quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je staat zelf in die lijst, moewahahaha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:27 schreef Mr.Cooper het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:27 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat een held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Nah, beter van niet. Iedereen is innocent until proven guilty.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, jij hebt ook een kloon heb ik begrepen?
Haha, nee.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je staat zelf in die lijst, moewahahaha.
allure__?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nah, beter van niet. Iedereen is innocent until proven guilty.
[..]
Wie?
[..]
Haha, nee.
Ik wel.quote:
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sodeflikker op, of je hebt een ban.
Alvast bedankt.
Die uitzending was leuk.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:27 schreef Bragi het volgende:
Voor ynuhh:
[ afbeelding ]
http://twitpic.com/1u457r
Stoerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sodeflikker op, of je hebt een ban.
Alvast bedankt.
Huh, wat s met mij?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, dus jij wordt vaak in elkaar geslagen?
[..]
Aangevallen: Ja.
Geslagen of aangesproken: NG zou wel willen.
Werk kwijt: Heb je werk dan?
Relatie: Heb je een relatie dan?
Dat laatste had je ook kunnen voorkomen.
Nee, geen vervelende exen, sowieso geen exen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is weer gezellig hier?
@ Lamon: Waarom is het als jij iets zegt eerlijk en als anderen iets zeggen "laster"?
Ik heb dat ook gehad, nou ja, zoiets dan, was mn ex, jij ook vervelende exen Bt?
Hij heeft met Danny gemaild, jongen!quote:
Gebbetje. Alsof ik Bt ooit iets zou aandoen.quote:
Haha, ynuhh keek het Jeugdjournaal!quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:37 schreef DuTank het volgende:
Allure_ is een stampsletje
[ afbeelding ]
de rechtse
Nee, want ik vind lamon wel een toffe kerel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat jij best een keer Lamon zou willen slaan. Correct me if I'm wrong.
Danny is niet zo'n bitch. Hij weet ook wel dat ie dan uitgelachen wordt, als ik daar een ban voor krijg.quote:
Ik heb samen met een huisgenoot dubbel gelegen om dat spiekbriefje. Ik vind die man zo leuk, maar dat wist je al.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gebbetje. Alsof ik Bt ooit iets zou aandoen.
[..]
Haha, ynuhh keek het Jeugdjournaal!![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga nou niet Otis erbij betrekken.
Oke je hebt gelijk, bij deze mijn excuses aan Jap. Sorry Jap, dat ik je een lekkertje noemde. Al heb ik geen idee meer hoe je eruit ziet.
watquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh jawel, ik word doodmoe van dat zeikventje. Oké, tof.
Ik heb de uitzending niet gezien.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb samen met een huisgenoot dubbel gelegen om dat spiekbriefje. Ik vind die man zo leuk, maar dat wist je al.
Jammerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, want ik vind lamon wel een toffe kerel.
Ja, bestquote:
Omdat ik niet stalk, geen foto´s post om anderen af te zeiken, geen hyves of facebook profielen post, dat is een groot verschil.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is weer gezellig hier?
@ Lamon: Waarom is het als jij iets zegt eerlijk en als anderen iets zeggen "laster"?
Wat een rottijd, jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, bestBen net wakker en moet zo van 3 tot 6 werken.
Echt zo'n kankertijd want anders kon ik nu lekker naar het strand
![]()
Misschien vanavond even chillen op het strand, jwt![]()
Hoe is het met luurtje?
Ja, mjah, beter chillen dan werkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een rottijd, ja. Ach, je komt het strand niet eens meer op zo druk is het.
Oh romantisch, met een chick?
Goed, goed!
Ja je zou het wel denken he.. Maar ik zie gewoon niet in wat ik heb gedaan om dit te verdienen, zo onaardig ben ik niet hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:38 schreef Maisnon het volgende:
Heb het even gelezen, jezus wat kut Bt... maar dan moet het bijna wel iemand in je omgeving zijn omdat hij of zij ook je vriendjes mail weet enzo
Je moet gewoon niet zo godvergeten lekker zijn.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja je zou het wel denken he.. Maar ik zie gewoon niet in wat ik heb gedaan om dit te verdienen, zo onaardig ben ik niet hoor..
Da's waar.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, mjah, beter chillen dan werken![]()
Nee luurtje, niet met een chick. Hoezo? Wil jij dan met me mee?
Zelden is het schuld van een slachtoffer dat er een psycho achter je zit.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja je zou het wel denken he.. Maar ik zie gewoon niet in wat ik heb gedaan om dit te verdienen, zo onaardig ben ik niet hoor..
Denk na, van wie heb je het aanbod naast je neergelegd om hem te pijpen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |