quote:
Dat je beter kunt slikken dan spugen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar.. heb ik dan ook nog iets gemist of zo??![]()
nee johquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar.. heb ik dan ook nog iets gemist of zo??![]()
heerlijk. Geniet ervanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:29 schreef Tezz het volgende:
En dat ik Mojito's heb! Sterker nog, ik heb net de eerste in elkaar gedraaid. Jummie! Ga dus ook zometeen maar buiten zitten, alwaar de bbq zometeen wordt ontstoken!
Ohhh lekker!! ik wil eigenlijk ook wel lekker buiten gaan zitten en eten en zo, maar vind het zo saai in mijn uppie..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:29 schreef Tezz het volgende:
En dat ik Mojito's heb! Sterker nog, ik heb net de eerste in elkaar gedraaid. Jummie! Ga dus ook zometeen maar buiten zitten, alwaar de bbq zometeen wordt ontstoken!
Hmm, dat klinkt ook heerlijk! Ik ga met kind ook een mojito maken (ja zonder de rum dan hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohhh lekker!! ik wil eigenlijk ook wel lekker buiten gaan zitten en eten en zo, maar vind het zo saai in mijn uppie..
heb er wel een lekkere rose bij! En ga straks groentes grillen (aubergine, paprika, groene aspergetips en trostomaatjes) en daar een lekkere entrecote bij bakken
aaahquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:57 schreef MissHobje het volgende:wat een weer, jammer dat ik het een beetje mis allemaal
Eten koken en vroeg naar bed
volgens mij is dat de kookdrang van indo's. ik ken er geen één die niet kan kokenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:14 schreef DarkElf het volgende:
heb ooit eens iemand aangenomen en dat vrouwtje was zo blij dat ze voor ons allemaal (onze afd. 12-16 mensen ofzo) op kantoor spekkoek gemaakt had. Zo lief
leuk Lay! hoezo verrassend? is t niet gezellig met je vriendinnen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:17 schreef Laydina het volgende:
Middag![]()
uh avond
Net 3 uur in de zon gelegen met twee vriendinnen, was verrassend gezellig
geen idee. Ik werkte daar rond 2001.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens mij is dat de kookdrang van indo's. ik ken er geen één die niet kan koken![]()
maakt ze nog steeds lekkere dingen?
Wist niet of ik er zelf zin in hadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuk Lay! hoezo verrassend? is t niet gezellig met je vriendinnen?
04.30 en dan begin ik om 6.15 en werk door tot 18.oo of 19.00 ivm zieken nooddienst.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aaahhoe laat moet je er weer uit?
excuusslaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:22 schreef Laydina het volgende:
Ik ga trouwens voor shoarma.. of eigelijk gyros in pitabroodje met cocktail saus
en wat sla voor de gezond
pff.. dus half 9 naar bed?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
04.30 en dan begin ik om 6.15 en werk door tot 18.oo of 19.00 ivm zieken nooddienst.
Lekker dan Hobselquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
04.30 en dan begin ik om 6.15 en werk door tot 18.oo of 19.00 ivm zieken nooddienst.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:22 schreef Laydina het volgende:
Ik ga trouwens voor shoarma.. of eigelijk gyros in pitabroodje met cocktail saus
en wat sla voor de gezond
Ik wil wel meequote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:49 schreef PdeHoog het volgende:
GrmblEr wil niemand mee naar het terras
Er is ook bijna niemand meer op kantoor
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
shoarma/gyros mag ook zonder slamet stinksaus
nog nooit gegeten maar wil dat heeel graag eens proberen! ik hoor dat het zo ranzig lekker is! maar dat je wel daarna genoeg hebt voor de rest van de avondquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KapsalonZoooo ranzig.
lijkt mij echt niet lekker. Heb je t wel eens op?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KapsalonZoooo ranzig.
Nou ik zou wel willen, maar dan lig ik wakker, kom uit nachtdienst ritmequote:
lekkere ranzige vette zooiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:31 schreef FutureFairytale het volgende:
weet je wat mij ook ranzig lekker lijkt: Poutine![]()
[ afbeelding ]
oooh lekker! kun je nog lekker even buiten zitten met een wijntjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou ik zou wel willen, maar dan lig ik wakker, kom uit nachtdienst ritme
Ik denk ergens rond 22.00/22.30
wat is dat?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:31 schreef FutureFairytale het volgende:
weet je wat mij ook ranzig lekker lijkt: Poutine![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |