Will met 1 lquote:
your comprehension of English language, ja? Volgens mij mag je hier gewoon 'the' ervoor plaatsen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
'will' is met dubbel 'l', 'being' met maar één 'e', voor 'English language' hoort geen 'the'.
Deze hele playlist is tof:quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:38 schreef Maisnon het volgende:
die beat is gewoon zo tof met die gekke geluiden en timing
Komt je quote weer even opnieuw he.quote:
as trivial likequote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
I don't really care about jokes combining The Shawshank Redemption with something as trivial like soccer. Please keep these kind of jokes to yourself, thanks in advance.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
your comprehension of English language, ja? Volgens mij mag je hier gewoon 'the' ervoor plaatsen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Er staan 2 letters l, jullie zijn echt een beetje dronken he?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hihi, jij bent grappig omdat je toch een beetje frustie bent , maar het niet wil zijn.
I'll give you a break and will refrain from comments about your comprehension of the English language, because even if there's no mistake to be found, you wil still be criticising, it's just your nature to do so, beeing an adolescent.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
because even if there's no mistake to be found, you wil still be criticising, it's just your nature to do so, beeing an adolescent.
quote:
watquote:
Meet me halfway dan. Dan ben je maar half zo opgefokt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je wacht maar, vriendje. Ik heb 2 uur lang op me op te fokken, you're going downnn.
Deze begint wel pas halverwege.quote:
Ik weet wel zeker dat 'the' ervoor moet.quote:
Waar is de maisnon-spirit?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:43 schreef Skylark. het volgende:
Okay, bij gebrek aan feedback stop ik met dumpen.
Oke, kom naar Rotterdamquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Meet me halfway dan. Dan ben je maar half zo opgefokt.
Ik sluit me hierbij aan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat 'the' ervoor moet.
Als het bijvoeglijk gebruikt werd, dan had er geen 'the' moeten staan (comprehension of English language texts) maar wanneer het als een zelfstandig naamwoord wordt gebruikt, dan moet er wel gewoon 'the' voorkomen.
As trivial likequote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is gewoon een foutje, want ik had will de eerste keer wel goed, zou SL zeggen.
Ik luister zometeen wel, zit nu op nummer 20/22 op die ene playlistquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:43 schreef Skylark. het volgende:
Ik zal het eens navragen aan een American mattie.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat 'the' ervoor moet.
Als het bijvoeglijk gebruikt werd, dan had er geen 'the' moeten staan (comprehension of English language texts) maar wanneer het als een zelfstandig naamwoord wordt gebruikt, dan moet er wel gewoon 'the' voorkomen.
Ik was ze wel allemaal aan het luisterenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:43 schreef Skylark. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |