quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Iemand op basis van 1 goal in de basis zetten![]()
Gast ga spelen, je hebt je account net een anderhalf jaar kom je praten over vroeger en trollen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Moet je maar niet hier komen met je 1-op-1 gesprekken.
Mwa, ik wil best wedden, daar niet van maar ik ga niet m'n adres of rekeningnummer prijsgeven.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet te overdreven doen, voor een slof sigaretten of een krat bier ofzo.
Als ze in de kwartfinales afvallen win ik, zo niet, dan win jij.
En om ieder misverstand te voorkomen, ze verliezen dus op het moment dat er nog 8 landen over zijn en deze tegen elkaar gespeeld hebben, zeg ik.
PROFESSIONEEL ALLESquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet te overdreven doen, voor een slof sigaretten of een krat bier ofzo.
Als ze in de kwartfinales afvallen win ik, zo niet, dan win jij.
En om ieder misverstand te voorkomen, ze verliezen dus op het moment dat er nog 8 landen over zijn en deze tegen elkaar gespeeld hebben, zeg ik.
Wat een heldquote:
Oja, dit account stamt pas uit 2008 en daarom mag ik niks zeggen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast ga spelen, je hebt je account net een anderhalf jaar kom je praten over vroeger en trollen.
Hoe wil je wedden dan? Tussenpersoon?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa, ik wil best wedden, daar niet van maar ik ga niet m'n adres of rekeningnummer prijsgeven.
Gewoon ff om duidelijk het duidelijk te hebben wanneer ik mijn kratje of slof win, anders gaat iemand misschien weer zeggen, nee je zei voor of na de kwartfinales.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
bedankt voor deze uitleg van het begrip kwartfinale.
Zeker met dit weer, wat een schande voor de mensheidquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:11 schreef Otis2.0 het volgende:
OMG WAT EEN DISS !!! NAAR BUITEN DAT WENS IK MN ERGSTE VIJAND NOG NIET TOE![]()
Van mij mag je alles zeggen hoor, graag zelfs, als je maar niet verwacht dat ik me ga aanpassen aan jouw wensen. Met name als ik me niet richt tot jou.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oja, dit account stamt pas uit 2008 en daarom mag ik niks zeggen.
Ga zelf lekker buiten spelen.
Nope, gewoon op een station in het midden ofzo...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa, ik wil best wedden, daar niet van maar ik ga niet m'n adres of rekeningnummer prijsgeven.
Ken ik jou niet ergens vanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast ga spelen, je hebt je account net een anderhalf jaar kom je praten over vroeger en trollen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:12 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zag gisteren een neger die een kruising was tussen Wamberto en Ritmo. Bizar.
Begraaf het 25 stappen richting de zon toe van de oude eik vriend.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nope, gewoon op een station in het midden ofzo...
Het is gewoon nogal nutteloos om in een SC te komen om vervolgens 1 persoon te gaan groeten en met 1 persoon te gaan pratenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Van mij mag je alles zeggen hoor, graag zelfs, als je maar niet verwacht dat ik me ga aanpassen aan jouw wensen. Met name als ik me niet richt tot jou.
Zal ik vanavond doen.
Ah dat stoort je.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is gewoon nogal nutteloos om in een SC te komen om vervolgens 1 persoon te gaan groeten en met 1 persoon te gaan praten
Dat 1-op-0 gesprek met jezelf nuquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:15 schreef Otis2.0 het volgende:
Dat 1-op-1 gesprek tussen Japsnars en Triggershot![]()
. Ga lekker PMen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |