Ik wil geen blog!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom wil iedereen eigenlijk een blog?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:08 schreef Loqi het volgende:
Essence purple diamondin 1 laagje dekkend
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:08 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik niet, geen tijd voor en ik heb zoiets van, waarom zou ik er ook eentje opzetten als er al een heleboel toffe zijn?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom wil iedereen eigenlijk een blog?
Ik heb een P2 lakje wat daar op lijktquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:08 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, pretty!!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:08 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:47 schreef mirannie het volgende:
Even een paar foto´s van de Ozotic reef over Nubar pasadena purple. De kleur verandert echt van paars, naar blauw, naar groen, naar goud. Het is echt geweldig!!Helaas krijg ik het niet helemaal goed op beeld, maar hier een poging.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:08 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze heb ik hier bij de beauty shop op de hoek gevonden, dus gewoon volle mep. $12.50+state tax.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:15 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je betaald voor die DS'en?
Ik niet, maar ik weet dat anderen er wel last van hebben...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:52 schreef PeachOfMind het volgende:
Ik las op beautygloss dat de Seche vite topcoat bekend stond om het feit dat hij maakt dat je de lak er zo weer vanaf kunt trekken als een stikker. Heeft iemand van jullie hier last van?
Thanks, maar glamour heb ik alquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:55 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Deze heb ik hier bij de beauty shop op de hoek gevonden, dus gewoon volle mep. $12.50+state tax.
@mirannie
DS Amethyst heb hier hier besteld voor $12.50: http://www.skinonesearch.com/search?w=opi+designer&p=Q&ts=custom&.autodone=http%3A%2F%2Fwww.skin-one.com%2F
Zij verzenden internationaal voor $29 zover ik kon zien, en verkopen o.a. ook DS Glamour!
Ugg slippers lopen ze lekker?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:57 schreef mirannie het volgende:
Voor het eerst toch maar mijn teennagels gelaktaangestoken door de anderen, haha.
Let niet op de verkrampte tenen, ik zat een beetje ongelukkig
[ afbeelding ]
OPI ds glamour
Ik nietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:52 schreef PeachOfMind het volgende:
Ik las op beautygloss dat de Seche vite topcoat bekend stond om het feit dat hij maakt dat je de lak er zo weer vanaf kunt trekken als een stikker. Heeft iemand van jullie hier last van?
Alleen als je over grove glitters heen lakt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:52 schreef PeachOfMind het volgende:
Geen last van gehadquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:52 schreef PeachOfMind het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |