Get used to it.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:59 schreef TheGeneral het volgende:
Een Grand Slam finale zonder Federer
Dat ben ik niet gewend..
Gewoon antwoord gevenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:00 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar je kunt ook gewoon antwoord geven. Daarnaast lijkt het me niet nodig om elkaar uit te gaan schelden, al zie ik dat wel vaker gebeuren als 2 partijen een andere mening hebben en 1 partij er niet echt uit komt.
Wat is dat nou weer voor een domme smilie? Jij verwacht niet dat Fed de komende 3 jaar iets minder GS finales zal spelen als dat hij de afgelopen 5 jaar heeft gedaan? Als jij dat denkt dan heb ik er ook 3 voor je:quote:
Belachelijk inderdaad.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:03 schreef Federer-fan het volgende:
Die irritante interviewtjes altijd vlak voor de wedstrijd. Daat staat je hoofd dan toch helemaal niet naar. Ik geloof dat ik het niet zou kunnen.
Jij zit gewoon zo hard met je kop in de aars van Nadal dat je de werkelijkheid niet echt meer ziet. En die werkelijkheid is dat Fed gewoon weer in de finale van Wimbledon en de US Open gaat staan.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:03 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een domme smilie? Jij verwacht niet dat Fed de komende 3 jaar iets minder GS finales zal spelen als dat hij de afgelopen 5 jaar heeft gedaan? Als jij dat denkt dan heb ik er ook 3 voor je:![]()
![]()
Ik zie het al, je snapt het allemaal niet meer.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gewoon antwoord geven
Op de stelling dat Soderling zn aars aan het invetten is wil jij een serieus antwoord
Okey, ik denk niet dat Robin zn aars aan het invetten is![]()
Wel denk ik dat Nadal wint. Ik heb helemaal geen andere mening want ik denk net zo goed als jij dat Nadal dit relatief eenvoudig gaat winnen. Wel blijf ik zeggen dat ik potjes van Rafa niet om aan te zien vindt ....
Haha, als jij dat echt zou geloven dan zou je er wel wat euro's op zetten.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jij zit gewoon zo hard met je kop in de aars van Nadal dat je de werkelijkheid niet echt meer ziet. En die werkelijkheid is dat Fed gewoon weer in de finale van Wimbledon en de US Open gaat staan.
Ik reageerde op jouw post, jij zegt dat ik normaal antwoord moet geven en daarmee bedoel je een heel andere post van je waar ik het niet over had. Tuurlijk vriendquote:Op zondag 6 juni 2010 15:06 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik zie het al, je snapt het allemaal niet meer.
Mijn reactie was omdat Duvel aangaf dat Rafa zijn boxer uit z'n aars trekt. Als mensen echt denken dat z'n boxer elke keer vast zit, dan lijkt het mij dat die mensen een beetje DOM zijn. Rafa trekt aan z'n broek omdat dat een gewoon is, dat heeft niks met z'n onderbroek of broek te maken.
Daar had je dan eventueel op kunnen reageren. Als je dan echt denkt dat de vaseline grap een serieuze opmerking was.. sja......
Rafa heeft z'n medegoden gevraagd om ZON. VAMOS DAN!quote:Op zondag 6 juni 2010 15:07 schreef Federer-fan het volgende:
Het zou regenachtig zijn op RG, maar ik doe schaduwen zien. Hoe kan dat nou weer.
Nadal heeft Federer ingehaald op gras?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:10 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Haha, als jij dat echt zou geloven dan zou je er wel wat euro's op zetten.
Op dit moment acht ik de kans groter dat Rafa Wimbledon wint dan dat Fed dat doet. De lijn van Rafa op gras is stijgend, en hij heeft de afgelopen 3 jaar al laten zien dat hij Fed aan het inhalen was en dat inmiddels al gedaan heeft.
[...]
Heb je moeite met lief doen? Dat je andere mensen er bij moet betrekken?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik reageerde op jouw post, jij zegt dat ik normaal antwoord moet geven en daarmee bedoel je een heel andere post van je waar ik het niet over had. Tuurlijk vriend
Pas jij een beetje op dat je je kamer niet onderkwijlt tijdens de wedstrijd trouwens? Moet je moeder allemaal weer opruimen enzo ....
Dit is helemaal geen Fed-Nadal discussie. Dat maak jij er constant maar weer van. Ik reageer op het feit dat jij zegt dat TG er aan moet wennen dat Fed vaker niet in de finale gaat staan. Dat bestrijd ik. Ik zeg niets over Nadal en al helemaal niets over een eventuele ontmoeting Fed-Nadal. Leer eens lezen man.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:10 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Haha, als jij dat echt zou geloven dan zou je er wel wat euro's op zetten.
Op dit moment acht ik de kans groter dat Rafa Wimbledon wint dan dat Fed dat doet. De lijn van Rafa op gras is stijgend, en hij heeft de afgelopen 3 jaar al laten zien dat hij Fed aan het inhalen was en dat inmiddels al gedaan heeft.
We zouden de Rafa - Fed discussie bewaren voor de finale dag. Helaas is Fed niet in staat geweest de finale te halen. Dus laten we hem maar opschuiven voor de volgende finale.
VAMOSSSSSSSSSS CAMPEONNNNN!!!!!!!!! Que eres el mas grandeeeee!!!!!! SIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laatste reactie over Fed Rafa dan.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal heeft Federer ingehaald op gras?Federer is titelverdediger, heeft van de afgelopen zes jaar vijf keer gewonnen en Nadal heeft 1 keer gewonnen. Hoe heeft Nadal Federer dan ingehaald op gras?
Een stuk beter?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:15 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Laatste reactie over Fed Rafa dan.
Heb jij niet gezien dat Rafa in de 3 wimbledon finales niet telkens beter werd? En dat hij in de laatste finale gewoon een stuk beter was dan Fed? [...]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |