Self called atheïsten? Als zij niet in god geloven, dan zijn zij atheïst.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:54 schreef ynuhh het volgende:
Ik vind het mooi om te zien hoe Koningdavid zo koelbloedig wéér de discussie aangaat met die self called atheïsten.
Nee, vind ik niet. Ik zie vooral de atheïsten kansloos bashen richting de christenen, daar waar de christenen in de meeste gevallen gewoon keurig blijven antwoorden. Daar heb ik respect voor.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Self called atheïsten? Als zij niet in god geloven, dan zijn zij atheïst.
En als iemand atheïst wil zijn, laat hem dan lekker. Ga niet tegen hen in en roepen dat er wel een god is. De een gelooft dit, de ander dat.
Koningdavid is net zo treurig als die andere droeftoeters in dat topic.
kusjes. Ik ga ook zo. =$quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:42 schreef ynuhh het volgende:
Anyway, ik ga weer. Tuinfeestje vanavond met een kampvuur.![]()
Doeidoei.
Hebben jullie daar überhaupt wel een club ofzo?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:53 schreef Japsnars het volgende:
Veel plezier jullie, ik blijf wel lekker hier.
Jij gaat dan weer donderdag aan he. Donderdagen rock ik niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:59 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga vanavond niet aan, gewoon rustig Requiem for a Dream kijken.
Volgende week do, vr en za weer.
Zeg dat eens niet, ik was lekker Dexter aan het kijken, ik checkte FOK! nog even, en nu wil ik de dvd van RFAD ook weer in mijn speler stoppen, al is het maar voor de overtures.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:59 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga vanavond niet aan, gewoon rustig Requiem for a Dream kijken.
Haha maar was het wel leuk verder?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
Kut musica republica, vieze voeten. En zo'n vriendin van me zou blijven slapen nu zegt ze ja we gaan naar huis dan douchen en dan gaan we weer naar de stad. Kankergek zeker, ga zelf maar ik ben bek af.
quote:
Volgens mij herhalen ze het ja.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:02 schreef Smart_ass het volgende:
Komt er nou weer This is it op tv? Gisteren toch ook al?
Ohh balenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Alleen een beetje jammer dat ik het grootste gedeelte binnen heb zitten leren.
Goed getimed, morgen gaat het in de namiddag regenenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh balenIk heb expres gisteren heel hard gewerkt om vandaag nikd te kunnen doen
Pics!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.En nieuwe schoenen en kleren gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |