GIFjes zitten nog niet in Android. Er is overigens al wel door de community code voorgesteld om dit te realiseren, dus het is een kwestie van tijd.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:14 schreef Fendy het volgende:
En oh ja:
Animated gifs doen het niet bij mij trouwens, is dat een aparte instelling nog?
Dit werkt bij mij soms wel, dat is het gekke.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:14 schreef Fendy het volgende:
En oh ja:
Animated gifs doen het niet bij mij trouwens, is dat een aparte instelling nog?
Van 1.15 naar 1.21quote:
in de browser werkt het idd nog niet maar in de standaard foto-app doen gifjes het primaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
GIFjes zitten nog niet in Android. Er is overigens al wel door de community code voorgesteld om dit te realiseren, dus het is een kwestie van tijd.
quote:
Nee, dat is de firmware versie, je moet kijken naar de softwareversiequote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:46 schreef erikkll het volgende:
[..]
toen ik 'm kocht had mijne al 2.1? nu heb ik 2.1-update 1
Via je instellingen --> over de telefoon --> systeemsoftware updates en dan zoeken naar updates. Ik kreeg hem ook niet automatisch maar toen hij ging zoeken wel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:17 schreef Plasterk het volgende:
hoe krijg ik deze update?? Heb geen melding ontvangen hiervan op mn foon.
T-Mobile TV doet het niet op een Desire.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:23 schreef marcel-o het volgende:
Dat 3g inschakel probleem is nu wel verdwenen na die update.
De soms-T-Mobi-probs daar gelaten
1.21.405.2quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:56 schreef Fendy het volgende:
[..]
Nee, dat is de firmware versie, je moet kijken naar de softwareversie
Bij de mediamarkt hebben ze wel hoesjes van Valenta, die voldoen wel aan je eisenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:00 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Via je instellingen --> over de telefoon --> systeemsoftware updates en dan zoeken naar updates. Ik kreeg hem ook niet automatisch maar toen hij ging zoeken wel.
Wie weet er nog een mooie leren case voor de Desire? Ben al wezen kijken bij de Mediamarkt en wat telecom winkels maar ze zijn of te klein of zien er heel cheap uit. Zoek eigenlijk een case de boven open is zodat ik hem erin kan laten glijden. Voor de rest geen poespas.
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=3422quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:48 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Dit werkt bij mij soms wel, dat is het gekke.
Als ik buienradare check, zie ik de wolken bewegen, totdat ik zoom, dan stopt het.
Je zult inderdaad scheel zijn want je hebt voor alles vinkjes die je aan en uit kunt zetten. Onder Google heb je dus vinkjes voor de agenda, Gmail en contacten (en ook Picasa Web als je de 3D photos app geinstalleerd hebt). Aandelen zit gewoon onder z'n eigen categorie (dus niet bij Google).quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waar dan precies? Zal wel blind zijn, maar ik kan alleen 'accounts' toevoegen of verwijderen. Heb Facebook etc. eruit gehaald maar Google blijft er staan, waardoor ie ook Contacts, Calendar en Stocks etc. blijft syncen. Ik wil echt alleen puur Gmail, maar dat lijkt niet mogelijk?
Als je van zulke geluidseffecten houdt, mogen ook de Instant Rimshot en Sad Trombone widgets niet ontbrekenquote:
Aan de laatste reacties te zien zou het in Froyo wel moeten werkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:16 schreef gday het volgende:
[..]
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=3422
Whehe, dat kan wel één of twee keer leuk zijn jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:18 schreef Ireyon het volgende:
Hier moet ik gepost hebben![]()
[..]
Als je van zulke geluidseffecten houdt, mogen ook de Instant Rimshot en Sad Trombone widgets niet ontbreken
Ben even verder wezen zoeken en heb deze case gevondenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Bij de mediamarkt hebben ze wel hoesjes van Valenta, die voldoen wel aan je eisen
Hallelujah Buttonquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:17 schreef gday het volgende:
[..]
Je zult inderdaad scheel zijn want je hebt voor alles vinkjes die je aan en uit kunt zetten. Onder Google heb je dus vinkjes voor de agenda, Gmail en contacten (en ook Picasa Web als je de 3D photos app geinstalleerd hebt). Aandelen zit gewoon onder z'n eigen categorie (dus niet bij Google).
uiteraard.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:37 schreef Salatrel het volgende:
instellingen en dergelijke blijven gewoon bewaard als ik de update doe?
Het is een simpele vertaalfout zoals al eerder gezegdquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:00 schreef Salatrel het volgende:
ik krijg geen updates als ik controlen doe hoor?
bij software info geeft hij op dit moment 1.15.110.11
Dit is idd ook nog een optie.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:45 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het is een simpele vertaalfout zoals al eerder gezegd. Als hij geen updates vindt, heb je gewoon 1.21xxnogwat
.
Jawel. Alleen tot die datum in juli onder de oude voorwaarden. Dus heb je geen internet NU, dan heb je dat tot de ingangsdatum van je verlenging ook niet. Dus dat zijn zaken om rekening mee te houden.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:27 schreef jens007 het volgende:
Ik kan contract verlengen - loopt half juli af - bij Hi, maar wat als ik dan nu verleng? Dan krijg ik meteen mijn phone, maar kan hem nog niet gebruiken tot half juli?
Valt bij mij mee. Hyves is 3MB, terwijl m'n Twitter app groter is met een totaal van 8MB.quote:Op zondag 6 juni 2010 00:22 schreef Alxander het volgende:
Nog even een tip voor de gebruikers van de hyvesapplicatie. Die app is zo slecht geprogrammeerd, dat hij na verloop van tijd ontzettend veel geheugen inneemt op de telefoon. Bij mij was dit 16mb. Verwijderen dus.
Ik heb eerste geprobeerd via wifi, geen update. Daarna via m'n provider en toen wel.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:42 schreef Ps2K het volgende:
Hmmm ik heb geen update beschikbaar, als ik een check doe vind ie niks. Ik zit momenteel op 1.15.110.11
Ja dat had ik ook, had hem geupdate en dan opnieuw inloggen toen deed hij het weer.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:57 schreef Adolecens het volgende:
Zijn er hier meer mensen met problemen met de facebook app?
Als ik op 'nieuwsoverzicht' klik dan krijg ik een foutmelding: 102/session key invalid or no longer valid
- edit: Alle gegevens wissen en account opnieuw instellen werkt.
nee hoor. je wil 'm uit de doos halen.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgende week krijg ik hem binnen, al twijfel ik of ik hem wel uit de doos moet halen :/
Misschien dat ik toch bij de iphone blijf
Alsof er een belachelijk geile vrouw naakt in je bed ligt en je gewoon rustig verder gaat Fok!ken.. Dat doe je gewoon nietquote:Op zondag 6 juni 2010 13:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgende week krijg ik hem binnen, al twijfel ik of ik hem wel uit de doos moet halen :/
Misschien dat ik toch bij de iphone blijf
Er ligt op dit moment niemand hier hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 14:06 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Alsof er een belachelijk geile vrouw naakt in je bed ligt en je gewoon rustig verder gaat Fok!ken.. Dat doe je gewoon niet..
Dat laatste hier ook. Gisteren tot 5, 6 keer toe. En dat is sinds die update.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:21 schreef Nouk het volgende:
Jezus, mn wekker gezet, telefoon uit, gaat die wekker weer niet af. Ook dat 3G netwerk schakelt ie soms opeens zelf uit.
Ja ik gebruikte altijd gewoon een wekker van m'n telefoon, maar ik ga nu toch voor de zekerheid maar gewoon los een simpele wekker kopen, beetje kut om je steeds te verslapen daardoorquote:Op zondag 6 juni 2010 14:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat laatste hier ook. Gisteren tot 5, 6 keer toe. En dat is sinds die update.
Ja ik ook. M'n nokia heeft werkelijk nog nooit zulke kuren gehad. Maar goed, ik blijf positief.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik gebruikte altijd gewoon een wekker van m'n telefoon, maar ik ga nu toch voor de zekerheid maar gewoon los een simpele wekker kopen, beetje kut om je steeds te verslapen daardoor
Uh, je hebt je telefoon uitgezet? Natuurlijk gaat de wekker dan niet af ...quote:Op zondag 6 juni 2010 14:21 schreef Nouk het volgende:
Jezus, mn wekker gezet, telefoon uit, gaat die wekker weer niet af. Ook dat 3G netwerk schakelt ie soms opeens zelf uit.
In 1998 ja. Tegenwoordige telefoons kunnen dat al 10+ jaarquote:Op zondag 6 juni 2010 15:02 schreef gday het volgende:
[..]
Uh, je hebt je telefoon uitgezet? Natuurlijk gaat de wekker dan niet af ...
Je bent niet bekend met hoe telefoons als de HTC Desire, iPhones, en elke willekeurige Android-telefoon werken?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
In 1998 ja. Tegenwoordige telefoons kunnen dat al 10+ jaar
Nope. Denk dat jij je moet inlezen buddy.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:04 schreef gday het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met hoe telefoons als de HTC Desire, iPhones, en elke willekeurige Android-telefoon werken?Als ze uitstaan staan ze ook UIT.
In wat? Echt, als ze uitstaan staan deze telefoons uit. Hoe kom je erbij dat de telefoon dan aanstaat? Vertel het me maar hoor, want als Android-developer zou ik graag gebruik willen maken van deze quirkquote:Op zondag 6 juni 2010 15:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nope. Denk dat jij je moet inlezen buddy.
Ik zeg nergens dat ie dan aanstaat. Ik hou dit lang vol hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:05 schreef gday het volgende:
[..]
In wat? Echt, als ze uitstaan staan deze telefoons uit. Hoe kom je erbij dat de telefoon dan aanstaat? Vertel het me maar hoor, want als Android-developer zou ik graag gebruik willen maken van deze quirk
Uh, Nouk zei dat ze haar telefoon had uitgezet toch? En ik reageerde aanvankelijk toch op haar? Wat heb ik er dan mee te maken wat jij zegt over jouw probleem?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ie dan aanstaat. Ik hou dit lang vol hoor.
Ik heb geen probleem met de wekker.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:08 schreef gday het volgende:
[..]
Uh, Nouk zei dat ze haar telefoon had uitgezet toch? En ik reageerde aanvankelijk toch op haar? Wat heb ik er dan mee te maken wat jij zegt over jouw probleem?
... dan snap ik niet waarom je je er in mengt.quote:
Omdat ik dat zelf wel uitmaak.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:11 schreef gday het volgende:
[..]
... dan snap ik niet waarom je je er in mengt.
Ook al geprobeerd... nog steeds geen updatesquote:Op zondag 6 juni 2010 09:01 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik heb eerste geprobeerd via wifi, geen update. Daarna via m'n provider en toen wel.
Zucht. Gedraag je ff volwassen en hou eens op met die lamme semi-trolls.quote:
Mij werd bij Hi verteld dat m'n nieuwe contract dan meteen in zou gaan hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 00:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jawel. Alleen tot die datum in juli onder de oude voorwaarden. Dus heb je geen internet NU, dan heb je dat tot de ingangsdatum van je verlenging ook niet. Dus dat zijn zaken om rekening mee te houden.
Ja, dat weet ik niet. Per aanbieder en individu weer anders.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mij werd bij Hi verteld dat m'n nieuwe contract dan meteen in zou gaan hoor.. Of wil je me vertellen dat ik straks met die Desire tot augustus zonder internet zit?
Ja, volgens mij gaat de wekker van een Symbian-telefoon idd ook af als de telefoon uit staat. iPhones en Android-telefoons zijn echter een stapje verder geëvolueerd tot een soort mini-computer dat ze echt eerst opgestart moeten worden voordat ze iets kunnen doen.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:30 schreef Salatrel het volgende:
van mijn N95 ging de wekker wel af als ik de telefoon uitzette.
mijn Desire laat ik snachts gewoon aanstaan voor de wekker.
desnoods zet je hem op airplane stand zodat je niet gebeld of gesmst kan worden
ik zit al 6 jaar bij T-mobile. al die tijd heb ik onbeperkt resterend beltegoed mee mogen nemen. zit sinds begin april tot 1 augustus zonder internet bundel.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mij werd bij Hi verteld dat m'n nieuwe contract dan meteen in zou gaan hoor.. Of wil je me vertellen dat ik straks met die Desire tot augustus zonder internet zit?
Windows kan het toch ook?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:32 schreef gday het volgende:
[..]
Ja, volgens mij gaat de wekker van een Symbian-telefoon idd ook af als de telefoon uit staat. iPhones en Android-telefoons zijn echter een stapje verder geëvolueerd tot een soort mini-computer dat ze echt eerst opgestart moeten worden voordat ze iets kunnen doen.
Ik zie dat met de huidige opzet van die besturingssystemen ook niet snel veranderen.
Ik kan pas vanaf augustus m'n Vodafone-sim erin stoppen omdat T-Mobile m'n huidige nummer tot het einde van het contract houdt.. 'k Kon wel meteen op Vodafone overstappen, maar dan had ik dus een nieuwe nummer gekregenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Windows kan het niet uit zichzelf, aangezien dat geregeld wordt door de BIOS. (Tenzij daar de laatste paar jaar iets aan veranderd is dus correct me if I'm wrong.) Maar Windows/een PC kan het iig ook niet als je de PSU uitzet, wat hetzelfde effect heeft als een Android-telefoon uitzetten.quote:
Hmm. Ik weet het ook niet zeker. Dacht me te herinneren dat je WM gewoon uit z'n remslaap kon schoppen.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:37 schreef gday het volgende:
[..]
Windows kan het niet uit zichzelf, aangezien dat geregeld wordt door de BIOS. (Tenzij daar de laatste paar jaar iets aan veranderd is dus correct me if I'm wrong.) Maar Windows/een PC kan het iig ook niet als je de PSU uitzet, wat hetzelfde effect heeft als een Android-telefoon uitzetten.
Om even door te gaan over de wekker-soapquote:Op zondag 6 juni 2010 14:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik gebruikte altijd gewoon een wekker van m'n telefoon, maar ik ga nu toch voor de zekerheid maar gewoon los een simpele wekker kopen, beetje kut om je steeds te verslapen daardoor
Ik heb inderdaad een Dell Axim (met WM) gehad waarvan de wekker gewoon afging als je 'm uit had gezet. Alleen kon je die Dell Axim nooit écht uitzetten, want hij bleef altijd in een soort stand by stand.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hmm. Ik weet het ook niet zeker. Dacht me te herinneren dat je WM gewoon uit z'n remslaap kon schoppen.
Maar goed, laatste WM telefoon is 4/5 jaar geleden. Al ben ik benieuwd naar WM 7 (al mag je het zo niet noemen van de aanhangers).
De oude Android-versie van de Hero kan geen Bluetooth filetransfer volgens mij.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:06 schreef Pandora73 het volgende:
Mijn vriend wilde vanaf zijn Desire een fotootje delen vie Bluetooth naar mijn Hero. Dat lukte helaas niet. Nou staat me iets bij dat dat een bekend issue was. Maar lag het niet kunnen delen van bestanden via Bluetooth nou aan de Desire of aan de Hero?
Maakt het nog verschil via 3G of via wifi?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:16 schreef bbfakir het volgende:
T-Mobile TV doet het niet op een Desire.
Of doe ik iets verkeerd?
Ja nu lees ik op internet ook van niet, maar de jongen aan de telefoon zei tegen me van welquote:Op zondag 6 juni 2010 15:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet. Per aanbieder en individu weer anders.
Bij T-Mobile bijvoorbeeld gaan ze 9 van de 10 keer niet direct in.
T-Mobile tv kan je alleen maar met 3G ontvangen en je moet Web en Walk+ hebben.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maakt het nog verschil via 3G of via wifi?
Ik wist dat dus niet. Ik ben een nokia gewend, dit is m'n eerste smartphone, dus dit wist ik echt nietquote:Op zondag 6 juni 2010 15:11 schreef gday het volgende:
[..]
... dan snap ik niet waarom je je er in mengt.
Feit is gewoon dat als een Android-telefoon uitgezet is, hij ook uitstaat. Net zoals bij een iPhone. De wekker gaat dan ook gewoon niet af.
Ik ben trouwens nog steeds benieuwd waarin ik me volgens jou zou moeten inlezen?
M'n vriend heeft idd HI, daar ging het gelijk in. Ik heb T-mobile en daar heb ik net voor de overige maanden tot dat m'n nieuwe abo in gaat, apart nog sneller internet besteld.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet. Per aanbieder en individu weer anders.
Bij T-Mobile bijvoorbeeld gaan ze 9 van de 10 keer niet direct in.
Ok, kan gebeuren ... maar hou er dus rekening mee als je op tijd wakker wilt worden de volgende dag!quote:Op zondag 6 juni 2010 17:55 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik wist dat dus niet. Ik ben een nokia gewend, dit is m'n eerste smartphone, dus dit wist ik echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |