quote:
Dat je beter kunt slikken dan spugen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar.. heb ik dan ook nog iets gemist of zo??![]()
nee johquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar.. heb ik dan ook nog iets gemist of zo??![]()
heerlijk. Geniet ervanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:29 schreef Tezz het volgende:
En dat ik Mojito's heb! Sterker nog, ik heb net de eerste in elkaar gedraaid. Jummie! Ga dus ook zometeen maar buiten zitten, alwaar de bbq zometeen wordt ontstoken!
Ohhh lekker!! ik wil eigenlijk ook wel lekker buiten gaan zitten en eten en zo, maar vind het zo saai in mijn uppie..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:29 schreef Tezz het volgende:
En dat ik Mojito's heb! Sterker nog, ik heb net de eerste in elkaar gedraaid. Jummie! Ga dus ook zometeen maar buiten zitten, alwaar de bbq zometeen wordt ontstoken!
Hmm, dat klinkt ook heerlijk! Ik ga met kind ook een mojito maken (ja zonder de rum dan hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohhh lekker!! ik wil eigenlijk ook wel lekker buiten gaan zitten en eten en zo, maar vind het zo saai in mijn uppie..
heb er wel een lekkere rose bij! En ga straks groentes grillen (aubergine, paprika, groene aspergetips en trostomaatjes) en daar een lekkere entrecote bij bakken
aaahquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:57 schreef MissHobje het volgende:wat een weer, jammer dat ik het een beetje mis allemaal
Eten koken en vroeg naar bed
volgens mij is dat de kookdrang van indo's. ik ken er geen één die niet kan kokenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:14 schreef DarkElf het volgende:
heb ooit eens iemand aangenomen en dat vrouwtje was zo blij dat ze voor ons allemaal (onze afd. 12-16 mensen ofzo) op kantoor spekkoek gemaakt had. Zo lief
leuk Lay! hoezo verrassend? is t niet gezellig met je vriendinnen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:17 schreef Laydina het volgende:
Middag![]()
uh avond
Net 3 uur in de zon gelegen met twee vriendinnen, was verrassend gezellig
geen idee. Ik werkte daar rond 2001.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens mij is dat de kookdrang van indo's. ik ken er geen één die niet kan koken![]()
maakt ze nog steeds lekkere dingen?
Wist niet of ik er zelf zin in hadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuk Lay! hoezo verrassend? is t niet gezellig met je vriendinnen?
04.30 en dan begin ik om 6.15 en werk door tot 18.oo of 19.00 ivm zieken nooddienst.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aaahhoe laat moet je er weer uit?
excuusslaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:22 schreef Laydina het volgende:
Ik ga trouwens voor shoarma.. of eigelijk gyros in pitabroodje met cocktail saus
en wat sla voor de gezond
pff.. dus half 9 naar bed?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
04.30 en dan begin ik om 6.15 en werk door tot 18.oo of 19.00 ivm zieken nooddienst.
Lekker dan Hobselquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
04.30 en dan begin ik om 6.15 en werk door tot 18.oo of 19.00 ivm zieken nooddienst.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:22 schreef Laydina het volgende:
Ik ga trouwens voor shoarma.. of eigelijk gyros in pitabroodje met cocktail saus
en wat sla voor de gezond
Ik wil wel meequote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:49 schreef PdeHoog het volgende:
GrmblEr wil niemand mee naar het terras
Er is ook bijna niemand meer op kantoor
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
shoarma/gyros mag ook zonder slamet stinksaus
nog nooit gegeten maar wil dat heeel graag eens proberen! ik hoor dat het zo ranzig lekker is! maar dat je wel daarna genoeg hebt voor de rest van de avondquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KapsalonZoooo ranzig.
lijkt mij echt niet lekker. Heb je t wel eens op?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KapsalonZoooo ranzig.
Nou ik zou wel willen, maar dan lig ik wakker, kom uit nachtdienst ritmequote:
lekkere ranzige vette zooiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:31 schreef FutureFairytale het volgende:
weet je wat mij ook ranzig lekker lijkt: Poutine![]()
[ afbeelding ]
oooh lekker! kun je nog lekker even buiten zitten met een wijntjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou ik zou wel willen, maar dan lig ik wakker, kom uit nachtdienst ritme
Ik denk ergens rond 22.00/22.30
wat is dat?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:31 schreef FutureFairytale het volgende:
weet je wat mij ook ranzig lekker lijkt: Poutine![]()
[ afbeelding ]
wat is het verschil tussen Vlaamse en Hollandse mayo? vlg keer als ik bij Manneke Pis ben zal ik eens een zakje met Vlaamse mayo proberen...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:44 schreef DarkElf het volgende:
aha nee lijkt me niets. Doe maar gewoon friet met vlaamse mayo.
Hollandse mayo zoet?? ik weet wel dat fritessaus zoet is maar mayo is toch best zuur? is Vlaamse te vergeijken met Franse mayo? (waar ik aan een klein kloddertje genoeg heb omdat het best sterk is)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:46 schreef DarkElf het volgende:
vlaamse is zuurder. Hollandse is echt heel zoet als je eenmaal vlaamse geproefd hebt
quote:
ja, 1x. Ik vind het niet super omdat de friet slap wordt. Heb liever alles los.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lijkt mij echt niet lekker. Heb je t wel eens op?
slappe patatquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ja, 1x. Ik vind het niet super omdat de friet slap wordt. Heb liever alles los.
Poutine staat ook nog op mijn todo lijstje
liever geen azijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja? Dan moet je naar Groot-Brittannie gaan.Azijn optioneel
Ik hoop dat ze hem berechten in Chili en ook in een Zuid-Amerikaanse cel gooien. Koekebakker.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Joran ontkent beschuldigingen
AMSTERDAM - Joran van der Sloot heeft in een eerste verklaring tegenover de Chileense politie gezegd onschuldig te zijn.
Nou, dit is toch echt het einde van zijn wereldreis mag ik hopen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:30 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, hij heeft z'n vader niet meer om hem te beschermen.
Echt tof, weten dat je zoon een moordenaar isen hem uit alle macht beschermen
.
Nouja. Zouden veel ouders doen op zich denk ik stiekem toch. Maar dat je dan als jong zo ondankbaar bent dat je dan in Thailand een crimineel netwerk op gaat zetten en in Zuid-Amerika dit gaat doen.
Wat reist die jongen veel trouwens
Nou dat vroeg ik me dus ook af. Zou zo'n meisje geweten hebben wie hij is? Je laat je dochters toch op z'n minst een foto van hem zien als je weet dat ie in de buurt is? Bah zeg, eng mannetje. Ik krijg gewoon de kriebels als ik hem zie op tv of zo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben wel benieuwd *hoe* hij die meisjes te pakken heeft weten te krijgen.
Zéker als zo'n meisje daadwerkelijk weet wie hij is. Maargoed. Girls like bad boys, right?
Jaja, iemand is onschuldig tenzij anders bewezen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:41 schreef DarkElf het volgende:
eerst maar weer eens zien of ze bewijzen kunnen vinden tegen joran.
in Aruba en NL is dit wel zo. In Peru denk nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jaja, iemand is onschuldig tenzij anders bewezen.
Ammehoela in dit geval. (sorry)
Ach, als ik mijn vriendinnen wil geloven, Googlen, Facebooken en Hyven ze altijd eerst een jongen voordat ze met hem uitgaan tegenwoordigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou dat vroeg ik me dus ook af. Zou zo'n meisje geweten hebben wie hij is?
Ik denk dat hij de naieve meisjes eruit pikt.quote:Je laat je dochters toch op z'n minst een foto van hem zien als je weet dat ie in de buurt is? Bah zeg, eng mannetje. Ik krijg gewoon de kriebels als ik hem zie op tv of zo.
Mja, probeer maar te bewijzen.quote:En hij is zo schuldig als wat.
Ik ben ook wel benieuwd naar wat er echt gebeurd is. In die Emmy-award uitzending van Peter R de Vries werd dus helemaal niks verteld. En daar heeft hij dan een Emmy voor gekregen.quote:Ik geloof trouwens niet dat het hele verhaal rondom Nathalie nog ooit aan het licht komt. Bewijzen zijn er gewoon niet meer te vinden na al die tijd, mocht het lichaam nog ooit gevonden worden.
geen sorry hoor. Ik snap t wel en geloof ook wel dat hij gestoord is. Maar geloof gewoon in de wet. Hoe schuldig iemand ook lijkt. En dat heeft verkeerd beschuldigde mensen geholpen en daarom is t systeem goed.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jaja, iemand is onschuldig tenzij anders bewezen.
Ammehoela in dit geval. (sorry)
Volgens mij was dat wel het geval. Ik denk dat hij z'n moeder nooit meer sprak eigenlijk. Ben je mooi klaar mee, moeder zijnde, heb je zo'n zoon op de wereld gezet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vraag me af wat het aandeel van zijn moeder is. Waren zij en zijn vader nog bij elkaar voordat hij stierf?
Eensquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
geen sorry hoor. Ik snap t wel en geloof ook wel dat hij gestoord is. Maar geloof gewoon in de wet. Hoe schuldig iemand ook lijkt. En dat heeft verkeerd beschuldigde mensen geholpen en daarom is t systeem goed.
En zijn snor stinktquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:46 schreef DarkElf het volgende:
peter r vind ik een naar sensatiebelust mannetje met zijn sensatiebeluste programma's toen waarin ook niets bewezen werd.
Is ook wel zo, ik geloof ook wel in het systeem. Ik hoop ook van harte dat er ditmaal wel bewijzen zijn tegen hem. En aangezien het zo overduidelijk lijkt te zijn allemaal hoop ik dat het recht zal zegevieren. En ik hoop ook dat ie daar berecht wordt, en niet in Arubaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
geen sorry hoor. Ik snap t wel en geloof ook wel dat hij gestoord is. Maar geloof gewoon in de wet. Hoe schuldig iemand ook lijkt. En dat heeft verkeerd beschuldigde mensen geholpen en daarom is t systeem goed.
Vandaar dat ie die er lang geleden af heeft gehaald....quote:
Dankje.quote:
Heb je gezoend met hem dat je zo dichtbij bent geweestquote:
Apart, zo'n kelderfeestje! Veel plezier!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Dankje.
Eerst nog even een lekkere bak koffie hier thuis naar binnen werken en dan gaan we zometeen naar de parkeergarage van m'n werk voor het feessie.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:49 schreef DarkElf het volgende:
hij ziet eruit als een machtsbeluste motoragent met die snor.
Tezz had ik je al verteld dat ik na jouw inspirerende peptalk weer lid ben geworden van de Bieb in Eindhoven? Ik kwam erachter dat ze hier ook een digitale piano hebben staan waar ik op kan spelen. Bovendien hebben ze hier uitstekende werkplekken waar ik af en toe kan werken als ik thuis of de uni zat ben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vandaar dat ie die er lang geleden af heeft gehaald....
Ja, ik liep er na jaren weer doorheen en kreeg meteen weer het leuke gevoel wat ik als kind ook had in de bieb in m'n geboortedorp.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:54 schreef DarkElf het volgende:
leuk hé de bieb? Wij zijn nu ook een half jaar lid ofzo. Zo leuk om langs de rijen te neuzen en boeken te lezen die ik anders links zou laten liggen als ik ze moest kopen. Zo kom je nog eens leuke dingen tegen
welke vrouwen vind je nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik liep er na jaren weer doorheen en kreeg meteen weer het leuke gevoel wat ik als kind ook had in de bieb in m'n geboortedorp.
Leuke mensen ook. Lezende vrouwen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |