Jep, ik wel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:52 schreef PeachOfMind het volgende:
Ik las op beautygloss dat de Seche vite topcoat bekend stond om het feit dat hij maakt dat je de lak er zo weer vanaf kunt trekken als een stikker. Heeft iemand van jullie hier last van?
Dank je! Ook even snel het vorige topic bijgelezen. Tof dat de monster bundle plates al verscheept zijn!quote:
Dat heb ik al-tijdquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:52 schreef PeachOfMind het volgende:
Ik las op beautygloss dat de Seche vite topcoat bekend stond om het feit dat hij maakt dat je de lak er zo weer vanaf kunt trekken als een stikker. Heeft iemand van jullie hier last van?
Ahwwwquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
gelakte teennagels ftw
[ afbeelding ]
Ah leuk! ladybugsquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
gelakte teennagels ftw
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
gelakte teennagels ftw
[ afbeelding ]
Cute!!!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
gelakte teennagels ftw
[ afbeelding ]
Doe niet zo gek!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:11 schreef mirannie het volgende:
Als m´n nagels en m´n lakkunsten stukken beter waren, zou ik een blog nog wel leuk vinden. Maar mijn nagels zijn nauwelijks mooi genoeg om tussen al het geweld aan mooie nagels hier te staan
Nopequote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:19 schreef Linnie20v het volgende:
ik heb geen zin om MAAH van mn nagels af te halen!
Can you blame me?
Vrolijk!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
gelakte teennagels ftw
[ afbeelding ]
Nope, sterktequote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:19 schreef Linnie20v het volgende:
Can you blame me?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:31 schreef Linnie20v het volgende:
Mooi Ijsdraakje en die oliebeestjes mani van Taartjesfee is vet!!
Ohw btw, als je wil opvallen met uitgaan...trek peeptoes aan met een Essie Neon. altijd lachen....
Ik had in blacklight dus lichtgevende teennagels op de dansvloer
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrolijk!
En m'n andere kleurtje had er weer lang genoeg opgezeten, nu tijd voor blauw
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:14 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Doe niet zo gek!Je hebt hartstikke mooie nagels!!
Zeer begrijpelijk!! Dikke laag SV erover en dan een leuke konad erbovenopquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:19 schreef Linnie20v het volgende:
Can you blame me?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:31 schreef Linnie20v het volgende:
Mooi Ijsdraakje en die oliebeestjes mani van Taartjesfee is vet!!
Ohw btw, als je wil opvallen met uitgaan...trek peeptoes aan met een Essie Neon. altijd lachen....
Ik had in blacklight dus lichtgevende teennagels op de dansvloer
Ja, nou je het zegt, inderdaad!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Valt het jullie ook op dat China Glaze langzaam droogt? Dat zijn echt de enige mani's die smudgen
Verschilt bij mij heeeeel erg, Dorothy who is bijv zo droog, maar re-fresh mint duurt eeeuwigquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Valt het jullie ook op dat China Glaze langzaam droogt? Dat zijn echt de enige mani's die smudgen
Dat komt door de glitters. Iedere glitterlak, die ik heb, droogt sneller dan een normale creme lak.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Verschilt bij mij heeeeel erg, Dorothy who is bijv zo droog, maar re-fresh mint duurt eeeuwig
Ik had dat ook met Rapidry van OPI. Het is iets beter geworden, maar niet veel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 16:52 schreef PeachOfMind het volgende:
Toffe blauw!!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrolijk!
En m'n andere kleurtje had er weer lang genoeg opgezeten, nu tijd voor blauw
[ afbeelding ]
Haha! Dat je het voor elkaar krijgt op je tenen, ik zou er het geduld niet voor hebben.. zo dubbelgevouwen zitten prullen...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
gelakte teennagels ftw
[ afbeelding ]
Zo, dan zijn je voeten goed gekleurd!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:47 schreef tliciouz het volgende:
Nu we toch met voeten foto's bezig zijn. Je kan wel zien dat ik slippers aan had
[ afbeelding ]
Toffe combi, mooi!!quote:
Thanksquote:
Hoe groot is hij? Hij lijkt zo klein voor lakjes op het plaatjequote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:29 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
ThanksEn slaap lekker!
Heb trouwens gisteren een koffer/beautycaseding aangeschaft voor m'n nagellakjes:
[ afbeelding ]
M'n Ikea doos is te klein geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan op de achtergrond die hele wand met lakjesquote:Op zondag 6 juni 2010 05:24 schreef Ainnir het volgende:
Voorlopig laatste pakje:![]()
[ afbeelding ]
Black Tie Optional, La Boheme, The Lifeguard Makes Me Blush (kreeg ik er gratis bij
Die wireless moet ik toch ook maar eens aanschaffen, dat geeft echt wel wat extra effect, leuk!!quote:
en daarom heb ik altijd minstens 2 flesjes op voorraadquote:Op zondag 6 juni 2010 09:40 schreef vamperotica het volgende:
Ik ben al sinds gistermiddag mn nagellakremover kwijt.....
* Op de fiets spring...quote:Op zondag 6 juni 2010 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en daarom heb ik altijd minstens 2 flesjes op voorraad
Oh, dat vind ik al heel wat, meestal heb ik al geen zin meer als ik er 1 geruīneerd hebquote:Op zondag 6 juni 2010 09:37 schreef Holyme het volgende:
Gister had ik 2 fail mani's, en nu dus blote nagels, Toen ik de 2e mani half afveegde terwijl het nog nat washad ik er geen zin meer in
Maar wel foto's gemaakt, straks even posten als ik tijd heb.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
gelakte teennagels ftw
[ afbeelding ]
oooh, la bohemequote:Op zondag 6 juni 2010 05:24 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Black Tie Optional, La Boheme, The Lifeguard Makes Me Blush (kreeg ik er gratis bij
quote:
Heb je diequote:Op zondag 6 juni 2010 05:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
Die wireless moet ik toch ook maar eens aanschaffen, dat geeft echt wel wat extra effect, leuk!!
en spin me round heb ik nog te ruil staan voor de liefhebbers![]()
Ligt er een beetje aan hoe lang ze al bezig is bezig is...quote:Op zondag 6 juni 2010 10:47 schreef liiszle het volgende:
hay meiden, vraagje aan julie
van de week heeft een meisje voor haar opleiding acryl bij me gezet, wat vinden jullie? beetje netjes zo?
Rechts
[ afbeelding ]
Links
[ afbeelding ]
van de zijkant
[ afbeelding ]
en met glitters
[ afbeelding ]
Als het de eerste keer was is het heel goed geluktquote:Op zondag 6 juni 2010 10:47 schreef liiszle het volgende:
van de week heeft een meisje voor haar opleiding acryl bij me gezet, wat vinden jullie? beetje netjes zo?
Rechts
[ afbeelding ]
Links
[ afbeelding ]
van de zijkant
[ afbeelding ]
en met glitters
[ afbeelding ]
Ik heb er geen verstand vanquote:Op zondag 6 juni 2010 10:47 schreef liiszle het volgende:
Rechts
[ afbeelding ]
Links
[ afbeelding ]
van de zijkant
[ afbeelding ]
en met glitters
[ afbeelding ]
opleiding a 36 dagen. dit is 1e keer deze set zetten. wel oefenen op school natuurlijkquote:Op zondag 6 juni 2010 11:20 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe lang ze al bezig is bezig is...
Ik vind het altijd zo lelijk als de nagels zo bol wordenquote:Op zondag 6 juni 2010 11:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
opleiding a 36 dagen. dit is 1e keer deze set zetten. wel oefenen op school natuurlijk
Nou, eerlijk.... ik vind het er niet mooi uitzien. Ze staan bol, het ziet er niet netjes afgewerkt uit en het lijkt me heel onpraktisch zo. Blijven oefenen, zullen we maar zeggenquote:Op zondag 6 juni 2010 10:47 schreef liiszle het volgende:
Gaat wel,mischien met een geheel lakje erover mooier.Heb je van jezelf van die "bolle" nagels of heeft zei die bolling er in gemaakt?quote:Op zondag 6 juni 2010 10:47 schreef liiszle het volgende:
Rechts
[ afbeelding ]
Links
[ afbeelding ]
van de zijkant
[ afbeelding ]
en met glitters
[ afbeelding ]
Wij willen natuurlijk je hele faallijst zien!quote:Op zondag 6 juni 2010 12:02 schreef Kleintje19 het volgende:
ik vind ze niet zo mooi om eerlijk te zijnzelfs mijn nagels waren mooier de eerste keer toen ik gel gebruikte
![]()
tvp, met een bestellingoa 2 lakjes van die nieuwe opi collectie summer flutter, zeg t niet snel maar die zijn echt gaaf
dat is een behoorlijke hahaquote:Op zondag 6 juni 2010 12:15 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Wij willen natuurlijk je hele faallijst zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Black Tie Optional én La Boheme???quote:Op zondag 6 juni 2010 05:24 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Whoei, cute!quote:
Ik vind ze niet zo heel mooi... er zou wel een stukje af mogen, vooral in de 'hoogte' (dus hoe dik ze zijn...) misschien kun je zelf nog een beetje bijvijlen??quote:Op zondag 6 juni 2010 10:47 schreef liiszle het volgende:
Rechts
[ afbeelding ]
Links
[ afbeelding ]
van de zijkant
[ afbeelding ]
en met glitters
[ afbeelding ]
Dat gaat inderdaad lastig worden ja...quote:Op zondag 6 juni 2010 14:11 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
to do list:
naar ikea en helmer halen![]()
denk alleen niet dat dat ding op mijn scooter mee kan
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoe groot is hij? Hij lijkt zo klein voor lakjes op het plaatjemaar wel erg mooi!
Hij is 37×22×28cm (b×d×h), groter dan mijn huidige nagellak doos in ieder gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
シ
Jaquote:
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:53 schreef DeltaCephei het volgende:
Nieuwe birkiesHihi jouw 2e teen steekt een beetje uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Jaquote:Op zondag 6 juni 2010 14:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihi jouw 2e teen steekt een beetje uit.
Om eerlijk te zeggen vind ik het ook niet zo mooi gedaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:47 schreef liiszle het volgende:
Rechts
[ afbeelding ]
Links
[ afbeelding ]
van de zijkant
[ afbeelding ]
en met glitters
[ afbeelding ]
ik sleep stiefpapa van de week wel meequote:Op zondag 6 juni 2010 14:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad lastig worden ja...
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:35 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dat is een behoorlijke haha![]()
Opi - catch me in your net
Opi - Flower to flower
CC- Pucci licious (neon)
CC - Yell - oh (neon)
CC - Age of aquarius
CC - Rule breaker
CG - Aqua baby
CG - Up all night
CG - Rain storm
Gefeliciteerd en mooie faal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen last van gehad eigenlijk.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:15 schreef Debsterr het volgende:
Iemand anders ook problemen met Sold Out Forever, dat je van die kalere plekken houdt?
Da's inderdaad wel handig ja!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja. Nou alleen nog even een keer antislipmatjes erin, heb geloof ik nog wat in de auto liggen.
Oeh, mooie mani's! Welke lakjes heb je gebruikt?!quote:Op zondag 6 juni 2010 15:39 schreef Holyme het volgende:
Debsterr, foto's!Geen problemen met die lak, alleen aan de kant van m'n nagelriemen moet ik opletten dat ik er niet zelf weer een plek in veeg met de lak.
DeltaCephei, je foto heeft er geen zin in hier helaas.
Hier nog even m'n mani's van gister en vandaag
Mani 1, lukte wel goed, maar vond het donkergroen te donker. En toen het erop zat had ik zoiets van, ik heb helemaal geen zin in groen vandaag![]()
[ afbeelding ]
Mani 2, zat er goed op, tot ik iets teveel aan het doen was met natte nagels en lekkere vegen kreeg![]()
[ afbeelding ]
En m'n huidige mani. Helaas was de zon weg, dus dan maar in de keuken (en mijn voetjes kunnen duidelijk wel wat zon gebruiken).
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op zondag 6 juni 2010 16:02 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Oeh, mooie mani's! Welke lakjes heb je gebruikt?!
Is die onderste QT?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:34 schreef Holyme het volgende:
[..]
DankjeEven kijken,
Catrice Sold out forever + Essence All access
CG Tantalize me + Nfu oh 50
CG QT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |