Jep, ik wel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:52 schreef PeachOfMind het volgende:
Ik las op beautygloss dat de Seche vite topcoat bekend stond om het feit dat hij maakt dat je de lak er zo weer vanaf kunt trekken als een stikker. Heeft iemand van jullie hier last van?
Dank je! Ook even snel het vorige topic bijgelezen. Tof dat de monster bundle plates al verscheept zijn!quote:
Dat heb ik al-tijdquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:52 schreef PeachOfMind het volgende:
Ik las op beautygloss dat de Seche vite topcoat bekend stond om het feit dat hij maakt dat je de lak er zo weer vanaf kunt trekken als een stikker. Heeft iemand van jullie hier last van?
Ahwwwquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
gelakte teennagels ftw
[ afbeelding ]
Ah leuk! ladybugsquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
gelakte teennagels ftw
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
gelakte teennagels ftw
[ afbeelding ]
Cute!!!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
gelakte teennagels ftw
[ afbeelding ]
Doe niet zo gek!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:11 schreef mirannie het volgende:
Als m´n nagels en m´n lakkunsten stukken beter waren, zou ik een blog nog wel leuk vinden. Maar mijn nagels zijn nauwelijks mooi genoeg om tussen al het geweld aan mooie nagels hier te staan
Nopequote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:19 schreef Linnie20v het volgende:
ik heb geen zin om MAAH van mn nagels af te halen!
Can you blame me?
Vrolijk!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
gelakte teennagels ftw
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |