abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:08:32 #251
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_82376072
De hele groep rondom Koningdavid vind ik tof. Biels enzovoorts.
pi_82376075
new page
[/laki]
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:08:41 #253
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82376080
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:06 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Omdat ik er zelf ook 1 was, als je het echt doet voor jezelf, dan haal je het niet aan bij ieder gesprek met een meisje.
Is ook volkomen zinloos, want iedereen behalve dikkertjes zeggen het, dus het is niets indrukwekkends,
Ja jij was dat in een hele andere tijd, en ik kan je verzekeren dat niemand sport om 'indruk' te maken. Wat voor indruk dan?
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:09:08 #254
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82376094
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:07 schreef ynuhh het volgende:

[..]

Dat doe ik straks wel als ik mijn gvb heb.
Ik wil later ook leren golfen. =$
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:09:29 #255
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82376108
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:08 schreef Allure_ het volgende:
new page
[/laki]
new page is eigenlijk van Seagal. Maar in zijn afwezigheid doe ik het.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_82376132
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:09 schreef Lakitu het volgende:

[..]

new page is eigenlijk van Seagal. Maar in zijn afwezigheid doe ik het.
Seagal .
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:10:30 #257
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82376137
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:08 schreef ynuhh het volgende:
De hele groep rondom Koningdavid vind ik tof. Biels enzovoorts.
Same, Biels, de_ananas.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:12:06 #258
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82376185
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:12:19 #259
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82376191
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:10 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Same, Biels, de_ananas.
Wie is Same?
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:12:47 #260
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_82376208
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:10 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Same, Biels, de_ananas.
Captainhero.
pi_82376213
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:12 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Wie is Same?
Jonghe
pi_82376215
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:07 schreef ynuhh het volgende:

[..]

Volgens mij lees je over het gedeelte over het fit voelen heen. Anyway, hardlopen is in mijn ogen nou niet echt een sport om mee op te scheppen. Dat doe ik straks wel als ik mijn gvb heb.
Opscheppen doet iedereen, je vermeldt zelf nog even dat je het gaat doen als je je gvb hebt.
Alles wat mensen aan anderen vertellen is om zichzelf of haarzelf omhoog te halen volgens eigen definities wat hoog dan is. Niets is eerlijke communicatie, en hoe sneller mensen zichzelf doorhebben, hoe makkelijker het wordt om dat eens om te gooien, en wel te gaan communiceren met elkaar.

Dom voorbeeld, iedereen vond BT toch zo aardig hier? Ze zei dat ze stopte met FOK!ken vanwege 1 of andere mongool. Iemand nog interesse getoond vandaag, nope.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:13:48 #263
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82376227
Fotoboek van kees1977

Niets voor jou, Allure_?
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_82376231
HAHAHAHA mongol bij paul de leeuw.
pi_82376258
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:13 schreef Skylark. het volgende:
Fotoboek van kees1977

Niets voor jou, Allure_?
Als het geen kloon was, wel. Ook al hou ik niet zo van blond.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:14:53 #266
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82376264
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:12 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Jonghe
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_82376323
Dexter kijken...
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:18:20 #268
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_82376366
quote:
Opscheppen doet iedereen, je vermeldt zelf nog even dat je het gaat doen als je je gvb hebt.
Let op de smiley. Ik ben zelf niet zo'n type die graag opschept, maar ik mag wel graag vertellen dat ik even ga hardlopen.
quote:
Alles wat mensen aan anderen vertellen is om zichzelf of haarzelf omhoog te halen volgens eigen definities wat hoog dan is. Niets is eerlijke communicatie, en hoe sneller mensen zichzelf doorhebben, hoe makkelijker het wordt om dat eens om te gooien, en wel te gaan communiceren met elkaar.
Nee hoor, het is ook gewoon een vorm van het overbrengen van informatie. Dat hoeft niet perse de definitie te hebben om jezelf te verhelen boven een ander.
quote:
Dom voorbeeld, iedereen vond BT toch zo aardig hier? Ze zei dat ze stopte met FOK!ken vanwege 1 of andere mongool. Iemand nog interesse getoond vandaag, nope.
BT gaf aan dat ze wegging na een bepaalde post, ik weet niet in hoeverre zij nog meeleest maar ik denk dat zij zich er niet druk om maakt dat wij een ander onderwerp aansneden.

Maar goed, ik denk niet dat we op het gebied van deze punten op één lijn komen.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:19:50 #269
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_82376424
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:09 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Ik wil later ook leren golfen. =$
Gaan we een keer samen!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:22:36 #270
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82376517
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:19 schreef ynuhh het volgende:

[..]

Gaan we een keer samen!
Whehe in de 6e hadden we geen gym maar mocht je een sport uitkiezen voor een paar weken, had ik o.a. golf gedaan. Ik kon er echt niks van. Terwijl ik in midgetgolf best goed ben ( ) Maar ik vond het wel leuk
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:25:37 #271
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82376598
Joepie, een vak gehaald met een 6.5 .
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:26:34 #272
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_82376629
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:22 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Whehe in de 6e hadden we geen gym maar mocht je een sport uitkiezen voor een paar weken, had ik o.a. golf gedaan. Ik kon er echt niks van. Terwijl ik in midgetgolf best goed ben ( ) Maar ik vond het wel leuk
He, zo werkt dat hier op school ook.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:27:03 #273
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_82376644
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:14 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Als het geen kloon was, wel. Ook al hou ik niet zo van blond.
Dus alleen vanwege zijn spieren?
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:28:21 #274
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82376683
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:26 schreef Japsnars het volgende:

[..]

He, zo werkt dat hier op school ook.
Overal hier in de buurt volgens mij.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_82376723
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:27 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Dus alleen vanwege zijn spieren?
Vanwege z'n grote teen.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:30:16 #276
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_82376744
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 20:54 schreef ynuhh het volgende:
Ik vind het mooi om te zien hoe Koningdavid zo koelbloedig wéér de discussie aangaat met die self called atheïsten.
Self called atheïsten? Als zij niet in god geloven, dan zijn zij atheïst.

En als iemand atheïst wil zijn, laat hem dan lekker. Ga niet tegen hen in en roepen dat er wel een god is. De een gelooft dit, de ander dat.

Koningdavid is net zo treurig als die andere droeftoeters in dat topic.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:33:21 #277
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_82376837
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:30 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Self called atheïsten? Als zij niet in god geloven, dan zijn zij atheïst.

En als iemand atheïst wil zijn, laat hem dan lekker. Ga niet tegen hen in en roepen dat er wel een god is. De een gelooft dit, de ander dat.

Koningdavid is net zo treurig als die andere droeftoeters in dat topic.
Nee, vind ik niet. Ik zie vooral de atheïsten kansloos bashen richting de christenen, daar waar de christenen in de meeste gevallen gewoon keurig blijven antwoorden. Daar heb ik respect voor.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:42:06 #278
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_82377087
Anyway, ik ga weer. Tuinfeestje vanavond met een kampvuur.

Doeidoei.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:44:46 #279
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82377170
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:42 schreef ynuhh het volgende:
Anyway, ik ga weer. Tuinfeestje vanavond met een kampvuur.

Doeidoei.
kusjes. Ik ga ook zo. =$
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:53:51 #280
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_82377469
Veel plezier jullie, ik blijf wel lekker hier.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:53:54 #281
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82377472
(:
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:54:18 #282
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82377489
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:53 schreef Japsnars het volgende:
Veel plezier jullie, ik blijf wel lekker hier.
Hebben jullie daar überhaupt wel een club ofzo?
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:59:15 #283
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82377627
Ik ga vanavond niet aan, gewoon rustig Requiem for a Dream kijken.

Volgende week do, vr en za weer.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  zaterdag 5 juni 2010 @ 22:01:17 #284
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82377679
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:59 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga vanavond niet aan, gewoon rustig Requiem for a Dream kijken.

Volgende week do, vr en za weer.
Jij gaat dan weer donderdag aan he. Donderdagen rock ik niet.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  zaterdag 5 juni 2010 @ 22:02:01 #285
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82377698
Weg. Fijne avond nog.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_82377875
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:59 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga vanavond niet aan, gewoon rustig Requiem for a Dream kijken.
Zeg dat eens niet, ik was lekker Dexter aan het kijken, ik checkte FOK! nog even, en nu wil ik de dvd van RFAD ook weer in mijn speler stoppen, al is het maar voor de overtures.

Arcee heeft wel een punt, met zijn AB sig; "It's hard to stay mad, when there's so much beauty in this world!"

Teveel kunst, teveel films, teveel series, teveel muziek...

Keerzijde is, teveel nutteloze domme mensen die in de weg lopen tussen al die goede dingen....
pi_82378130
Kut musica republica, vieze voeten. En zo'n vriendin van me zou blijven slapen nu zegt ze ja we gaan naar huis dan douchen en dan gaan we weer naar de stad. Kankergek zeker, ga zelf maar ik ben bek af.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 22:20:09 #288
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_82378255
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
Kut musica republica, vieze voeten. En zo'n vriendin van me zou blijven slapen nu zegt ze ja we gaan naar huis dan douchen en dan gaan we weer naar de stad. Kankergek zeker, ga zelf maar ik ben bek af.
Haha maar was het wel leuk verder?
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 22:43:06 #289
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_82378946
O.us de nieuwe KLB-Nazi
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_82379016
Heerlijke dag
  zaterdag 5 juni 2010 @ 22:59:47 #291
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82379441
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 22:45 schreef L0t.. het volgende:
Heerlijke dag
Ja. En nieuwe schoenen en kleren gekocht.
0 topics op naam. 14.gif
pi_82379452
Hoi!
pi_82379464
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 22:45 schreef L0t.. het volgende:
Heerlijke dag


Alleen een beetje jammer dat ik het grootste gedeelte binnen heb zitten leren.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 23:01:31 #294
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82379497
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 23:00 schreef Smart_ass het volgende:
Hoi!
0 topics op naam. 14.gif
pi_82379536
Komt er nou weer This is it op tv? Gisteren toch ook al?
  zaterdag 5 juni 2010 @ 23:04:25 #296
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82379608
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 23:02 schreef Smart_ass het volgende:
Komt er nou weer This is it op tv? Gisteren toch ook al?
Volgens mij herhalen ze het ja.
0 topics op naam. 14.gif
pi_82379652
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]



Alleen een beetje jammer dat ik het grootste gedeelte binnen heb zitten leren.
Ohh balen Ik heb expres gisteren heel hard gewerkt om vandaag nikd te kunnen doen
pi_82379703
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 23:05 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ohh balen Ik heb expres gisteren heel hard gewerkt om vandaag nikd te kunnen doen
Goed getimed, morgen gaat het in de namiddag regenen
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_82379710
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 22:59 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Ja. En nieuwe schoenen en kleren gekocht.
Pics!
pi_82379732
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 23:04 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Volgens mij herhalen ze het ja.
Mm apart. Verder komt er ook niet zoveel. Ja detectivenacht. Als mama er nou was konden we samen kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')