Das balen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Weekend
Maar mijn schouder doet in 1x weer ontzettend veel pijn. Het is warm maar mijn schouder voelt bevroren aan
quote:
Dusquote:
Yaaaaaay for joeeeeeequote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:05 schreef Barbaaf het volgende:
Eh vervelend toch weer F_R
Maar op een vrolijkere noot: mijn maandafsluiting is gereed (dwz. ligt ter goedkeuring bij de ServiceLevelManager maar als die gaat zeuren spoel ik 'm door de plee(SLM'er is ondermaatse gnoom
))
Nou, dan heb je toch niks te klagen hequote:
Ik ga er _nu_ vandoor, zou eigenlijk een uur moeten maar iedereen is ook al wegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yaaaaaay for joeeeeee![]()
Ik wil echt graag naar huis
Ga es lekker van t positieve uit joh!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat ligt een beetje aan mijn schouder. Als die zo blijft valt de halve vakantie in het water.
Maar ik hoor je nu al elke vakantie over dit en dat ...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ken mijn schouder inmiddels wel. En bij een "gewone" vakantie vind ik een beetje pijn niet erg. Maar wij hebben een duikvakantie geboekt om ons duikbrevet te gaan halen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
afkoelen met de vleugels open, tis warmmmmm
Pff, klote joh. Jij had een frozen shoulder toch? Of iets in die trant?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ken mijn schouder inmiddels wel. En bij een "gewone" vakantie vind ik een beetje pijn niet erg. Maar wij hebben een duikvakantie geboekt om ons duikbrevet te gaan halen.
Yeps, normaal Fokwerk ik van 9:45 tot 18:15 maar eigenlijk maakt het niemand wat uit als ik 'eens' wat later begin of eerder wegga, als m'n werk op tijd af en goed is. Ik doe zo'n 10% produktie, 60% ontwikkeling en 30% ondersteuning, en vooral voor dat laatste vinden ze het helemaal niet erg dat ik altijd laat ben. Erg relaxed en al kan ik elders vast een stuk meer verdienen, een werkomgeving als deze vind ik niet snel meerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga es lekker van t positieve uit joh!
Als we allemaal zo gaan denken dan kan er nooit meer gewoon iets leuk zijn![]()
Barbaaf, fijn weekend![]()
Ik moet nog 13 minuten, normaal ben jij altijd langer aanwezig dan ik he
En drie hooligans.. of?quote:
Er zijn dr drie wegquote:
Wat? Hoe? Ben je je chinezen kwijtgeraakt in de bus?quote:
Schouders zijn gewoon moeilijke gewrichten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pff, klote joh. Jij had een frozen shoulder toch? Of iets in die trant?![]()
Mijn schouder gaat wel redelijk, af en toe wat minder, meestal steeds iets beter. Mn spieren zijn iig een stuk sterker, dus dat scheelt wel.. maar ik moet dan wel echt dagelijks blijven oefenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Iddquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Schouders zijn gewoon moeilijke gewrichten.
Ik had altijd heel veel kracht in mijn armen nu niks meer.Echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeez. Wat erg joh! Dan mag ik nog in mn handjes knijpen zeg....
En kunnen ze er nu nog iets aan doen, behalve pijnstilling?
Dat lijkt me een hele nare gedachte, te weten dat je sommige dingen gewoon echt nooit meer kunt doen.XD Ahwquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:45 schreef oh-oh het volgende:
Solly!
K , K en S waren met de buren mee wandelen![]()
Ze vonden het geweldig, en ze hebben zelfs los gelopen en goed geluisterd, ik ben zo trots op mn mopjes![]()
Chico en Bil waren thuis, en ik was Bil ff aan het scheren, en daarna heb ik Sjon nog gedaan dus ik was afk.
En net liep er een vogel tussen de honden door de hele kamer, en zat ie ineens zo maar op de bank![]()
Hij wordt met de dag vrijer en leuker.
Marco wil een fotoshoot gaan doen met Hans, dr woont hier een onwijs gaaf gothic meisje in de flat, we willen haar vragen of ze met Hans wil poserenLief!
Wat leuk dat Hansie 't zo naar zijn zin heeft. Echt leuk om te horen!
Ohhh! Wat een gaaf idee!![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:49 schreef oh-oh het volgende:
Enfermera yaaaaaaay![]()
Hans is echt helemaal wild en druk en leuk aan het doen nu![]()
Oh en hij zat vanavond een keer of 4 op de railing van het balkon, maar hijs als de dood dat ie dr af tieft hoor, vliegen is nog echt een no go volgens hem geloof ik
Aw joh tis nog maar een babyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Hans is liever lui dan moe. zijn mama doet alles wel voor hem.
Wel echt gaaf dat je honden er zo goed mee omgaan.
Ahwquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Twas al te donker om nog te kunnen filmen.
Maar ik neem aan dat ik van t weekend nog zat leuk materiaal ga maken om te spammen.
Nu slaapt ie bijna in de plant, dus ik ga m zo in zn hok installeren voor de nacht, en dan ga ik nog snel met de honden een rondje richting recyclebakken, een ladig ondergescheten kranten weggooien voordat die morgen staat te bakken op mn balkon in de zon![]()
Tis wel een werk hoor, die Hans
Die moet je ook verkleinen voor je ze uploadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:19 schreef ferrari_rood het volgende:
de canon maakt zulke grote foto's dat uploaden echt niet leuk meer is.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die moet je ook verkleinen voor je ze uploadals je wilt, kan je ze mailen en verklein ik ze voor je :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]mailen gaat over het algemeen eenvoudiger en sneller dan het uploaden naar een gratis hostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Is dat zo? Nooit opgemerkt eigenlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mailen gaat over het algemeen eenvoudiger en sneller dan het uploaden naar een gratis host
Haaa, ouwe nachtbraaksterquote:
Nou, inderdaad!quote:
Mooi zo Nok dat het meeviel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:45 schreef nokwanda het volgende:
Hier mijn bijdrage aan het snel volmaken van dit topic ter ere van de komst van Fiebie de chi.
Gister de tweede verstandskies laten trekken. Deze keer ging het wel zoals het hoorde. Mijn god, wat een verschil met de eerste keer. Daar heb ik nu nog steeds meer last van dan van deze tweede. Dat zag er volgens de kaakchirurg ook nog niet helemaal goed uit en ik moest er voorzichtig mee zijn. Maar de tweede was dus een makkie. Ik had nieteens pijnstillers nodig achteraf.
Vandaag weer bij de boer melk gehaald. We kijken altijd even rond in de stal. Er waren weer wat nieuwe kalveren. Een klein stierkalf was niet helemaal goed. Hij liep op kromme voorpootjes. Hij kon ze niet strekken en dus waren de hoefjes naar binnen gebogen. Ik besloot te vragen wat er met hem aan de hand was. De boerin liep mee en vertelde dat hij verkeerd in de baarmoeder had gezeten en dat hij nu 3x per dag fysiotherapie kreeg![]()
Het was echt een knuffelkalf al omdat hij zoveel aandacht kreeg en zoveel met mensen in aanraking kwam. Hij was nu 3 dagen oud en was nu al de lieveling. Waarschijnlijk zou het helemaal goed komen met de pootjes.
Ik heb net al snel een boel gedaan, maar ik heb gisteravond ook al veel gedaan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:09 schreef Lau. het volgende:
Moggeh!
Oooh wat is het al warm...
Ik moet nog stofzuigen, maar ik denk dat ik dat bewaar voor vanavond later, als het wat minder warm is...
Ja Nok, hier zijn we ook benieuwd!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mooi zo Nok dat het meeviel.
En dat kalfjedie boer is goed bezig
Heb je nog nieuws over je soll?
Kom hier dan ook maar even!quote:
Je moet het rupsje gewoon ff scheren voor je naar het strand gaat, staat ook wel zo verzorgd.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:01 schreef nokwanda het volgende:
Nou, inderdaad!![]()
Zo lekker naar een strand, ergens. Even kijken waar die jeukrups niet zit.
Ja nee tegen de tijd dat ik dr ben zijn de aardbeien vast op, mooi niet dus hequote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Kom hier dan ook maar even!![]()
Ga weer lekker in de tuin zitten en aardbeien eten!
Vind je het gek dat hij niet weg vliegt, die weegt dieplood met zoveel kattenvoer opquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En hij heeft ook al minstens een kwart blik kattenvoer op vandaag, met banaan en vogelbvoer en wat aarde erdoor geprakt.
Aarde moet ie eten, want anders gaan zijn darmen verkleven.
En hij heeft al lekker gebadderd.
Heee, ben je met je foon aan het spelen op deze mooie dag?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vind je het gek dat hij niet weg vliegt, die weegt dieplood met zoveel kattenvoer opHans de neerstortende vetklomp
Uhuh, fokken op een telefoon is leukquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heee, ben je met je foon aan het spelen op deze mooie dag?
Wil jij mn Hans filmpjes zien???
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Of je ze nou wil zien of niet, Hans die niet weg wil vliegen:
Hans heeft genoeg te doen op t balkon:
Jawel , maar hij wil bij zn mama blijven.quote:
Tijd om die roofdieren van jou een beetje binnen te houden (met dit weerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben hier dus een nestje met roodborstjes. Steekt er zo'n klein kopje uit. Maar de ouders kwamen maar niet bleven op de schutting en op de fiets. En even later zelf op de grond fout boel dachten wij. Idd Fire had een ukkie gepakt en Zorro deed vrolijk mee. Vogeltje gevangen en weer terug in het nest gezet hopelijk blijft het leven
Leuk hequote:
Ik vind 'm geweldigquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leuk he![]()
Hij zit nu echt al ik weet niet hoe lang onder op mijn stoel , af en toe pikt ie in mn voeten![]()
Timur had echt zulke mooie radio net, met Wes van Alane in de studio
Hij durft echt nietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik vind 'm geweldig. Ik denk dat je volgende week wel tegemoet gevlogen wordt als je thuiskomt
(dat wil zeggen, zodra Hans doorheeft dat hoogte niet gevaarlijk is als je kan vliegen
)
harige piemel mama appelsapquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel , maar hij wil bij zn mama blijven.
Zit je 3 FM te luisteren?
Ik lig echt in een deuk
Maar die toestanden met Wesquote:
ja geweldig, volgens mij heeft hij nog niet door wat voor award hij gekregen heeftquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar die toestanden met Wes![]()
geweldige radio toch?
![]()
Oh en de Beheamoth had nr 1 moeten zijn hoor, die bami nasi bami
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja geweldig, volgens mij heeft hij nog niet door wat voor award hij gekregen heeft
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
Napoleon zit een beetje te dutten op m'n hand
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Hans ( en Chico & Kees)
Let vooral ook op de mama appelsap op de achtergrond
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
foto's maken en uploaden kan dus ook op m'n telefoon![]()
[ afbeelding ]
Luilak hang je jas opquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
foto's maken en uploaden kan dus ook op m'n telefoon![]()
[ afbeelding ]
Leuk om dat mama appelsapje er even in te kunnen gooienquote:
Haha, als Chico aan het kwispelen is, hoe Hans naar die staart kijkt. Ik zat echt te wachten op het moment dat ie 'hap' ging doenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Hans ( en Chico & Kees)
XD Wat een climax, dat 1e filmpje!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Of je ze nou wil zien of niet, Hans die niet weg wil vliegen:
Hans heeft genoeg te doen op t balkon:
Ik dacht even dat ie *hap* zou doen in die staart die voorbij kwamquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Hans ( en Chico & Kees)
Als je hier maar weg blijftquote:
Aaaahw!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:12 schreef Maes het volgende:
Ik gooi er nog een voetbalfan Phoebe in![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:12 schreef Maes het volgende:
Ik gooi er nog een voetbalfan Phoebe in![]()
[ afbeelding ]
Die vogel is echt echt best wel dom, hij vraagt telkens maar eten aan die honden, alsof die ooit met hem gaan delenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:27 schreef Lau. het volgende:
[..]
Haha, als Chico aan het kwispelen is, hoe Hans naar die staart kijkt. Ik zat echt te wachten op het moment dat ie 'hap' ging doenEn als Kees dichterbij komt, bekkie nog wijder open
Nee joh, hij fladdert dan naar beneden.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:27 schreef Greys het volgende:Schrok je visite niet toen hij van het balkon mieterde? Die dachten vast dat ze hem vermoord hadden?
En niet bezeerd ofzo of te hard terecht gekomen?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel , maar hij wil bij zn mama blijven.
Zit je 3 FM te luisteren?
Ik lig echt in een deuk
Die man kan niet zingen. Ik heb ooit, toen hij die hit had, een concert van hem meegemaakt en ik ben weggelopen. Puur slecht. Show slecht, playbacken, lamme danseresen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leuk he![]()
Hij zit nu echt al ik weet niet hoe lang onder op mijn stoel , af en toe pikt ie in mn voeten![]()
Timur had echt zulke mooie radio net, met Wes van Alane in de studio
Maandag is het overleg daar over de verdere procedure en daarna hoor ik het wel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mooi zo Nok dat het meeviel.
En dat kalfjedie boer is goed bezig
Heb je nog nieuws over je soll?
Dat had ik beter ook kunnen doen. Niet mijn rupsje danquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:10 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je moet het rupsje gewoon ff scheren voor je naar het strand gaat, staat ook wel zo verzorgd.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maandag is het overleg daar over de verdere procedure en daarna hoor ik het wel.
Wanneer weet jij meer?
[..]
Dat had ik beter ook kunnen doen. Niet mijn rupsje dan(owww getver, nu moet ik weer denken aan rupsje nooit genoeg en de oude surinaamse meneer die me met piepstemmetje ooit vertelde dat zijn ex-vriendin hem altijd rupsje nooitgenoeg noemde. Vervolgens vertelde een vriendin van me dat ze hem ook vaag kende van een salsakroeg waar ze hem altijd worteltje noemden omdat ie altijd voelbaar was tijdens het dansen
Ik ben trouwens ontzettend verbrand. Lijk wel een baviaan
Pagan says, "Ik ben dol op roodborstjes" !quote:Op zondag 6 juni 2010 01:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Ow, Nok,zal ik dit nog aan Pagan laten lezen?
De borstjes hebben witte driehoekjes, net als mijn voor en achterkantje. Ik heb nu gewoon een permanent gebroken wit bikiniminietje aanquote:Op zondag 6 juni 2010 01:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Pagan says, "Ik ben dol op roodborstjes" !![]()
Strega says, weltrusten allemaal!![]()
![]()
Jouw krulletjeshoofd is toch ook een heerlijk nest. Als ik vogel was deed ik dat ookquote:Op zondag 6 juni 2010 11:13 schreef oh-oh het volgende:
Hallooooooo!
De vogel wordt echt steeds gekker![]()
Vanmorgen vloog ie me om mn oren toen ik het hok openmaakte.
Naar de railing. Daarna terug, zo bats op mn kop.
En daarna vloog ie snel naar binnen, waar ie nu de hele woonkamer aan het ontdekken is.
Buiten is zn ding niet zo geloof ik
Als ik jou was zou ik die vriendin van je er toch eens op los laten. Het zou je wellicht helpen om hem te begrijpen. Het is wss gewoon een adhd-hondje. Was ie in een vorig leven een Jack Russel of zo?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:20 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft net de hele speelgoedmand leeggehaald, ik heb met m gespeeld, Kees heeft met m gespeeld , Hans heeft met m gespeeld, en nu staat ie aan de kast te knagen....
Ik snap echt niks van dat monster....
Oh ik hoop van niet, ik haaaaaaaat de meeste jrsquote:Op zondag 6 juni 2010 13:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik die vriendin van je er toch eens op los laten. Het zou je wellicht helpen om hem te begrijpen. Het is wss gewoon een adhd-hondje. Was ie in een vorig leven een Jack Russel of zo?
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:50 schreef oh-oh het volgende:![]()
En als ik naar beneden kijk zie ik dit:
[ afbeelding ]
FEED ME WOMAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
quote:
Ik weet het, ik zoek al maandenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:51 schreef nokwanda het volgende:
Het zou makkelijker zijn als je enig idee kreeg van wat hij nou nodig heeft. Misschien is dat wel de harde hand en consequentheid die je al geeft. Misschien is er net een klein stukje dat hij nodig heeft om te stoppen met zijn protesten. En als je dat weet kun je er rekening mee houden. Ieder wezen heeft zo'n sleutel. het is alleen de kunst om hem te vinden. Soms gata dat automatisch. Kijk maar naar Chico. Soms is het meer zoeken.
De sleutel tot Sjon lijkt verdacht veel op een hamer 0:)quote:Op zondag 6 juni 2010 13:51 schreef nokwanda het volgende:
Het zou makkelijker zijn als je enig idee kreeg van wat hij nou nodig heeft. Misschien is dat wel de harde hand en consequentheid die je al geeft. Misschien is er net een klein stukje dat hij nodig heeft om te stoppen met zijn protesten. En als je dat weet kun je er rekening mee houden. Ieder wezen heeft zo'n sleutel. het is alleen de kunst om hem te vinden. Soms gata dat automatisch. Kijk maar naar Chico. Soms is het meer zoeken.
OMGquote:Op zondag 6 juni 2010 14:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De sleutel tot Sjon lijkt verdacht veel op een hamer 0:)
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De sleutel tot Sjon lijkt verdacht veel op een hamer 0:)
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Yes, keiharde regen en onweer nu.
Sjon zit te genieten in de open deur naar het balkon
Tessy voelt zich vereerdquote:Op zondag 6 juni 2010 13:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik hoop van niet, ik haaaaaaaat de meeste jrs![]()
Tenminste, ik zou ze nooit zelf willen hebben![]()
( Op Tessy na, die vind ik cute).
-knip-
Wil je mij?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Ah gos, hoe oud zijn de roodborstjes ongeveer?
Mss kun je even de dierenambulance bellen, wat zijn aanraden?
Tis wel heel sneu.
Ik zou best een tamme willen maar ik denk dat Hans t een lekker ding zou vinden
En je hebt al een kooi.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wil je mij?![]()
Ik ben redelijk tam, te groot voor Hans en momenteel een roodborstje
quote:
Erik!quote:
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik vergeet steeds een foto te maken hier in de buurt van een boompje met heel mooie blauwe bloemetje (hoe ontzettend Flora!) en dan in F&F te posten. Ik wil weten wat het is, ik wil er ook eentje.
Het is een niet al te groot boompje (misschien is het wel een struik zelfsquote:
Erik, wat doe je nu?!quote:
Blauwe regen?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een niet al te groot boompje (mtisschien is het wel een struik zelfs) met echt bérgen prachtige knalblauwe heel kleine trosjes. Helemaal propvol. In verschillende tuinen zie staan. Ga er straks echt even een foto van maken
Prima, morgen controleer ik jequote:Op zondag 6 juni 2010 17:16 schreef Greys het volgende:
Ing, ik had het ff druk met visite en met online politici, maar ik ga vanavond alles in orde maken mbt financiën en DierenthuisHeb je PM gelezen!
Ik snapte het nog niet helemáál, maar ik neem aan dat ze bedoelen of we die paar euro die overblijven na berekening nog ff los moeten overmaken?quote:
Die zijn mooi ja, je hebt ze in struiken en verschilende maten boompjes.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo te zien is het deze
http://home.tiscali.nl/corosa/tuin/planten/ceanothus.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik las het idd. Maar ik zie ze hier in de buurt in verschillende tuinen vrij groot staan, gewoon in de volle grond en ze doen het geweldig. En we hebben toch een aardig strenge winter gehad, dus ben benieuwd hoe ze dat gedaan hebben danquote:Op zondag 6 juni 2010 17:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die zijn mooi ja, je hebt ze in struiken en verschilende maten boompjes.
Ze kunnen alleen heel slecht tegen vorst.
Jup, ze hebben 2x kat en nog 2x kat gedaan ipv 1x kat en 2x hond, dus we hebben 6 euro te weinig aangeleverd deze maand.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snapte het nog niet helemáál, maar ik neem aan dat ze bedoelen of we die paar euro die overblijven na berekening nog ff los moeten overmaken?Onder vermelding van nog een bepaalde mededeling ofzo?
Kleine kacheltjes, tentjes, en erwtensoep uitdelen...quote:Op zondag 6 juni 2010 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las het idd. Maar ik zie ze hier in de buurt in verschillende tuinen vrij groot staan, gewoon in de volle grond en ze doen het geweldig. En we hebben toch een aardig strenge winter gehad, dus ben benieuwd hoe ze dat gedaan hebben dan
Ga ik doenquote:Op zondag 6 juni 2010 17:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, ze hebben 2x kat en nog 2x kat gedaan ipv 1x kat en 2x hond, dus we hebben 6 euro te weinig aangeleverd deze maand.
Zet er maar iets bij van "nog voor Roxanne" oid![]()
Ik druk steeds als ik wil invoeren op die nieuwe TVP-knop
4x dood hierquote:Op zondag 6 juni 2010 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las het idd. Maar ik zie ze hier in de buurt in verschillende tuinen vrij groot staan, gewoon in de volle grond en ze doen het geweldig. En we hebben toch een aardig strenge winter gehad, dus ben benieuwd hoe ze dat gedaan hebben dan
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kleine kacheltjes, tentjes, en erwtensoep uitdelen...
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga ik doen
En die TVP knop zit toch helemaal rechts?Daar heeft 'Invoeren' nooit gezeten
Ohquote:Op zondag 6 juni 2010 17:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sinds een minuut zit ie rechts ja, maar toen net zat ie tegen de invoeren-knop aan
Dat hoor je dan gauw genoeg.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:07 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi![]()
Volgens de buienradar trok er net een felle bui vlak onder Maastricht door, hoop niet dat oh-oh net de honden aan het uitlaten was.
Ben net binnen, maar niks geen bui hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:07 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi![]()
Volgens de buienradar trok er net een felle bui vlak onder Maastricht door, hoop niet dat oh-oh net de honden aan het uitlaten was.
Heb je de blauwe boom/struik gezien hierboven, mooi he?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:32 schreef senesta het volgende:
Ik heb de nieuwe layout maar daar zie ik hem niet geloof ik.
* senesta gaat even zoeken
Ik heb net jankend een topic geopend op het naakthondenforum.quote:
Ik heb dat nooit gedaan, het was hier nooit nodig.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, wat erg![]()
En ik snap toch ook je beweegredenenWant je bent heus dol op hem, dat hebben we echt wel gemerkt al die tijd. Maar is een cursus ofzo niet nog een idee om te proberen dan? Waar je dan alleen Sjon mee naar toe neemt?
Zij wilden naar buiten, wij kwamen naar binnen, en hij ging me toch een partij te keer, echt grommen en zo, en dan jut ie Kees helemaal mee op ook.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
Wat een ontzettende klotebeslissing om te moeten nemen ook zeg![]()
En dat zal je altijd zien ja, alsof hij het aanvoelt...
Dat met je tijd en doordeweeks en 's avonds enzo snap ik ook wel idd.
Wat doet hij dan precies naar die buurhondjes bv vandaag waar hij normaal leuk mee speelt?
Blaffen? Of doet hij echt lelijk tegen ze? Of vrolijk/opgewonden?
Debarken?? Dan kan hij dus de rest van zijn leven niet meer blaffen?quote:Op zondag 6 juni 2010 18:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zij wilden naar buiten, wij kwamen naar binnen, en hij ging me toch een partij te keer, echt grommen en zo, en dan jut ie Kees helemaal mee op ook.
Mijn honden doen dat normaal nooit, die hebben manieren en doen niet zo smerig tegen andere honden. Ik vind het echt genant, die herrie, en dan ook nog binnen he.
Ik wil echt niet voor zulke overlast volgen.
En hij heeft zo een tergende kutkef ook, die door merg en been gaat.
Nou weet ik wel iemand die m wel ff illegaal wil debarken.
Als er niet snel iemand is die m wil doe ik dat mss wel ook.
Voelt ie amper wat van, en dan is ie ieg een stuk stiller....
Wat ik ook echt ontzettend klote vind is dat ie zo overdreven neurotisch is op eten.
Billy was dat ook maar die hield daar echt heel snel al mee op.
Ik kwak hem nu met zn bak vreten in de gang, en die eet ie dan al grommend in 2 seconde leeg, de andere honden eten dan ook veel te snel en gestressed ondanks dat ie in een andere ruimte zit.
Normaal kon ik gewoon een bak brokken laten staan, Sjon zou echt een 4,5 kilo zak leegvreten al kotsend
Het is inknippen van de stemband dat zorgt dat ze minder geluid kunnen produceren.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Debarken?? Dan kan hij dus de rest van zijn leven niet meer blaffen?![]()
Da's wel een heel rigoureuze oplossing dan, jemig...
Joh echt, dat doet twee seconden pijn en verder voelt ie daar niks meer van...quote:Op zondag 6 juni 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
Wie zou dat debarken dan 'wel ff illegaal' gaan uitvoeren?
Het is wettelijk gezien dus inderdaad hartstikke verboden en ik betwijfel dan ook of het een DA is die dat wel even zal uitvoeren. Ik snap serieus niet hoe je zoiets kunt overwegen eerlijk gezegd, zo'n ingreep die niet voor niets illegaal is.
In Amerika deden en doen ze wel meer standaard dat we ook massaal afkeuren in Nederland.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh echt, dat doet twee seconden pijn en verder voelt ie daar niks meer van...
In Amerika doen ze het bij veel rassen standaard![]()
Maar ga je je nou richten op het wegdoen of op het debarken dan?quote:En ik ben dr helemaal niet voor, maar als dat geblaf alles was, en ik opvoedkundig gezien alles uit de kast gehaald heb om het af te leren, dan zou ik dat wel overwegen uiteindelijk...
Ipv wegdoen.
Hm ja, dat kan je dan idd alleen maar oplossen denk ik door hem voortaan altijd apart eten te geven. Dan hebben je andere honden uiteindelijk vanzelf door dat Sjon niet meer met ze eet en dus ook niet hoeven te stressenquote:En dat van dat voer Greys, als ie zn bak krijgt zit ie keurig te wachten, ik kan hem ook zonder problemem wegpakken. Maar alles wat eetbaar is vreet ie overal op, hij blijft eten, bodemloze put is het, en daardoor zijn de andere honden te gestressed met vreten en kunnen zij niet op hun gemakje eten...
Hier dus met alles.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Tom doet dat ook met eten, dus die zet ik ook altijd apart.
Maar met de brokjes heeft ie inmiddels wel door dat die er altijd staan en ie dus niet hoeft te schranzen.
Blikvoer of iets anders lekker integendeel; dan gaat ie door het lint
Gezondheids- en welzijnswet voor dierenquote:Op zondag 6 juni 2010 19:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh echt, dat doet twee seconden pijn en verder voelt ie daar niks meer van...
In Amerika doen ze het bij veel rassen standaard![]()
En ik ben dr helemaal niet voor, maar als dat geblaf alles was, en ik opvoedkundig gezien alles uit de kast gehaald heb om het af te leren, dan zou ik dat wel overwegen uiteindelijk...
Ipv wegdoen.
En dat van dat voer Greys, als ie zn bak krijgt zit ie keurig te wachten, ik kan hem ook zonder problemem wegpakken. Maar alles wat eetbaar is vreet ie overal op, hij blijft eten, bodemloze put is het, en daardoor zijn de andere honden te gestressed met vreten en kunnen zij niet op hun gemakje eten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Degene die dat wel zou doen is geen da maar wel arts , en ik laat haar liever mijn honden opereren dan de meeste da's die ik kenquote:Op zondag 6 juni 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
In Amerika deden en doen ze wel meer standaard dat we ook massaal afkeuren in Nederland.
Gelukkig. Want nogmaals, het is niet voor niets illegaal hier. En wie zou dat dan gaan uitvoeren voor je? Hoe weet je dan dat diegene wel weet wat hij/zij doet? Het is geen DA neem ik aan, want ik ga er van uit dat die geen illegale dingen doen over het algemeen.
Ik geef het zeker nog wat tijd, maar als er over een paar maanden nog niemand uit chinezenland is die hem wil, dan gaat die ook niet meer komen natuurlijk, zo groot is die wereld niet. En ja hij mag vast terug naar waar ie vandaan komt, maar ik wil wel graag dat de hond er op vooruit gaat , ik denk niet dat ie daar nog leuk zou wennen, tussen al die andere honden. Bovendien ben ik bang dat zij er dan mss mee zou fokken en zo, dat wil ik dus echt absoluut niet hebben, hij gaat alleen ergens heen als ie meteen gecastreerd wordt. Helaas kan ik hem niet laten helpen zo lang hij nog bij mij woont, Chico en Billy zouden hem non stop verkrachten als ik dat zou doenquote:Maar ga je je nou richten op het wegdoen of op het debarken dan?
Want je zegt 'als een ander hem niet snel wil dan ga ik hem wel ff illegaal laten debarken'.
Ik zou het dan toch - hoe rot ook voor jou - wat meer tijd geven om te zien of je iemand kunt vinden waarbij hij wel gewoon mag blijven blaffen. Die mensen die hem zonder te vragen aan je gegeven hebben, willen die hem niet terug?
Sjon eet al vanaf dag 1 apart en ik laat hem ook lang alleen zitten, maar gewoon zijn aanwezigheid achter de deur, en de geluiden die hij maakt, en het feit dat ie met zn lege bak tegen de deur staat te bonken, daar eten ze al niet echt op hun gemakje van zeg maarquote:Hm ja, dat kan je dan idd alleen maar oplossen denk ik door hem voortaan altijd apart eten te geven. Dan hebben je andere honden uiteindelijk vanzelf door dat Sjon niet meer met ze eet en dus ook niet hoeven te stressen
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gezondheids- en welzijnswet voor dieren
Hoofdstuk III. De zorg voor het welzijn van dieren
Afdeling 2. Lichamelijke ingrepen bij dieren
Artikel 40Ik weet heus wel dat het niet mag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei ik toch meteen al?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Je weet ook welke gezondheidsklachten een hond daarvan kan krijgen?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat het niet mag.
Dat zei ik toch meteen al?
Oh nou gelukkig, maar dan nog... doe maar niet hoor, dat debarken. Alsjeblieft...quote:Op zondag 6 juni 2010 19:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Degene die dat wel zou doen is geen da maar wel arts , en ik laat haar liever mijn honden opereren dan de meeste da's die ik ken![]()
Even puur uit nieuwsgierigheid hoor (echt...) waarom is dat dan, dat anderen er van jou niet mee mogen fokken? (Ik wilde FOK!en schrijven, ging automatischquote:Ik geef het zeker nog wat tijd, maar als er over een paar maanden nog niemand uit chinezenland is die hem wil, dan gaat die ook niet meer komen natuurlijk, zo groot is die wereld niet. En ja hij mag vast terug naar waar ie vandaan komt, maar ik wil wel graag dat de hond er op vooruit gaat , ik denk niet dat ie daar nog leuk zou wennen, tussen al die andere honden. Bovendien ben ik bang dat zij er dan mss mee zou fokken en zo, dat wil ik dus echt absoluut niet hebben, hij gaat alleen ergens heen als ie meteen gecastreerd wordt. Helaas kan ik hem niet laten helpen zo lang hij nog bij mij woont, Chico en Billy zouden hem non stop verkrachten als ik dat zou doen![]()
Ja daar kan ik me wel wat bij voorstellen inderdaad. De hyperness komt dwars door de deur heen dus, bij wijze van sprekenquote:Sjon eet al vanaf dag 1 apart en ik laat hem ook lang alleen zitten, maar gewoon zijn aanwezigheid achter de deur, en de geluiden die hij maakt, en het feit dat ie met zn lege bak tegen de deur staat te bonken, daar eten ze al niet echt op hun gemakje van zeg maar
Ik doe het echt niet zomaar als ik het doe, of voor de lol of zo.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je weet ook welke gezondheidsklachten een hond daarvan kan krijgen?
Het is imo even erg als staart couperen sterker nog , erger.
En die overlast beperkt zich tot blaffen wanneer hij "vreemde" honden ziet?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik doe het echt niet zomaar als ik het doe, of voor de lol of zo.
Ik zou het in uiterst geval van nood doen, het lijkt mij minder erg dan dat het een hondje wordt dat telkens weer herplaatst moet worden of in een asiel terecht komt, daar is dit geen ras voor, het zijn hele gevoelige honden die zich ontzettend hechten aan hun baasjes.
Als ik me er bij neer moet leggen dat hij nergens terecht kan, dan ga ik het echt serieus overwegen, omdat ik niet wil dat ik overlast in mijn woonomgeving veroorzaak.
Nee, hij loopt ook van gekkigheid keihard blaffend hier door de gangen van de flat, en op alle tijdstippen van de dag , terwijl ie dan in zn eigen riem hangt of in de riem van een van de andere honden.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En die overlast beperkt zich tot blaffen wanneer hij "vreemde" honden ziet?
Als je het beste voor hem wil dan kan ik het rebarken niet plaatsen, sorry.
Dan kan Whoopie ook wel op ervoor aangezien ze doet of ze gewurgd wordt als ze een andere hond ziet en aan de lijn zit.
Oh dat zou ik best wel sneu vinden, een hondje weg doen als ie zich ziek en niet lekker voelt en zo ...quote:Op zondag 6 juni 2010 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Mocht iemand hem willen hebben dan zou je hem toch zelf de dag voordat ie naar het nieuwe baasje gaat laten helpen?
Em El, tot zo in K&W
Denk dat ze het als een vraag bedoel, o je hem sowieso zou laten helpenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat zou ik best wel sneu vinden, een hondje weg doen als ie zich ziek en niet lekker voelt en zo ...
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Mocht iemand hem willen hebben dan zou je hem toch zelf de dag voordat ie naar het nieuwe baasje gaat laten helpen?
Em El, tot zo in K&W
Nee, ik laat hem niet helpen omdat ik niet weet of ik hem kan plaatsen, en ik wel zeker weet dat ik hem niet laat dekken, en ik geen gecastreerde reu in mijn roedel kan houden.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat ze het als een vraag bedoel, o je hem sowieso zou laten helpen
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, ik laat hem niet helpen omdat ik niet weet of ik hem kan plaatsen, en ik wel zeker weet dat ik hem niet laat dekken, en ik geen gecastreerde reu in mijn roedel kan houden.
Die wordt dan constant verkracht, zoals ik al eerder zei
Ja psies.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]net zei je dat je niet wilt dat hij zich voortplant en icm de tekst dat hij niet gecastreerd binnen de roedel past..
Dat kan best , maar nogmaals, dat is in mijn roedel echt geen optie.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
castratie kon toch ook helpen tegen gedragsproblemen?
rondje doen, als hij terug wilt komen komt hij welquote:Op zondag 6 juni 2010 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kan best , maar nogmaals, dat is in mijn roedel echt geen optie.
Hans is net uitgevlogen![]()
Hij antwoordt wel als ik m roep, maar volgens mij zit ie in een hoge boom, niet op de grond.
Ik denk dat ik de natuur maar even haar beloop laat gaan...
Of zal ik toch maar ff een extra rondje met de honden gaan?
Ja dan hoef ik dus geen rondje te gaan doen, dan hoef ik m niet te gaan zoekenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
rondje doen, als hij terug wilt komen komt hij wel
Tuurlijk wil ik m wel het liefste houden, anders had ik m echt al lang weggedaan hoor, zo ben ik welquote:Op zondag 6 juni 2010 20:41 schreef nokwanda het volgende:
Ik snap je situatie wel en het gevoel van falen helemaal. Maar toch gooi ik het heel even op de zweeftoer:
Je zegt zelf al dat het een heel gevoelige soort is. Ga even bij jezelf na: wil jij hem nou echt of niet? Het is namelijk nooit goed genoeg. Nu ga ik even na hoe een kind zou reageren. Als een kind aanvoelt dat hij om de een of andere vage reden nooit goed genoeg is, zal het zich verzetten door raar gedrag te vertonen.
Is het mogelijk dat er zoiets speelt bij Sjon?
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:43 schreef nokwanda het volgende:
Wat is het met Hans. Hij kan al wel naar beneden vliegen, maar nog niet naar boven?
Doe hem dat dan voor
Ohquote:Op zondag 6 juni 2010 20:43 schreef nokwanda het volgende:
Wat is het met Hans. Hij kan al wel naar beneden vliegen, maar nog niet naar boven?
Doe hem dat dan voor
*vetederd is.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
Napoleon zit op m'n hand met de vleugels wijd om af te koelen![]()
blaas ik zachtjes tegen em aan, doet hij zijn oogjes dicht, gaan z'n vleugeltjes trillen, hij geniet er zo van
gevederd is.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
Napoleon zit op m'n hand met de vleugels wijd om af te koelen![]()
blaas ik zachtjes tegen em aan, doet hij zijn oogjes dicht, gaan z'n vleugeltjes trillen, hij geniet er zo van
Sjon is een Kareltje Kat. Hetzelfde lijpe karakter. Geen van mijn andere katten is zo. Het is een ontzettende kattelul af en toe. Best wel vaak eigenlijk. Maar het volgende moment wast ie zijn zusjes en Bijoux en mij zoooo lief dat het hem weer vergeven is. Maar ik moet soms echt de strijd met hem aangaan en uiteindelijk helpt het niet omdat het in zijn karakter zit. Purrr is ook pittig, maar dat valt minder op. Zijn vader, de stoere rooie van de weurtseweg, was ook wel een vriendelijke bullebak. Dus hij zal het van twee kanten hebben gekregen.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:48 schreef Maes het volgende:
Hè, wat een narigheid oh-ohIk heb gezien hoe hels Sjon reageert op andere honden en totaal niet onder de indruk van wat dan ook. Ik hoop echt dat er een oplossing komt
Heel veel succes. Waarom had ik vrijdag in mijn hoofd ipv morgen?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
OhNok, morgen moet ik pas dus ik weet sowieso nog niets
Hij had honger toen ie weg vloog , hij zat me met zn bek open te roepen, en toen ik naar binnen liep om zn eten te pakken ging ie dr vandoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
ik zie hans al voor me, morgen, boven in z'n boom met z;n bek open, zich afvragend waar je blijft
quote:
Hoe komt dat? Waardoor die koorts?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:19 schreef Pagan het volgende:
Sterkte oh-oh. Strega ligt met koorts in een plas zweet op bed, maar misschien weet die ook nog wat qua gedragsondersteuning.
Jaquote:
We hebben geen idee, maar het ergste leed is inmiddels geleden gelukkig. D'r suikerspiegel bleef gelukkig binnen de norm.quote:
Mooi zo. Fijn voor jullie na de eerdere teleurstelling.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Jazit nu op schoot bij die 'stoere' vent van mij
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:04 schreef oh-oh het volgende:
Nou, Hans slaapt vanaaf ieg in de boom gok ik zo![]()
Ik hoop maar dat ie geen honger heeft.
Ik ga afk
Ik zie er maar drie ofzo hoorquote:
Aw, ergens ook wel sneu. Maar hij doet het zelf inderdaad...quote:Op zondag 6 juni 2010 22:04 schreef oh-oh het volgende:
Nou, Hans slaapt vanaaf ieg in de boom gok ik zo![]()
Ik hoop maar dat ie geen honger heeft.
Ik ga afk
De ex-XFAers (da's ook dicht) en een aantal ex-ESFers zitten er, en da's bij elkaar vrij drukquote:Op zondag 6 juni 2010 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo vermaakt zich iig opperbest daar...vers mannenvlees
Als je op dat Xje klikt, verwijder je dat topic uit je MyATquote:Op zondag 6 juni 2010 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, waarom staan er allemaal X-jes achter de topics in MyAT?
tuurlijk mogen ze het zelf weten, maar ik vind het nog steedsquote:Op zondag 6 juni 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
En wat is er eigenlijkaan?
Mogen ze zelf weten toch?
Tis de natuur denk ik dan maar.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
Aw, ergens ook wel sneu. Maar hij doet het zelf inderdaad...
Trust
Dat vroeg ik me ook afquote:Op zondag 6 juni 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
En wat is er eigenlijkaan?
Mogen ze zelf weten toch?
Waaromquote:
Mjah, ze kiezen er nou eenmaal voor, om welke reden dan ookquote:Op zondag 6 juni 2010 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tuurlijk mogen ze het zelf weten, maar ik vind het nog steeds![]()
alsof we hier allemaal melaats zijn ofzo
Oke, dat had ik nog niet gezien zoquote:Op zondag 6 juni 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je op dat Xje klikt, verwijder je dat topic uit je MyAT
Sommigen hadden daar behoefte aan
mwah, "zat" is een overstatement het is hier heel erg rustigquote:Op zondag 6 juni 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, ze kiezen er nou eenmaal voor, om welke reden dan ook
En door het dan hier weerte gaan noemen helpt natuurlijk ook niet echt... Maar ook dat moet je zelf weten, net als zij dat ook zelf maar moeten weten. Vrijheid blijheid enzo
![]()
Er zijn toch ook nog zat mensen die wel gewoon hier posten? Ook tijdens en na ESF?
Mja het wordt er niet drukker van als deze "quote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah, "zat" is een overstatement het is hier heel erg rustig
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:36 schreef Pagan het volgende:
Nog ff en oh-oh belt de brandweer om haar vogel uit de boom te halen.![]()
Oeh! Lezen!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van klein schimmelhok naar ruime badkamer
als ik het niet do ook nietquote:Op zondag 6 juni 2010 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja het wordt er niet drukker van als deze "" er steeds in gemikt wordt
Tis hier nog altijd drukker dan voor de asielactie vorig jaarquote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:36 schreef Pagan het volgende:
Nog ff en oh-oh belt de brandweer om haar vogel uit de boom te halen.![]()
True, maar je bent het toch met me eens dat we niemand kunnen dwingen?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
X-Rated!!!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"stom mens, waarom komt ze nou niet naar me toe vliegen"quote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis hier nog altijd drukker dan voor de asielactie vorig jaar![]()
Laat iedereen toch lekker posten waar ie wil joh.
T enige wat ik soms een beetje stom vind is dat ge ik zie je daar en daar he.
Tenminste, dat was met ESF wel irritant, dat dr hier geroepen werd dat bepaalde personen daar moesten wezen en zo.
Maar schijnbaar kunnen ze elkaar anders niet vinden, dus lekker laten gaan toch?
En bovendien, wat ik stom vind vind een ander wss leuk, en wat ik leuk vind hoeft van mij verder niemand anders leuk te vinden ook nog es![]()
Mn buren zullen denken dat ik gek ben.
Met mn ge-Hans![]()
Maar hij zit dr nog, hij roept nog terug
Als ik t kon dee ik t zo.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"stom mens, waarom komt ze nou niet naar me toe vliegen"
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:41 schreef Greys het volgende:
Hans had graag dat je ff met een bakkie frambozen die boom in klimt.
Succes!
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |