Kan de poll misschien in de OP komen?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:02 schreef Federer-fan het volgende:
Poll: Wie gaat er vandaag winnen?Nadal *kuch* Soderling *kuch*
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
donequote:Op zondag 6 juni 2010 11:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kan de poll misschien in de OP komen?
Dank je wel! Kun je hem alleen even uit mijn oorspronkelijke post halen in plaats van uit mijn quote, want hij staat er nu niet helemaal goed in.quote:
Ik hoop dat het weer nivellerend werkt en dat ze evenveel kans hebben. Heb wel zin in een mooie vijfsetter.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:40 schreef Outlined het volgende:
Ze beginnen om 15:00. Weervoorspellingen zijn niet slecht: bewolkt maar geen regen,
Hopelijk zo beter?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dank je wel! Kun je hem alleen even uit mijn oorspronkelijke post halen in plaats van uit mijn quote, want hij staat er nu niet helemaal goed in.
Ik hoop dat of Soderling er in 3 makkelijke sets afgaat, gewoon omdat hij dan heerlijk wordt vernederd. Of een epische 5 setter waarin Nadal dan natuurlijk ook wint.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop dat het weer nivellerend werkt en dat ze evenveel kans hebben. Heb wel zin in een mooie vijfsetter.
quote:
Klinkt goed. Maar Soderling mag van mij ook winnen, maar alleen als hij Nadal met geweldig tennis helemaal wegveegt, niet als hij wint omdat Nadal slecht speelt.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:30 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Ik hoop dat of Soderling er in 3 makkelijke sets afgaat, gewoon omdat hij dan heerlijk wordt vernederd. Of een epische 5 setter waarin Nadal dan natuurlijk ook wint.
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:57 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vraag me serieus af of Soderling op dit moment bezig is om vaseline op z'n aars te smeren, zodat het straks minder pijn doet.
Wat denken jullie?
Misschien heeft ie wel een goede onderhandse servicequote:Op zondag 6 juni 2010 14:01 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zijn verloofde. Doet hij neit slecht, maar geen idee hoe zij het met hem uit houdt.
Dat is Djokovic zijn vriendinquote:Op zondag 6 juni 2010 14:01 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zijn verloofde. Doet hij neit slecht, maar geen idee hoe zij het met hem uit houdt.
Nee, want een getalenteerde, gedreven, athletische, onverschrokken, (rijke) vriend die niet elke minuut zijn onderbroek uit zijn naad haalt is het ergste wat je kan treffen?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:01 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sowieso was alleen rijk waarschijnlijk al genoeg geweest.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:09 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nee, want een getalenteerde, gedreven, athletische, onverschrokken, (rijke) vriend die niet elke minuut zijn onderbroek uit zijn naad haalt is het ergste wat je kan treffen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien een idee voor Nadal, hoeft hij niet heel de tijd zn boxer uit zn reet te plukken.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:57 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vraag me serieus af of Soderling op dit moment bezig is om vaseline op z'n aars te smeren, zodat het straks minder pijn doet.
Wat denken jullie?
ja je hebt gelijk verkeerdeXD maar die van soderling mag er ook wezenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is Djokovic zijn vriendin
Overigens is Soderlings verloofde zeer lekker.
Denk jij echt dat z'n onderbroek klem komt te zitten sinds dat hij 12 is? 100 verschillende soorten onderbroeken en elke keer klem?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Misschien een idee voor Nadal, hoeft hij niet heel de tijd zn boxer uit zn reet te plukken.
Ik denk dat je een ongelofelijke idioot bentquote:Op zondag 6 juni 2010 13:57 schreef jojomen4 het volgende:
Wat denken jullie?
Dat zal best, maar je kunt ook gewoon antwoord geven. Daarnaast lijkt het me niet nodig om elkaar uit te gaan schelden, al zie ik dat wel vaker gebeuren als 2 partijen een andere mening hebben en 1 partij er niet echt uit komt.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik denk dat je een ongelofelijke idioot bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |