quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:20 schreef remlof het volgende:
Wasmachinemann mag begin september mailen voor een unban, hij weet zelf wel waarom.
remlof is zonder hoofdletter. Toon wat respect.quote:
Het is een naam.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:09 schreef L.no het volgende:
[..]
remlof is zonder hoofdletter. Toon wat respect.
Ik vind jou UI leuk dus ik denk dat ik hem ook maar eens ga doen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:09 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik wacht op z'n kloon 'vaatwassermann'
Wie ga je doen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik vind jou UI leuk dus ik denk dat ik hem ook maar eens ga doen.
KLONEN IS NIET TOEGESTAAN!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:09 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik wacht op z'n kloon 'vaatwassermann'
Jij, stoer?quote:
is het wel..quote:
Gelukkig heb ik nog een printscreen, alleen weet ik niet of ik het mag posten.quote:
Nou nou zo heel erg was het niet er stond alleen 1000x achter elkaar iets van Sterf of val dood of iets in die richting.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een printscreen, alleen weet ik niet of ik het mag posten.
Doe maar niet voor de zekerheid, strax krijg je nog een ban.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:17 schreef L.no het volgende:
[..]
waarom niet ?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:17 schreef L.no het volgende:
[..]
* AdvancedPower voelt zijn swagg stijgen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij, stoer?____________________!!
Wel vertederend naïef dat je dat van jezelf denkt.
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nou nou zo heel erg was het niet er stond alleen 1000x achter elkaar iets van Sterf of val dood of iets in die richting.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:19 schreef Twizu het volgende:
Ik vond hem eigenlijk wel tof, we posten altijd samen in het autisme topic.
Zich ooit aangemeld op Fok!quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:28 schreef Ascendancy het volgende:
Doet die wasmachinemann ook nog wel eens iets nuttigs.
Ik zie hem namelijk meestal dingen van kwaliteitsusers quoten om er vervolgensonder te zetten.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:28 schreef Ascendancy het volgende:
Doet die wasmachinemann ook nog wel eens iets nuttigs.
Ik zie hem namelijk meestal dingen van kwaliteitsusers quoten om er vervolgensonder te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:29 schreef henrydg het volgende:
[..]
Dat ik niet zo belachelijk veel post als jij per dag, bevestigt dat alleen maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Relmofquote:
Dan basht remlof zichzelf. Moet hij zichzelf dan niet bannen voor crewbashen?quote:
Heeft ie kloons ?quote:
quote:
Ik neem mijn woorden terugquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat ik niet zo belachelijk veel post als jij per dag, bevestigt dat alleen maar.
Nu jij nog.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Eindelijk is die kankerdebiel een tijdje weg.
Niet zo schelden...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Eindelijk is die kankerdebiel een tijdje weg.
Jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Boos omdat je in mijn topic staat?
Jup, nu kan jij het doen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:40 schreef zovty het volgende:
Was jij niet het tutje dat eerder deze week over mij liep te mopperen in KLB-FB omdat ik een userbash topic had gemaakt?
Mij zielig noemenquote:
kom hiuer dan he kk flikker kk bezem kk homos kk kaasdkpooequote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:43 schreef henrydg het volgende:
[..]
Mij zielig noemen![]()
Kijk eens naar je ondertitel![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn ondertitelquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:43 schreef henrydg het volgende:
[..]
Mij zielig noemen![]()
Kijk eens naar je ondertitel![]()
![]()
![]()
![]()
RUSTIG! STOP HOU OP!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
kom hiuer dan he kk flikker kk bezem kk homos kk kaasdkpooe
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Relax, hij trollt maar.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:46 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Oke.. Okee.. GA DOOR SLAAN SLAAN SLAAN!
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Autisten onder mekaarquote:
Niets te zien hier hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:47 schreef 9611Niels het volgende:
ik heb gehoort dat hier fittie is? [ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:47 schreef 9611Niels het volgende:
ik heb gehoort dat hier fittie is? [ afbeelding ]
wat ga jij haten op hsg danquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:48 schreef henrydg het volgende:
Ja, tussen een gerespecteerde user genaamd henrydg, en een debiele, infantiele, kutmongool genaamd hsg-bomber
TR gemaakt, zo ga je niet met elkaar om.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:48 schreef henrydg het volgende:
Ja, tussen een gerespecteerde user genaamd henrydg, en een debiele, infantiele, kutmongool genaamd hsg-bomber
Niemand die zei dat hij daardoor is gebanned toch?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:49 schreef -SG- het volgende:
Daarvoor is die niet gebanned. Check de tijden maar.
HO HO HO doe jij eens even rustig aan meneertjequote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Sorry wist niet dat je kwaad werd :squote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:49 schreef genakt het volgende:
[..]
HO HO HO doe jij eens even rustig aan meneertje
Ja, stuur maar naar: advancedpower@live.nlquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:49 schreef Swomp het volgende:
Hey AP !
Jij hebt die hyves van die gast nog tegoed van me![]()
Mods voor nazi's uitmaken, gestoorde gek.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:50 schreef Acinonyx het volgende:
Waar zijn die nazi-mods als ze nodig zijn
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Mods voor nazi's uitmaken, gestoorde gek.
Klopt. Maar dan mag ik dat nog wel zeggen, ofniet?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Niemand die zei dat hij daardoor is gebanned toch?
Oh ik dacht dat je het indirect tegen iemand zei.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan mag ik dat nog wel zeggen, ofniet?
Anders quote ik diegene welquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het indirect tegen iemand zei.
Een beetje bekend om zijn bagger ja.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:53 schreef Koko_Banana het volgende:
Was dat een bekend iemand op KLB?
QFTquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik snap de lol van dat klonen nooit zo.
Ik zou er persoonlijk niet mee om kunnen gaan.
debiel, infantiel en mongool staat ook gelijk aan met kanker schelden natuurlijkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
TR gemaakt, zo ga je niet met elkaar om.
negerseks11Niels.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:55 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
QFT
maar is juicyhil nu dan niet ook geband?
quote:
Omdat iedereen vervelend tegen mij doet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo vervelend de laatste dagen?
Ik niet, dus niet iedereen doet vervelend.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:25 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Omdat iedereen vervelend tegen mij doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |