Das balen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Weekend
Maar mijn schouder doet in 1x weer ontzettend veel pijn. Het is warm maar mijn schouder voelt bevroren aan
quote:
Dusquote:
Yaaaaaay for joeeeeeequote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:05 schreef Barbaaf het volgende:
Eh vervelend toch weer F_R
Maar op een vrolijkere noot: mijn maandafsluiting is gereed (dwz. ligt ter goedkeuring bij de ServiceLevelManager maar als die gaat zeuren spoel ik 'm door de plee(SLM'er is ondermaatse gnoom
))
Nou, dan heb je toch niks te klagen hequote:
Ik ga er _nu_ vandoor, zou eigenlijk een uur moeten maar iedereen is ook al wegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yaaaaaay for joeeeeee![]()
Ik wil echt graag naar huis
Ga es lekker van t positieve uit joh!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat ligt een beetje aan mijn schouder. Als die zo blijft valt de halve vakantie in het water.
Maar ik hoor je nu al elke vakantie over dit en dat ...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ken mijn schouder inmiddels wel. En bij een "gewone" vakantie vind ik een beetje pijn niet erg. Maar wij hebben een duikvakantie geboekt om ons duikbrevet te gaan halen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
afkoelen met de vleugels open, tis warmmmmm
Pff, klote joh. Jij had een frozen shoulder toch? Of iets in die trant?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ken mijn schouder inmiddels wel. En bij een "gewone" vakantie vind ik een beetje pijn niet erg. Maar wij hebben een duikvakantie geboekt om ons duikbrevet te gaan halen.
Yeps, normaal Fokwerk ik van 9:45 tot 18:15 maar eigenlijk maakt het niemand wat uit als ik 'eens' wat later begin of eerder wegga, als m'n werk op tijd af en goed is. Ik doe zo'n 10% produktie, 60% ontwikkeling en 30% ondersteuning, en vooral voor dat laatste vinden ze het helemaal niet erg dat ik altijd laat ben. Erg relaxed en al kan ik elders vast een stuk meer verdienen, een werkomgeving als deze vind ik niet snel meerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga es lekker van t positieve uit joh!
Als we allemaal zo gaan denken dan kan er nooit meer gewoon iets leuk zijn![]()
Barbaaf, fijn weekend![]()
Ik moet nog 13 minuten, normaal ben jij altijd langer aanwezig dan ik he
En drie hooligans.. of?quote:
Er zijn dr drie wegquote:
Wat? Hoe? Ben je je chinezen kwijtgeraakt in de bus?quote:
Schouders zijn gewoon moeilijke gewrichten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pff, klote joh. Jij had een frozen shoulder toch? Of iets in die trant?![]()
Mijn schouder gaat wel redelijk, af en toe wat minder, meestal steeds iets beter. Mn spieren zijn iig een stuk sterker, dus dat scheelt wel.. maar ik moet dan wel echt dagelijks blijven oefenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Iddquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Schouders zijn gewoon moeilijke gewrichten.
Ik had altijd heel veel kracht in mijn armen nu niks meer.Echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeez. Wat erg joh! Dan mag ik nog in mn handjes knijpen zeg....
En kunnen ze er nu nog iets aan doen, behalve pijnstilling?
Dat lijkt me een hele nare gedachte, te weten dat je sommige dingen gewoon echt nooit meer kunt doen.XD Ahwquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:45 schreef oh-oh het volgende:
Solly!
K , K en S waren met de buren mee wandelen![]()
Ze vonden het geweldig, en ze hebben zelfs los gelopen en goed geluisterd, ik ben zo trots op mn mopjes![]()
Chico en Bil waren thuis, en ik was Bil ff aan het scheren, en daarna heb ik Sjon nog gedaan dus ik was afk.
En net liep er een vogel tussen de honden door de hele kamer, en zat ie ineens zo maar op de bank![]()
Hij wordt met de dag vrijer en leuker.
Marco wil een fotoshoot gaan doen met Hans, dr woont hier een onwijs gaaf gothic meisje in de flat, we willen haar vragen of ze met Hans wil poserenLief!
Wat leuk dat Hansie 't zo naar zijn zin heeft. Echt leuk om te horen!
Ohhh! Wat een gaaf idee!![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:49 schreef oh-oh het volgende:
Enfermera yaaaaaaay![]()
Hans is echt helemaal wild en druk en leuk aan het doen nu![]()
Oh en hij zat vanavond een keer of 4 op de railing van het balkon, maar hijs als de dood dat ie dr af tieft hoor, vliegen is nog echt een no go volgens hem geloof ik
Aw joh tis nog maar een babyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Hans is liever lui dan moe. zijn mama doet alles wel voor hem.
Wel echt gaaf dat je honden er zo goed mee omgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |