nopequote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:52 schreef nostra het volgende:
ik was vanmiddag even in mijn eentje gaan zwemmen en daarna ging ik dus even op het strandje liggen wat bij dat meer is, het was er best druk. onderwijl zal ik een beetje op internet enzo en op een gegeven moment kwam er een heel mooi meisje naar me toe die vroeg wat ik aan het doen was. ik ging helemaal bibberen en probeerde een leuk grapje te maken, maar mijn stem trilde te erg en ik plaste ook nog in mijn broek. toen zag ik allemaal mensen kijken en lachen, dus ik ging snel weer naar huis om te fokken.
ik lag op m'n rugquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:54 schreef Adelante het volgende:
Achjee, TS was vergeten een kuiltje in het zand te maken om de ruimte te geven aan z'n piemeltje
Of gewoon Hollanderquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:45 schreef kutkabouter het volgende:
optionele klacht: ook nog eens verbrand(want daywalker)
Ja dat dacht ik dus ook.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:46 schreef Zero17 het volgende:
HAHAHA IEDEREEN DENKT NATUURLIJK DAT JE INTERNET BEDOELT, MAAR JE BEDOELT GEWOON JE LUL WHUAHUHUAHA
ja daar heb je gelijk in, maar dan is het nog steeds kut als je door 20 man bekeken wordtquote:Op zondag 6 juni 2010 11:17 schreef JSerry het volgende:
Man mensen zijn kinderachtig, wen daar maar vast aan voor in het echte leven, is toch niks raars aan dat je met een stijve wakker wordt is de natuur, mensen zijn zulke zielige wezens echt. Wel lullig voor je trouwens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |