quote:
Dat je beter kunt slikken dan spugen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar.. heb ik dan ook nog iets gemist of zo??![]()
nee johquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar.. heb ik dan ook nog iets gemist of zo??![]()
heerlijk. Geniet ervanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:29 schreef Tezz het volgende:
En dat ik Mojito's heb! Sterker nog, ik heb net de eerste in elkaar gedraaid. Jummie! Ga dus ook zometeen maar buiten zitten, alwaar de bbq zometeen wordt ontstoken!
Ohhh lekker!! ik wil eigenlijk ook wel lekker buiten gaan zitten en eten en zo, maar vind het zo saai in mijn uppie..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:29 schreef Tezz het volgende:
En dat ik Mojito's heb! Sterker nog, ik heb net de eerste in elkaar gedraaid. Jummie! Ga dus ook zometeen maar buiten zitten, alwaar de bbq zometeen wordt ontstoken!
Hmm, dat klinkt ook heerlijk! Ik ga met kind ook een mojito maken (ja zonder de rum dan hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohhh lekker!! ik wil eigenlijk ook wel lekker buiten gaan zitten en eten en zo, maar vind het zo saai in mijn uppie..
heb er wel een lekkere rose bij! En ga straks groentes grillen (aubergine, paprika, groene aspergetips en trostomaatjes) en daar een lekkere entrecote bij bakken
aaahquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:57 schreef MissHobje het volgende:wat een weer, jammer dat ik het een beetje mis allemaal
Eten koken en vroeg naar bed
volgens mij is dat de kookdrang van indo's. ik ken er geen één die niet kan kokenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:14 schreef DarkElf het volgende:
heb ooit eens iemand aangenomen en dat vrouwtje was zo blij dat ze voor ons allemaal (onze afd. 12-16 mensen ofzo) op kantoor spekkoek gemaakt had. Zo lief
leuk Lay! hoezo verrassend? is t niet gezellig met je vriendinnen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:17 schreef Laydina het volgende:
Middag![]()
uh avond
Net 3 uur in de zon gelegen met twee vriendinnen, was verrassend gezellig
geen idee. Ik werkte daar rond 2001.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens mij is dat de kookdrang van indo's. ik ken er geen één die niet kan koken![]()
maakt ze nog steeds lekkere dingen?
Wist niet of ik er zelf zin in hadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuk Lay! hoezo verrassend? is t niet gezellig met je vriendinnen?
04.30 en dan begin ik om 6.15 en werk door tot 18.oo of 19.00 ivm zieken nooddienst.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aaahhoe laat moet je er weer uit?
excuusslaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:22 schreef Laydina het volgende:
Ik ga trouwens voor shoarma.. of eigelijk gyros in pitabroodje met cocktail saus
en wat sla voor de gezond
pff.. dus half 9 naar bed?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
04.30 en dan begin ik om 6.15 en werk door tot 18.oo of 19.00 ivm zieken nooddienst.
Lekker dan Hobselquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
04.30 en dan begin ik om 6.15 en werk door tot 18.oo of 19.00 ivm zieken nooddienst.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:22 schreef Laydina het volgende:
Ik ga trouwens voor shoarma.. of eigelijk gyros in pitabroodje met cocktail saus
en wat sla voor de gezond
Ik wil wel meequote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:49 schreef PdeHoog het volgende:
GrmblEr wil niemand mee naar het terras
Er is ook bijna niemand meer op kantoor
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
shoarma/gyros mag ook zonder slamet stinksaus
nog nooit gegeten maar wil dat heeel graag eens proberen! ik hoor dat het zo ranzig lekker is! maar dat je wel daarna genoeg hebt voor de rest van de avondquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KapsalonZoooo ranzig.
lijkt mij echt niet lekker. Heb je t wel eens op?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KapsalonZoooo ranzig.
Nou ik zou wel willen, maar dan lig ik wakker, kom uit nachtdienst ritmequote:
lekkere ranzige vette zooiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:31 schreef FutureFairytale het volgende:
weet je wat mij ook ranzig lekker lijkt: Poutine![]()
[ afbeelding ]
oooh lekker! kun je nog lekker even buiten zitten met een wijntjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou ik zou wel willen, maar dan lig ik wakker, kom uit nachtdienst ritme
Ik denk ergens rond 22.00/22.30
wat is dat?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:31 schreef FutureFairytale het volgende:
weet je wat mij ook ranzig lekker lijkt: Poutine![]()
[ afbeelding ]
wat is het verschil tussen Vlaamse en Hollandse mayo? vlg keer als ik bij Manneke Pis ben zal ik eens een zakje met Vlaamse mayo proberen...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:44 schreef DarkElf het volgende:
aha nee lijkt me niets. Doe maar gewoon friet met vlaamse mayo.
Hollandse mayo zoet?? ik weet wel dat fritessaus zoet is maar mayo is toch best zuur? is Vlaamse te vergeijken met Franse mayo? (waar ik aan een klein kloddertje genoeg heb omdat het best sterk is)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:46 schreef DarkElf het volgende:
vlaamse is zuurder. Hollandse is echt heel zoet als je eenmaal vlaamse geproefd hebt
quote:
ja, 1x. Ik vind het niet super omdat de friet slap wordt. Heb liever alles los.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lijkt mij echt niet lekker. Heb je t wel eens op?
slappe patatquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ja, 1x. Ik vind het niet super omdat de friet slap wordt. Heb liever alles los.
Poutine staat ook nog op mijn todo lijstje
liever geen azijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja? Dan moet je naar Groot-Brittannie gaan.Azijn optioneel
Ik hoop dat ze hem berechten in Chili en ook in een Zuid-Amerikaanse cel gooien. Koekebakker.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Joran ontkent beschuldigingen
AMSTERDAM - Joran van der Sloot heeft in een eerste verklaring tegenover de Chileense politie gezegd onschuldig te zijn.
Nou, dit is toch echt het einde van zijn wereldreis mag ik hopen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:30 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, hij heeft z'n vader niet meer om hem te beschermen.
Echt tof, weten dat je zoon een moordenaar isen hem uit alle macht beschermen
.
Nouja. Zouden veel ouders doen op zich denk ik stiekem toch. Maar dat je dan als jong zo ondankbaar bent dat je dan in Thailand een crimineel netwerk op gaat zetten en in Zuid-Amerika dit gaat doen.
Wat reist die jongen veel trouwens
Nou dat vroeg ik me dus ook af. Zou zo'n meisje geweten hebben wie hij is? Je laat je dochters toch op z'n minst een foto van hem zien als je weet dat ie in de buurt is? Bah zeg, eng mannetje. Ik krijg gewoon de kriebels als ik hem zie op tv of zo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben wel benieuwd *hoe* hij die meisjes te pakken heeft weten te krijgen.
Zéker als zo'n meisje daadwerkelijk weet wie hij is. Maargoed. Girls like bad boys, right?
Jaja, iemand is onschuldig tenzij anders bewezen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:41 schreef DarkElf het volgende:
eerst maar weer eens zien of ze bewijzen kunnen vinden tegen joran.
in Aruba en NL is dit wel zo. In Peru denk nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jaja, iemand is onschuldig tenzij anders bewezen.
Ammehoela in dit geval. (sorry)
Ach, als ik mijn vriendinnen wil geloven, Googlen, Facebooken en Hyven ze altijd eerst een jongen voordat ze met hem uitgaan tegenwoordigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou dat vroeg ik me dus ook af. Zou zo'n meisje geweten hebben wie hij is?
Ik denk dat hij de naieve meisjes eruit pikt.quote:Je laat je dochters toch op z'n minst een foto van hem zien als je weet dat ie in de buurt is? Bah zeg, eng mannetje. Ik krijg gewoon de kriebels als ik hem zie op tv of zo.
Mja, probeer maar te bewijzen.quote:En hij is zo schuldig als wat.
Ik ben ook wel benieuwd naar wat er echt gebeurd is. In die Emmy-award uitzending van Peter R de Vries werd dus helemaal niks verteld. En daar heeft hij dan een Emmy voor gekregen.quote:Ik geloof trouwens niet dat het hele verhaal rondom Nathalie nog ooit aan het licht komt. Bewijzen zijn er gewoon niet meer te vinden na al die tijd, mocht het lichaam nog ooit gevonden worden.
geen sorry hoor. Ik snap t wel en geloof ook wel dat hij gestoord is. Maar geloof gewoon in de wet. Hoe schuldig iemand ook lijkt. En dat heeft verkeerd beschuldigde mensen geholpen en daarom is t systeem goed.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jaja, iemand is onschuldig tenzij anders bewezen.
Ammehoela in dit geval. (sorry)
Volgens mij was dat wel het geval. Ik denk dat hij z'n moeder nooit meer sprak eigenlijk. Ben je mooi klaar mee, moeder zijnde, heb je zo'n zoon op de wereld gezet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vraag me af wat het aandeel van zijn moeder is. Waren zij en zijn vader nog bij elkaar voordat hij stierf?
Eensquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
geen sorry hoor. Ik snap t wel en geloof ook wel dat hij gestoord is. Maar geloof gewoon in de wet. Hoe schuldig iemand ook lijkt. En dat heeft verkeerd beschuldigde mensen geholpen en daarom is t systeem goed.
En zijn snor stinktquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:46 schreef DarkElf het volgende:
peter r vind ik een naar sensatiebelust mannetje met zijn sensatiebeluste programma's toen waarin ook niets bewezen werd.
Is ook wel zo, ik geloof ook wel in het systeem. Ik hoop ook van harte dat er ditmaal wel bewijzen zijn tegen hem. En aangezien het zo overduidelijk lijkt te zijn allemaal hoop ik dat het recht zal zegevieren. En ik hoop ook dat ie daar berecht wordt, en niet in Arubaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
geen sorry hoor. Ik snap t wel en geloof ook wel dat hij gestoord is. Maar geloof gewoon in de wet. Hoe schuldig iemand ook lijkt. En dat heeft verkeerd beschuldigde mensen geholpen en daarom is t systeem goed.
Vandaar dat ie die er lang geleden af heeft gehaald....quote:
Dankje.quote:
Heb je gezoend met hem dat je zo dichtbij bent geweestquote:
Apart, zo'n kelderfeestje! Veel plezier!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Dankje.
Eerst nog even een lekkere bak koffie hier thuis naar binnen werken en dan gaan we zometeen naar de parkeergarage van m'n werk voor het feessie.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:49 schreef DarkElf het volgende:
hij ziet eruit als een machtsbeluste motoragent met die snor.
Tezz had ik je al verteld dat ik na jouw inspirerende peptalk weer lid ben geworden van de Bieb in Eindhoven? Ik kwam erachter dat ze hier ook een digitale piano hebben staan waar ik op kan spelen. Bovendien hebben ze hier uitstekende werkplekken waar ik af en toe kan werken als ik thuis of de uni zat ben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vandaar dat ie die er lang geleden af heeft gehaald....
Ja, ik liep er na jaren weer doorheen en kreeg meteen weer het leuke gevoel wat ik als kind ook had in de bieb in m'n geboortedorp.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:54 schreef DarkElf het volgende:
leuk hé de bieb? Wij zijn nu ook een half jaar lid ofzo. Zo leuk om langs de rijen te neuzen en boeken te lezen die ik anders links zou laten liggen als ik ze moest kopen. Zo kom je nog eens leuke dingen tegen
welke vrouwen vind je nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik liep er na jaren weer doorheen en kreeg meteen weer het leuke gevoel wat ik als kind ook had in de bieb in m'n geboortedorp.
Leuke mensen ook. Lezende vrouwen zijn
Of zoals de foute slogan van een boekenuitgeverij:quote:
Hm, even denken:quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, even denken:
- Aziatische vrouwen (jeugdtrauma's)
- Kortharige vrouwen (op hun hoofd)
- Verwaande vrouwen
- Vrouwen met een attitude
- Vrouwen die zo onzeker zijn dat ze zichzelf omwikkelen met prikkeldraad (figuurlijk dan)
- Vrouwen die niets zorgzaams hebben
- Vrouwen die denken dat ze man zijn
Phew, nog best veel.oh dat valt nog mee idd
Sorry, jij valt ook afquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:03 schreef Laydina het volgende:
Ze mogen wel lang haar onder hun oksels, op hun benen en in hun schaamstreek hebben?
gedaanquote:
Nou, hopen dat het beter gaat vanaf nuquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:03 schreef DarkElf het volgende:
heb net mijn laatste bloedverdunner genomen.(hopelijk voorgoed. Kreeg steeds meer blauwe plekken. Vorige week mijn knie gestoten. Echt een mega! Blauwe plek werd dat. Echt overdreven gewoon. En je haar kan er van uit vallen dus misschien trekt dat ook weer bij nu.)
ben benieuwd naar je jeugdtraumaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, even denken:
- Aziatische vrouwen (jeugdtrauma's)
Kon niet zo goed opschieten met zus, en moeder was achteraf opvoedkundig niet heel slim bezig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben benieuwd naar je jeugdtrauma
Gewoon door blijven scheren *rasp*quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:06 schreef Laydina het volgende:
[..]hoef ik mij daar geen zorgen over te maken
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tezz had ik je al verteld dat ik na jouw inspirerende peptalk weer lid ben geworden van de Bieb in Eindhoven? Ik kwam erachter dat ze hier ook een digitale piano hebben staan waar ik op kan spelen. Bovendien hebben ze hier uitstekende werkplekken waar ik af en toe kan werken als ik thuis of de uni zat ben.
Vind het wel jammer dat ze door bezuinigingen waarschijnlijk tussen April en September op zondag niet open zijn.
Hier in Gestel hadden we toen ik hierheen kwam verhuizen ook een klein buurtbibliotheekje. Die is nu gesloten. Best jammer. Maar die was echt ieneminie. Volgens mij alleen met jeugdboeken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Good for you, jij redder van mijn carriere!
is het wel weer goedgekomen tussen jou en je zus?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kon niet zo goed opschieten met zus, en moeder was achteraf opvoedkundig niet heel slim bezig.
Maar Aziatische vrouwen met hello kitty enzo, brrrrr
Wes - Alanequote:
Te laat. En ik woon in Delftquote:
hier in ons kleine dorp en omgeving wel hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Te laat. En ik woon in Delft
Net dus op en neer naar de binnenstad hier om wat boodschappen te doen. Zijn dus gewoon alle winkels die ik nodig heb dichtWaar is de tijd gebleven dat koopavond gewoon koopavond was en iedereen netjes tot 21 uur zijn deur open had?
Ja. Hier dus nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hier in ons kleine dorp en omgeving wel hoor
voel je wel goed waar je spieren zittenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:04 schreef z80 het volgende:
de gene die de training gemaakt heeft had waarschijnlijk een zonne steek.
lange tijd geleden dat we zo'n zware training hadden.
spierpijn krijg je er niet van.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
voel je wel goed waar je spieren zitten
doe ik je niet na! begrijp dat je er moe van word ja.. maar ben je lekker rozig, slaap je vannacht goed en je kunt vnv nog wat lekkers eten tochquote:
ik ben na het behalen van de zwemdiploma's waterpolo gaan spelen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
Kun jij met borstcrawl zowel links als rechts ademen? Het heeft me echt tijden geduurd voordat ik links kon ademen, maar het gaat nog niet van harte. Met rechts weet ik 100% dat ik lucht krijg, met links denk ik onbewust nog dat ik een golf water naar binnen slik..
eerder gebleekt met al het gloor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
doe ik je niet na! begrijp dat je er moe van word ja.. maar ben je lekker rozig, slaap je vannacht goed en je kunt vnv nog wat lekkers eten toch
*jaloers*quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:05 schreef z80 het volgende:
[..]
eerder gebleekt met al het gloor.![]()
goed slapen doe ik altijd.
bed zien is slapen ongeacht hoe laat of vroeg ik er in duik.
Dan was het waarschijnlijk geen bibliotheek maar een servicepunt zoals wij dat noemen. Die hebben wij ook in al onze kleine kernen, speciaal voor de basisschooljeugd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hier in Gestel hadden we toen ik hierheen kwam verhuizen ook een klein buurtbibliotheekje. Die is nu gesloten. Best jammer. Maar die was echt ieneminie. Volgens mij alleen met jeugdboeken.
Halsemaquote:
Ik vind haar, op haar pseudo-verontwaardiging en de hete aardappel na, best een leuk mens. Maar GL is heel erg niet mijn partij.quote:
Wil je tactisch stemmen ga je voor PVDAquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil PvdA of D66 stemmen. CDA is afgehaakt, te rechts in deze tijden en stom standpunt wat betreft HRA. Wat moet ik doen, Borisz, help
Brrr, pseudo Aziate.quote:
Tja, Christenen hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind haar, op haar pseudo-verontwaardiging en de hete aardappel na, best een leuk mens. Maar GL is heel erg niet mijn partij.
Nu was ik het programma van de CU aan het lezen vandaag op mijn werk (), maar mán, wat is dat betuttelend
Het goede van de PVDA en VVD met het beste van D66 kan een prima kabinet wordenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alweer?
Pim draait zich om in z'n graf.
Ja zegquote:
nee. Ik heb er niet aan gedacht de laatste maandenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:43 schreef ColdFeet het volgende:
DE, ga jij eigenlijk uberhaupt nog stemmen? Ik ben vergeten het te regelen (en daar ben ik stiekem blij om, want ik vind echt alle partijen vreselijk momenteel - ik zou van de weeromstuit bijna GL gaan stemmen).
Jij zit natuurlijk nog dichtbij de grens - ik heb geen flauw idee waar ik zou moeten stemmen, in Brussel?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee. Ik heb er niet aan gedacht de laatste maandenen toen ik t mij weer bedacht bleek dat ik mij voor 27 april had moeten opgeven.
Ach, maar nu hoef ik al niet meerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:17 schreef DarkElf het volgende:
op de site van t consulaat kan je dat soort info vinden.
Hij zat wel onder de modder nadat hij de partijleiding van Lousewies vd Laan had gewonnen. Dat ging ook niet helemaal lekker toen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
Ik moet zeggen dat sinds Pechtold mijn sympathie voor D66 wel toegenomen is; ik vind het een intelligente, aimabele man
Ja maar Lousewies vond ik dus helemaal niets - echt zo'n snerpende, liberale dweil met truttige bloesjesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij zat wel onder de modder nadat hij de partijleiding van Lousewies vd Laan had gewonnen. Dat ging ook niet helemaal lekker toen.
Dat klopt, van diequote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar Lousewies vond ik dus helemaal niets - echt zo'n snerpende, liberale dweil met truttige bloesjes
Ik ben ook blij dat Pechtold in de TK blijft zitten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij zat wel onder de modder nadat hij de partijleiding van Lousewies vd Laan had gewonnen. Dat ging ook niet helemaal lekker toen.
No wayyyyyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat klopt, van dieJOVD bloesjes
![]()
Is PvdA een optie voor jou CF?
Dat zei ik ook altijd, maar de andere opties - als niet christenquote:
ik vind menu 2 het lekkerst, met op korte afstand daarvandaan menu 1. heel veel plezier en eetse alvast!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
Slaap lekker, Elfje!
Zo, ik vind het weer tijd voor culinaire zaken: morgen ga ik naar dit eetfestijn. Welk menu zou het lekkerst zijn? Kijk onder 16 chefkoks. Niet dat je zelf mag kiezen, trouwens
Nee, dat is groen, kleurenblindjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd, maar de andere opties - als niet christen- zijn ietwat beperkt deze verkiezingen
GroenLinks is toch ook rood![]()
quote:
Dank je!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:58 schreef ColdFeet het volgende:
Weet ik toch welMaar ik geloof dat ik eerder GL zou stemmen dan PvdA.
Ik vind de PvdD trouwens echt een vreselijke club. Akelige, over-principiële zeikerds
Loveyouanywaysquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dank je!
Ik denk dat alle politici dat zijn. Alleen die met wie je het niet eens bent, vind je té principieel. Zo werkt dat nou eenmaal.![]()
We hebben het verdorie enorm goed zeg. We bakkeleien nota bene over hypotheekrente-afrek en JSF's.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft Marianne Thieme berggeklommen of vroeger veel gefietst op de dijk? Haar derrière is echt ENORM te noemen voor de rest van het vrouwtje.![]()
Ik geloof dat ik de zomer in m'n bol heb.![]()
En ik geloof ook niet dat we het in Nederland zo goed hebben dat we een politieke partij voor de dieren in de kamer nodig hebben, maar gezien de twee zetels zijn veel mensen het daar niet mee eens.
Mag niet van Godquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:04 schreef borisz het volgende:
PvdD is één grote incestclub.. NOu ja Team Thieme dan
.
Visjes in een kom, dat is behoorlijk wreed. Waarom zou je daar niet tegen mogen zijn? Omdat ze niet aaibaar zijn?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:05 schreef ColdFeet het volgende:
Overigens ben ik het júist wel eens met (een deel van) de standpunten van de PvdD - ik ben best wel voor een wat verantwoorder vleesbeleid en ga er ook prat op dat ik dat al helemaal niet onaardig zelf in de praktijk brengMaar om dan meteen visjes in een kom te gaan verbieden
Echt, heb je dan niets beters te doen?
Ja en dat gedeelte van de PvdD zorgt juist voor het hoge incest gehaltequote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mag niet van God![]()
Thieme is zevendedagsadventist
Ach, wel een vrolijk einde voor de vlieg. Dat gunt Marianne hem vast.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:09 schreef ColdFeet het volgende:
En geheel in het thema van dit gesprek heb ik zojuist een vliegje naar binnen geslobberd met mijn viognierBel Marianne
![]()
Het is nog heerlijk buitenIk begin nu een beetje koude voeten te krijgen (
), maar volgens mij is het hier nog rond de 20 graden
zeewindquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ach, wel een vrolijk einde voor de vlieg. Dat gunt Marianne hem vast.![]()
Hier was het om een uur of 19 al hartstikke fris. Heel maf: overdag stralend en heet, maar het koelt razendsnel weer af.
Vertel dat tegen de bijstandsmoeder die okseldiep in de schulden zit en de eindjes aan elkaar aan het knopen is voor haar kinderen, dat haar buurman's vissen niet in een vissekom mogen zwemmen? En 2000 kilometer verderop, waar mensen in Tirana nog op een houtje bijten, misschien moeten we daar eerst voor zorgen voordat we het over dieren gaan hebben.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
We hebben het verdorie enorm goed zeg. We bakkeleien nota bene over hypotheekrente-afrek en JSF's.
Ik denk niet dat andere partijen niks om dierenwelzijn geven, maar dat de andere partijen anders prioriteren en daarbij menselijke issues boven dierenissues zetten.quote:Natuurlijk moet je niet alleen dit soort partijen hebben. Maar een stem die consequent dit soort dingen op de agenda probeert te krijgen, juich ik erg toe. Ze voegen iets toe, en dat kun je van veel partijen niet zeggen.
Ja, dat vind ik dan wel weer kut, dat ze van god is.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mag niet van God![]()
Thieme is zevendedagsadventist
Ze heeft toch maar één kind?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja en dat gedeelte van de PvdD zorgt juist voor het hoge incest gehalte. Thieme is pas na het zingen de kerk uit.
.
Ik vind haar op Belinda Meuldijk lijken; voor de rest ken ik haar niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dan wel weer kut, dat ze van god is.![]()
Maar goed, ik kijk dan maar niet naar de poppetjes, maar naar de boodschap. Die Ouwehand is volgens mij wel sympathiek toch? Of is dat ook zo'n enge?
Ouwehand is best wel sympathiek. Alleen dat ze niet van de zevendedagclub is had haar bijna dr plek gekost.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dan wel weer kut, dat ze van god is.![]()
Maar goed, ik kijk dan maar niet naar de poppetjes, maar naar de boodschap. Die Ouwehand is volgens mij wel sympathiek toch? Of is dat ook zo'n enge?
ik heb als piraat patatjes gepikt van zieke maar hele blije kinderenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:16 schreef golfer het volgende:
Ik heb in een parkeergarage staan swingen op de muziek van een redelijke coverband.
Nog niet hoorquote:
Nou ja, ik denk dat de bio-industrie wel iets is om serieus een vuist tegen te maken - heb je die legbatterijen weleens gezien? Brr. Dan hoef je echt geen eitje meer! Daarnaast geloof ik er ook écht wel in dat die intensieve veeteelt en verschrikkelijk milieubelastend, én slecht voor de gezondheid is. Dus wat dat betreft is het goed dat er eens wordt ingegrepen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk niet dat andere partijen niks om dierenwelzijn geven, maar dat de andere partijen anders prioriteren en daarbij menselijke issues boven dierenissues zetten.
Jemig, wat een Wildersje doe je hier!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertel dat tegen de bijstandsmoeder die okseldiep in de schulden zit en de eindjes aan elkaar aan het knopen is voor haar kinderen, dat haar buurman's vissen niet in een vissekom mogen zwemmen? En 2000 kilometer verderop, waar mensen in Tirana nog op een houtje bijten, misschien moeten we daar eerst voor zorgen voordat we het over dieren gaan hebben.
[..]
Daarom zeg ik: ik vind het belangrijk dat er ook een stem is die steeds dierenwelzijn noemt en naar onze veeteelt kijkt. óók dus. En daarom stem ik PvdD. Omdat ik het belangrijk vind dat er in de kamer in elk geval een paar mensen zitten die dit op het geheel van de agenda zetten.quote:Ik denk niet dat andere partijen niks om dierenwelzijn geven, maar dat de andere partijen anders prioriteren en daarbij menselijke issues boven dierenissues zetten.
Als je het een basement party noemt, klinkt het direct een stuk coolerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog niet hoor
Maar het was gewoon echt een gek feest in een basement
En ik heb lekker uuuuuren staan swingen
Ad hominem, dude, want:quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jemig, wat een Wildersje doe je hier!![]()
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat er tijd en kapitaal gestoken wordt door een eenissue partij over dieren in zaken die mijns inziens lager op een prioriteitenlijstje thuishoren, onder de welzijn van mensen in Nederland en daarbuiten. Heel lief voor de dieren allemaal, maar als je er dan tijd en moeite insteekt, steek ze dan in mensen.quote:Alsof je door een vissenkomverbod die bijstandsmoeder dieper de schulden in trekt. En alsof dingen niet náást elkaar kunnen bestaan.
Da's prima tochquote:Daarom zeg ik: ik vind het belangrijk dat er ook een stem is die steeds dierenwelzijn noemt en naar onze veeteelt kijkt. óók dus. En daarom stem ik PvdD. Omdat ik het belangrijk vind dat er in de kamer in elk geval een paar mensen zitten die dit op het geheel van de agenda zetten.
Ah, dat is optimistischquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Het is altijd leuker dan je verwacht CF, dus ik zou zeggen : Gáán!
Zou elke vrouw dit niet in haar garderobe moeten hebben?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:46 schreef ColdFeet het volgende:
Maar ik heb helemaal geen little black dress
skinny.... jeans donkerblauw, bruine laarzen en strak laaguitgesneden zwart truitjequote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:38 schreef ColdFeet het volgende:
Be classy, Steer. Maar ik ben helemaal niet classyIk draag het lieft een of ander bloemetjes-tricotrokje met een effen shirtje en teenslippers met dit weer. Maar dat is geenszins classy
Wat had je uiteindelijk aan, Bloes?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
Zou elke vrouw dit niet in haar garderobe moeten hebben?
Hoe is die daar dan in terecht gekomen?!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ja buhIk heb wel een heel mooie zwarte top, maar het sjieke bijpassende rokje is al jaren geleden in de Delftse grachten geeindigd
Nicequote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
skinny.... jeans donkerblauw, bruine laarzen en strak laaguitgesneden zwart truitje
Jaaa, lang verhaal, iets met een ontgroening:+quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe is die daar dan in terecht gekomen?!
Maar maar! Als je rokje in de gracht ligt...wat had jij dan aanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:56 schreef ColdFeet het volgende:
Jaaa, lang verhaal, iets met een ontgroening:+
Steer, 't is wel bijna burgerbedtijd, ik ga zo ook! Meneer is een of ander game-ding aan het spelen, ik hoor allemaal biepjes - maar als dat klaar is, ga ik onder de wol, want het wordt nu wel wat fris buiten.
Ik was -gelukkig- op dat moment niet degene die het rokje droegquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar maar! Als je rokje in de gracht ligt...wat had jij dan aanAlleen je ondergoed?
Arme Tezz!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, de biepjes zijn opgehouden; bedtijd! heb je nachtdienst, Isa? Volgens mij is borisz nog wel wakker
Yesssquote:
Ach meid, en het kussen van jou en je excollegahomoleukerd vonden ze ook al raar volgens mijquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:05 schreef golfer het volgende:
GBM is weer gekeken.
Afgelopen voor dit seizoen.
Blijft briljante BBC-TV.![]()
Nou nog even met B. mijn collega's en andere figuren die daar rondliepen evalueren.
Ik voelde de blikken van een aantal af-en-toe in mijn rug terwijl zij, muurbloempjes van 20-30, zo'n ouwe man en iets vlottere jongere vrouw uit hun dak zagen gaan op de dansgaragevloer en gewoon lekker aan het swingen waren.
Zo kenden ze mij nog niet.
ja zeg natuurelijk. En je mag 'm ook overslaan ook hoor.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:05 schreef Bluezz het volgende:
Dude ik moet je uitgebreide post begijpend nogmaals lezen als de wijn verdampt (nochmahl) ist. ok?
Ik wil niet overslaan en niet internetdiscussiedingesen, ik ben gewoon altijd benieuwd naar hoe mensen 'denken'.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:09 schreef Duderella het volgende:
ja zeg natuurelijk. En je mag 'm ook overslaan ook hoor.
(Ik hou helemaal niet van internet-discussies over politiek,eigenlijk.Is alleen IRL met vrienden/kennissen leuk en leerzaam, vind ik.
Wat een leuk feesie hadden jullie
Je kwam je slager tegen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:16 schreef Bluezz het volgende:
J
[..]
Ik wil niet overslaan en niet internetdiscussiedingesen, ik ben gewoon altijd benieuwd naar hoe mensen 'denken'.
Oh en wat erg leuk was vanavond (ik kom als partner van een werknemer in een volkomen vreemde omgeving ) en zie een bekend gezicht : hij kijkt naar mij : Onze slager![]()
ik naar hem Yeah
ik 'ken' iemand
Was inderdaad grappig. Ik herkende een gezicht, maar kon het niet thuis brengen. Zegt B. opeens: "dat is onze ambachtelijke dorpsslager waar we ca. 2x per week komen."quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:22 schreef Duderella het volgende:
Je kwam je slager tegen?![]()
Wat leuk!
Maf he, hoe je soms op vreemde plekken bekenden tegenkomt. De wereld is écht klein!
. Als ik er al over praat met anderen is dat idd onder het genot van een wijntje of zo met bekenden. Op internet vind ik mensen te vaak te fel. Makkelijk natuurlijk met een beeldscherm en toetsenbord.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
ja zeg natuurelijk. En je mag 'm ook overslaan ook hoor.
(Ik hou helemaal niet van internet-discussies over politiek,eigenlijk.Is alleen IRL met vrienden/kennissen leuk en leerzaam, vind ik.
waarom moeten ze dan naar de dierenarts? hoe gaat t btw met hardlopen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 06:55 schreef DarkElf het volgende:
straks naar de dierenarts met de poesjes. Dat gaan ze hartstikke leuk vinden natuurlijk.
gewoon jaarlijkse inenting.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 06:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
waarom moeten ze dan naar de dierenarts? hoe gaat t btw met hardlopen?
ah oké, niks ergs dus, en wat ontzettend goed van je dat je zo doorzetquote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gewoon jaarlijkse inenting.die moeten ze hebben als ze naar t pension gaan en over een maand gaan ze. En wij naar Schotland.
. Ben twee keer gaan hardlopen en heb wat spierpijn en mijn conditie is waardeloos maar t ging, t was lekker en t zal steeds beter voelen
ik heb niks verteld volgens mij hierover.... Maar ik heb geproken, ik vond het onwijs eng en wilde absoluut niet huilen maar ik moest toch wel even snikkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:10 schreef DarkElf het volgende:
heb ik nou helemaal niet gelezen of t nog gelukt was om te spreken voor je oma? Is t gelukt?
milou was sowieso echt super! voor ons barste mijn stoere neefje van 16 in huilen uit, Milou troost hem en graait in mijn tas voor de zakdoekjes en geeft er één aan hemquote:
idd lief.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
milou was sowieso echt super! voor ons barste mijn stoere neefje van 16 in huilen uit, Milou troost hem en graait in mijn tas voor de zakdoekjes en geeft er één aan hem
Was jij op vakantie? Ja toch?quote:
Ik zou je geen nachtmerries willen bezorgen natuurlijkquote:
Als ik droom van tieten zijn het nooit nachtmerries hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:05 schreef Laydina het volgende:
Ik zou je geen nachtmerries willen bezorgen natuurlijk
al zijn deze laatste wel een stuk minder dan de eerste paar
Gedroomd?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:08 schreef kaasplankje het volgende:
Als ik droom van tieten zijn het nooit nachtmerries hoor
idd met dit weer is het niet erg om tijd over te hebbenquote:
Terwijl ik zat te typen had kind een subliem idee, we gaan even naar de bieb en fietsen dan langs de bokjes/geitjes terug.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:13 schreef FutureFairytale het volgende:
goeiemorgen deel 2![]()
vanmiddag zit ik met dit weer in een hete circustent
ik trek gewoon een mini broekje of rokje aan, scheit hoor.. anders smelt ik. maar dat gaat sowieso gebeuren met die acts denk..quote:
Dat zal heet zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:15 schreef FutureFairytale het volgende:
ik trek gewoon een mini broekje of rokje aan, scheit hoor.. anders smelt ik. maar dat gaat sowieso gebeuren met die acts denk..
Gewoon, het gebruikelijke; grote glazen schuimend gerstenat en vrouwen met ontbloot bovenlichaamquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:09 schreef Laydina het volgende:
Gedroomd?![]()
die had ik niet door.
Wat heb je gedroomd dan allemaal?
Ik was niet de enigequote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gewoon, het gebruikelijke; grote glazen schuimend gerstenat en vrouwen met ontbloot bovenlichaam
Nee hoor, ik wou al aan een vriend voorstellen om nu in het park te gaan liggen met een fles rosequote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:38 schreef Tezz het volgende:
Oe een biertje! Die ga ik vanmiddag ook eentje nemen op het terras van het hotel! Zo'n verse, van de tap....(of is het nog te vroeg om al aan een biertje te denken?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |