quote:
Dat je beter kunt slikken dan spugen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar.. heb ik dan ook nog iets gemist of zo??![]()
nee johquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar.. heb ik dan ook nog iets gemist of zo??![]()
heerlijk. Geniet ervanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:29 schreef Tezz het volgende:
En dat ik Mojito's heb! Sterker nog, ik heb net de eerste in elkaar gedraaid. Jummie! Ga dus ook zometeen maar buiten zitten, alwaar de bbq zometeen wordt ontstoken!
Ohhh lekker!! ik wil eigenlijk ook wel lekker buiten gaan zitten en eten en zo, maar vind het zo saai in mijn uppie..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:29 schreef Tezz het volgende:
En dat ik Mojito's heb! Sterker nog, ik heb net de eerste in elkaar gedraaid. Jummie! Ga dus ook zometeen maar buiten zitten, alwaar de bbq zometeen wordt ontstoken!
Hmm, dat klinkt ook heerlijk! Ik ga met kind ook een mojito maken (ja zonder de rum dan hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohhh lekker!! ik wil eigenlijk ook wel lekker buiten gaan zitten en eten en zo, maar vind het zo saai in mijn uppie..
heb er wel een lekkere rose bij! En ga straks groentes grillen (aubergine, paprika, groene aspergetips en trostomaatjes) en daar een lekkere entrecote bij bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |