dacht ik inmiddels ook aan, vooral omdat hij vaker stopte met wat meer was erin en het bij het knoppenpaneel bij de klok best warm aanvoelt als ie gecrasht is?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:55 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Ah, een gevalletje oververhitting, Luchtkanalen schoon en thermostaat niet kapot?
Frenko? Edy werd tot 2007 gemaakt door Impact, een afstamming van Antonio Merloni, Toen ging dat merk faliet, Impact, Dus Edy/Nordland/Ardo zijn faliiet zeggen ze, Dus niet, 1 jaar later maakten ze een doorstart en gingen ze weer wasmachines maken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:12 schreef swollywood het volgende:
Als het maar geen Ardo, Edy of Nordland is, die geproduceerd is door Frenko (tot 2008)
Ha, kan ik Wasmachinemann nog wat bijleren.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:15 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Frenko? Edy werd tot 2007 gemaakt door Impact, een afstamming van Antonio Merloni, Toen ging dat merk faliet, Impact, Dus Edy/Nordland/Ardo zijn faliiet zeggen ze, Dus niet, 1 jaar later maakten ze een doorstart en gingen ze weer wasmachines maken.
Oja, die 2 andere merken werden gemaakt door Indesit,aka Indeshit, Het slechtste merk wat je kan krijgen blijft Ignis of die chinese troep van Haier/BCC![]()
Ik zal maandag ff checken waar ze vandaan komen. Volgens mij niet uit Italië.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:30 schreef Wasmachinemann het volgende:
En die komen uit polen Italië
Edit: Las net dat ze made in italia zijn, Prutsers!
Wat ik dus al zei klopt. De Frenko Nordland werd gemaakt in Italië. De Electrolux Nordland ergens anders.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:39 schreef Wasmachinemann het volgende:
Even gecopypasted van TROS Radar forum
Tot en met December 2007 werd nordland gemaakt in Italië.
En geleverd in Nederland door Frenko. (failliet halverwege 2009)
Vanaf Januari 2008 wordt Nordland gemaakt bij Electrolux.
Dit is de enigste leverancier die het maakt.
Ignis komt bij Bauknecht/Whirlpool vandaan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:15 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Het slechtste merk wat je kan krijgen blijft Ignis of die chinese troep van Haier/BCC![]()
Jup, Iemand op automaticwasher.org zei dat die machines gemaakt worden in polen,HIj kent iemand die AEG-monteur is.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:43 schreef swollywood het volgende:
[..]
Wat ik dus al zei klopt. De Frenko Nordland werd gemaakt in Italië. De Electrolux Nordland ergens anders.
Volgens mij kan het nog best wel eens kloppen dat ze in Polen gemaakt worden.
Indeshit komt overigens wel uit Italie.![]()
ey! wij hebben dezelfde.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:01 schreef swollywood het volgende:
[..]
Geen idee, weet ook niet van welk bouwjaar hij is, aangezien ie 3e hands is.
[ afbeelding ]
Miele W711
Moet alleen de stroom er op laten staan en dus niet de trekschakelaar uitdoen, anders wil de deur niet meer open.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:20 schreef Wasmachinemann het volgende:
Ja behalve afgebroken knoppen en een kapot bovenblad, Ik zag een keer een foto van een miele die aangereden met een auto, Waste ook nog es alsof er niks geberud is, En hij is iets met van 80 km/h geraakt
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:43 schreef Wasmachinemann het volgende:
Maare, ontopic verder over het doodgaan van die miele's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |