Ja jij was dat in een hele andere tijd, en ik kan je verzekeren dat niemand sport om 'indruk' te maken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat ik er zelf ook 1 was, als je het echt doet voor jezelf, dan haal je het niet aan bij ieder gesprek met een meisje.
Is ook volkomen zinloos, want iedereen behalve dikkertjes zeggen het, dus het is niets indrukwekkends,
Ik wil later ook leren golfen. =$quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat doe ik straks wel als ik mijn gvb heb.
new page is eigenlijk van Seagal. Maar in zijn afwezigheid doe ik het.quote:
Seagalquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
new page is eigenlijk van Seagal. Maar in zijn afwezigheid doe ik het.
Same, Biels, de_ananas.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:08 schreef ynuhh het volgende:
De hele groep rondom Koningdavid vind ik tof. Biels enzovoorts.
Wie is Same?quote:
Opscheppen doet iedereen, je vermeldt zelf nog even dat je het gaat doen als je je gvb hebt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij lees je over het gedeelte over het fit voelen heen.Anyway, hardlopen is in mijn ogen nou niet echt een sport om mee op te scheppen. Dat doe ik straks wel als ik mijn gvb heb.
Als het geen kloon was, wel. Ook al hou ik niet zo van blond.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:13 schreef Skylark. het volgende:
Fotoboek van kees1977
Niets voor jou, Allure_?
quote:
Let op de smiley.quote:Opscheppen doet iedereen, je vermeldt zelf nog even dat je het gaat doen als je je gvb hebt.
Nee hoor, het is ook gewoon een vorm van het overbrengen van informatie. Dat hoeft niet perse de definitie te hebben om jezelf te verhelen boven een ander.quote:Alles wat mensen aan anderen vertellen is om zichzelf of haarzelf omhoog te halen volgens eigen definities wat hoog dan is. Niets is eerlijke communicatie, en hoe sneller mensen zichzelf doorhebben, hoe makkelijker het wordt om dat eens om te gooien, en wel te gaan communiceren met elkaar.
BT gaf aan dat ze wegging na een bepaalde post, ik weet niet in hoeverre zij nog meeleest maar ik denk dat zij zich er niet druk om maakt dat wij een ander onderwerp aansneden.quote:Dom voorbeeld, iedereen vond BT toch zo aardig hier? Ze zei dat ze stopte met FOK!ken vanwege 1 of andere mongool. Iemand nog interesse getoond vandaag, nope.
Whehe in de 6e hadden we geen gym maar mocht je een sport uitkiezen voor een paar weken, had ik o.a. golf gedaan. Ik kon er echt niks van.quote:
He, zo werkt dat hier op school ook.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Whehe in de 6e hadden we geen gym maar mocht je een sport uitkiezen voor een paar weken, had ik o.a. golf gedaan. Ik kon er echt niks van.Terwijl ik in midgetgolf best goed ben (
![]()
) Maar ik vond het wel leuk
Dus alleen vanwege zijn spieren?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als het geen kloon was, wel. Ook al hou ik niet zo van blond.
Overal hier in de buurt volgens mij.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
He, zo werkt dat hier op school ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |