Dat zegt niets, misschien was het zijn onderbroek.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:15 schreef Skylark. het volgende:
AMSTERDAM - De hamstring van Arjen Robben is vrijwel zeker gescheurd. De aanvaller zei tegen de medische staf van hyet Nederlands elftal dat hij iets hoorde scheuren.
Morgen ondergaat Robben een scan en een echo om de ernst van de kwetsuur duidelijk te maken. Hij vliegt dan ook niet met de rest van de selectie vanavond mee naar Zuid-Afrika
Bron?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:15 schreef Skylark. het volgende:
AMSTERDAM - De hamstring van Arjen Robben is vrijwel zeker gescheurd. De aanvaller zei tegen de medische staf van hyet Nederlands elftal dat hij iets hoorde scheuren.
Morgen ondergaat Robben een scan en een echo om de ernst van de kwetsuur duidelijk te maken. Hij vliegt dan ook niet met de rest van de selectie vanavond mee naar Zuid-Afrika
KANKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:15 schreef Skylark. het volgende:
Hoe is het met jou?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:15 schreef Otis2.0 het volgende:
Dat 1-op-1 gesprek tussen Japsnars en Triggershot![]()
. Ga lekker PMen ofzo.
I don't really care about jokes combining The Shawshank Redemption with something as trivial like soccer. Please keep these kind of jokes to yourself, thanks in advance.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Begraaf het 25 stappen richting de zon toe van de oude eik vriend.
Echt hequote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:19 schreef Chriz2k het volgende:
Maar, serieus, ik wil er niet aan denken.
Ik had me net zo verheugd op de grote vier.
waar de fuck heb je het over en waarom praat je in het engels vriend. oh btw doe iets aan je engels want het lijkt nergens op.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
I don't really care about jokes combining The Shawshank Redemption with something as trivial like soccer. Please keep these kind of jokes to yourself, thanks in advance.
Robben laat ons niet in de steekquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:19 schreef Chriz2k het volgende:
Maar, serieus, ik wil er niet aan denken.
Ik had me net zo verheugd op de grote vier.
Hahah ik moest kankerhard lachen, ik weet niet waaromquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
I don't really care about jokes combining The Shawshank Redemption with something as trivial like soccer. Please keep these kind of jokes to yourself, thanks in advance.
I don't really care about jokes combining The Shawshank Redemption with something as trivial as scocer.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gewoon google translate.quote:
Wat scheld je met kanker.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahah ik moest kankerhard lachen, ik weet niet waarom![]()
![]()
I LOVE WHAT YOU DOING TO MEquote:
Zeg dat in m'n gezicht niet online.quote:
quote:"Ik had liever deze wedstrijd verloren en dat Robben heel was gebleven dan dit", benadrukt de bondscoach.
Van Marwijk heeft echter goede hoop dat Robben nog van waarde kan zijn voor Oranje in Zuid-Afrika. Zonder het zelf met zoveel woorden te zeggen, liet de bondscoach wel weten dat hij Robben bij de selectie houdt als de kans bestaat dat hij bijvoorbeeld na de groepsfase nog in actie kan komen.
''Ik denk wel in die richting ja'', aldus Van Marwijk. ''Ik heb nu een vliegreis van elf uur om daarover na te denken.''
Amsterdam Centraal. IK WACHT OP JEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |