Eind 2009, niet echt nieuw maarja. Wel aan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:28 schreef Allure_ het volgende:
Wie heeft er nog neue spange house muziek?
Een beetje zoals deze eerste track:
Wat, anderhalf uur, twee uur? Heb ik er wel voor over.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar op CS? Je moet wel even wachten dan, duurt nogal lang met de trein.
Thanks.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eind 2009, niet echt nieuw maarja. Wel aan.
Waarom laatst dan haten op mijn terugbrengen van de DIRTY HOUSE MIXTAPES vanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Thanks.
Sowieso vind ik de 'oudere' house nog altijd beter. Ik kan nu nog makkelijk sets uit 2006 en 2007 luisteren die ik nog steeds leuk vind.
De trein van 10 over 6 en dan ben ik er om kwart over 8.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat, anderhalf uur, twee uur? Heb ik er wel voor over.
Hihi, jij bent grappig omdat je toch een beetje frustie bent , maar het niet wil zijn.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
waar de fuck heb je het over en waarom praat je in het engels vriend. oh btw doe iets aan je engels want het lijkt nergens op.
Maarja da's gewoon Vatoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom laatst dan haten op mijn terugbrengen van de DIRTY HOUSE MIXTAPES vanVato
.
Maar ik ben het wel met je eens, ik vond die climaxhouse beter dan die minimal van nu. WE ARE PROSTITUTES
Moderat = Modeselektor & Apparatquote:
'will' is met dubbel 'l', 'being' met maar één 'e', voor 'English language' hoort geen 'the'.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hihi, jij bent grappig omdat je toch een beetje frustie bent , maar het niet wil zijn.
I'll give you a break and will refrain from comments about your comprehension of the English language, because even if there's no mistake to be found, you wil still be criticising, it's just your nature to do so, beeing an adolescent.
Dat is gewoon een typo, jouw fouten zijn fout qua spelling/grammatica.quote:
HAHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hihi, jij bent grappig omdat je toch een beetje frustie bent , maar het niet wil zijn.
I'll give you a break and will refrain from comments about your comprehension of the English language, because even if there's no mistake to be found, you wil still be criticising, it's just your nature to do so, beeing an adolescent.
Haha je dacht serieus dat erg geen fout in zat? Beeing vriend. Beeing.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alleen being had je goed.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
'will' is met dubbel 'l', 'being' met maar één 'e', voor 'English language' hoort geen 'the'.
Duurt wel lang jaa.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De trein van 10 over 6 en dan ben ik er om kwart over 8.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |