Ben je een beetje in de war met je mod rechten?quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:42 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ben je een beetje in de war met je mod rechten?
Nee, ik heb voor het eerst een topic zitten lezen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:42 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ben je een beetje in de war met je mod rechten?
Inderdaad, het jaarlijkse leedvermaak topic compleet vertrolled door koningdavidquote:Op zondag 6 juni 2010 13:00 schreef Opkloter het volgende:
kenker, mijn topic is echt nix geworden.
ik wilde juist dat hier gesproken zou worden over de debielheden die daar plaatsvinden.![]()
dan gaan koningdavid en consorten weer zo'n kutdiscussie ligge voeren.
[b][b]
PICS VAN GREFOSLETJES....NU!!!!!11[/b][/b]
Die rechtse lijkt in verhouding nog enige potentie te hebben.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Inderdaad, het jaarlijkse leedvermaak topic compleet vertrolled door koningdavid![]()
toch nog effe een pica omdat het kan
[ afbeelding ]
Ik zou die rechtse op basis van wat ik nu zie wel geven.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Inderdaad, het jaarlijkse leedvermaak topic compleet vertrolled door koningdavid![]()
toch nog effe een pica omdat het kan
[ afbeelding ]
De nieuwe FC Twente-sjaaltjes?quote:
Alsof hij zondag überhaupt online mag.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Trouwens koningdavid zal wel in de kerk zitten, dus die komt niet meer trollen
ach ja inderdaad, hij gebruikt natuurlijk EO-filternet als ispquote:Op zondag 6 juni 2010 14:46 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Alsof hij zondag überhaupt online mag.
De website van de SGP is bijv. op zondag altijd offline:quote:Op zondag 6 juni 2010 14:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ach ja inderdaad, hij gebruikt natuurlijk EO-filternet als isp
quote:Beste bezoeker,
Fijn dat u belangstelling hebt voor de SGP en de standpunten van onze partij.
Eén van die standpunten betreft de zondag. Dat is de eerste dag van de week, de dag van de opstanding van Christus, die we in het bijzonder wijden aan de dienst van God. Bovendien is de zondag een rustdag, een geschenk van God waar we dankbaar voor mogen zijn in een jachtige tijd als de onze. Een dag om op adem te komen. Tegen deze achtergrond is de SGP-site op zondag 'gesloten'.
Uiteraard bent u van maandag tot en met zaterdag hartelijk welkom op onze SGP-site.
Staatkundig Gereformeerde Partij.
Laat ik het anders stellen dan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee.![]()
Omdat jij vindt dat de kans zeer klein is, is het een waanbeeld?
[..]
Ik zou eerder zeggen dat jij het ongelooflijk simplistisch behandeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |