:
Iedereen is zulks een nozem hier met zulks een anonieme avatar
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:22 schreef Zeroku het volgende:
http://www.fok.nl/danny/newforum_subsites.swf
http://www.fok.nl/danny/newforum_themes.swf
http://www.fok.nl/danny/newforum_edit.swf
http://www.fok.nl/danny/newforum_topicupdates.swf
http://www.fok.nl/danny/spotlightUser.swf
http://www.fok.nl/danny/forumpreview.swf
Ja, dat is de nieuwe layout, in een Tweakers kleurtjequote:
Ahja.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat is de nieuwe layout, in een Tweakers kleurtje.
Hahahahaha, ik moest lachenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ligt wss met een one night stand te batsen
In dr velquote:Op zondag 6 juni 2010 13:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hahahahaha, ik moest lachen![]()
![]()
Maar ff serieus. Waar is jouwe?
quote:
Neequote:Op zondag 6 juni 2010 13:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je had toch hele avond met een meisje zitten praten?Geen dingen uitgewisseld?
Ook geen 0906 of msn/hyves?quote:
If you use your hands everyday its nothing like a one night stand.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ligt wss met een one night stand te batsen
nuthing.quote:
Waarvan ken jij sjoegie dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
If you use your hands everyday its nothing like a one night stand.
Gelukkig ben je sarcastischquote:Op zondag 6 juni 2010 13:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
nuthing.
Toen ik weg ging, ging ze ineens tegen me aan rijden, zou het een teken zijn ?
Ik ben hier ook niet zo goed inquote:Op zondag 6 juni 2010 13:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gelukkig ben je sarcastischAnders: sukkel!
Dan nog gast, als ze tegen je aan gaat rijden, nadat je een hele avond hebt lopen lullen zit er meer inquote:
Ik zal barts wijze raad opvolgenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan nog gast, als ze tegen je aan gaat rijden, nadat je een hele avond hebt lopen lullen zit er meer inVolgende keer kan je dus gelijk aan de gang
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:33 schreef Ravenous- het volgende:
Iemand nog een lekker wakkerwordtmuziekje?
Pas je wel op met rijden dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:32 schreef Hyman het volgende:
De grap is dus dat zij ook slechte nieren heeft, nog veel slechter dan die van mij. dus zij zit 3 keer per week 4 uur per keer aan de dialyse
Ik heb em al gevonden volgens mijquote:Op zondag 6 juni 2010 13:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pas je wel op met rijden dan?Heb je dr hyves al geroggeld?
Dudequote:Op zondag 6 juni 2010 13:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb em al gevonden volgens mij, maar nog niet de ballen gehad om iets te posten
.
Ik ben een zwakkeling.
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Door die kut esgay luister ik deze nu al 6 keer
Pas als je contact hebt gelegdquote:
Jezus wat ziet fergie eruit zeg,quote:Op zondag 6 juni 2010 13:40 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Deze zal ook grijs gedraaid worden in de lokale uitgaansgelegenheid.
And party, and party, and party, and party and pa-pa and party
Ik zal een typische reactie neerzettenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pas als je contact hebt gelegdKom op gast, het is HIV's
Je hebt uren met dr zitten lullen, hoezo zou je dat dan niet daar voort kunnen zetten?
Nee gek, zo:quote:Op zondag 6 juni 2010 13:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zal een typische reactie neerzetten!
Zo;een ofzo![]()
Je moet vragen of je een natte vonger in haar oor mag douwenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zal een typische reactie neerzetten!
Zo;een ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |