Ja, stuur maar naar: advancedpower@live.nlquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:49 schreef Swomp het volgende:
Hey AP !
Jij hebt die hyves van die gast nog tegoed van me![]()
Mods voor nazi's uitmaken, gestoorde gek.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:50 schreef Acinonyx het volgende:
Waar zijn die nazi-mods als ze nodig zijn
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Mods voor nazi's uitmaken, gestoorde gek.
Klopt. Maar dan mag ik dat nog wel zeggen, ofniet?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Niemand die zei dat hij daardoor is gebanned toch?
Oh ik dacht dat je het indirect tegen iemand zei.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan mag ik dat nog wel zeggen, ofniet?
Anders quote ik diegene welquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het indirect tegen iemand zei.
Een beetje bekend om zijn bagger ja.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:53 schreef Koko_Banana het volgende:
Was dat een bekend iemand op KLB?
QFTquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik snap de lol van dat klonen nooit zo.
Ik zou er persoonlijk niet mee om kunnen gaan.
debiel, infantiel en mongool staat ook gelijk aan met kanker schelden natuurlijkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
TR gemaakt, zo ga je niet met elkaar om.
negerseks11Niels.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:55 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
QFT
maar is juicyhil nu dan niet ook geband?
quote:
Omdat iedereen vervelend tegen mij doet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo vervelend de laatste dagen?
Ik niet, dus niet iedereen doet vervelend.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:25 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Omdat iedereen vervelend tegen mij doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |