quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard wijs geboren en heb me noooit aan zulks een vuillapperij schuldig gemaakt
Die foto is toch al ff oudquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:30 schreef Muis006 het volgende:
Lena Meyer-Landrut (Hannover, 23 mei 1991)
Is dat een kleur eyeliner ofzo? grijze?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
Oh als er maar niet met zo'n TT uit gaan hoor![]()
Ik wil die mooie Greys-liner
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is dat een kleur eyeliner ofzo? grijze?
Denk vanavond pas hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar weet jij al hoe laat we dicht gaan? Kunnen we die mooie zin tot 250 bewaren, of doen we hem gewoon vanaf nu voor elke?
quote:
Absence makes the heart grow fonderquote:
Klinkt als laf oh laf! I bought new underwear greybloe...quote:
Oh, zullen we 300 proberen dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klinkt als laf oh laf! I bought new underwear greybloe...
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, zullen we 300 proberen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
![]()
![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Als Franklin komt, ga je dan ook dansen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Als ze blauwe flesjes hebben wel
Ga je teennagels lakkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ik luister nu Lena
Laf ooohhooo Laf
I ooohhooo I cant go a minute withaut your laf
Dat weet ik toch Ll!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ik luister nu Lena
Laf ooohhooo Laf
Wat lief van jequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ik luister nu Lena
Laf ooohhooo Laf
eeeeeeeeeehquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:36 schreef Muis006 het volgende:
Grap van de dag: waarom eten Fransen maar 1 ei bij het ontbijt?
Dan hebben ze un oeuf!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:36 schreef Muis006 het volgende:
Grap van de dag: waarom eten Fransen maar 1 ei bij het ontbijt?
Neequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Franklin komt, ga je dan ook dansen?
Ik doe nooit raar met ondergoed!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:37 schreef DeZwabber het volgende:
en voor de mensen die straks esfloos zijn en ergens anders rare dingen gaan doen met ondergoed: twitter.com/dezwabber
quote:
Wij hebben een kut-tandartsassistentequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:44 schreef Muis006 het volgende:
Kom je zo bij de tandarts als het regent.
Jij: rotweer he? Het lijkt wel herfst!
Tandarts: ja!
Jij: gelukkig is het altijd lente in de ogen van de tandartsassistente.
Zoeen waarbij het altijd winter isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij hebben een kut-tandartsassistente
Wast ze wel d'r handen tussendoor?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij hebben een kut-tandartsassistente
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er was eens sneeuw, een jaar of 8 geleden...
Er was een jongere Tombolafan die blij werd van de sneeuw
Er was een lingerie-setje...
Wil je nog meer weten?
Ik heb m nog niet opgezocht en weet niet of ik dat wel wilquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:53 schreef DeZwabber het volgende:
moet je die foto plaatsen, komen ze vanzelf wel weer
van wie MOET dat?quote:
"van die tijd"quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van de 18-jarige Tombo in je die wil pimpen met je lingeriesetje / lichaam van die tijd
als ik het me goed herinner past het lichaam van de de 18-jarige tombo niet meer in me nuquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van de 18-jarige Tombo in je die wil pimpen met je lingeriesetje / lichaam van die tijd
Net als Dorian Gray jeweet. Daarom kan ze die foto niet opzoeken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"van die tijd"
alsof ze al in verregaande staat van ontbinding is
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"van die tijd"
alsof ze al in verregaande staat van ontbinding is
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als ik het me goed herinner past het lichaam van de de 18-jarige tombo niet meer in me nu
Dus ik denk er nog wel even hard over na
Die zit nu lekker op een terrasje met jouw Desire te spelenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
WAAR BLIJFT DIE #@$%#@$#@$ POSTBODE!!!!!
Kijk eens onder de P van Postbode.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
WAAR BLIJFT DIE #@$%#@$#@$ POSTBODE!!!!!
nee das het erge, mijn Desire is al lang binnen, bij mijn vader thuisquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die zit nu lekker op een terrasje met jouw Desire te spelen
De Q van... Q**a?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nope, die sla ik op onder de Q, niemand kijkt daar
Wel veelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet alles waar een ban op staat leidt naar Q**a
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet alles waar een ban op staat leidt naar Q**a
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
MAAR ALS 'DANK' HEB IK WEL EEN KUTKLOTEPLEURIS ECARD GEHAD
Pauper ringweg, ik weet nu al zeker dat ik vast ga verdwalen en in Limburg eindig. Toen we naar DTH gingen was het ook al zo kut geregeld daarquote:
quote:
Airco in tha mobiel?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pauper ringweg, ik weet nu al zeker dat ik vast ga verdwalen en in Limburg eindig. Toen we naar DTH gingen was het ook al zo kut geregeld daar
Jup wel airco gelukkig. En heb gister extra veel gekookt, dus pleur thuis daar wel ff wat van in de magnetron. Moet sowieso even langs huis want ga nadat ik m'n ouders thuis heb afgezet (en vast even wat drink daar) nar die van mij. En anders zit Mipsie wel erg lang alleenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Airco in tha mobiel?
En extra stop bij de Mac?
Oke, dan is het te doenquote:
Klopt. Dat is ook kut.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pauper ringweg, ik weet nu al zeker dat ik vast ga verdwalen en in Limburg eindig. Toen we naar DTH gingen was het ook al zo kut geregeld daar
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
Waar is iedereen ineens heen dan. DIT WAS NIET DE AFSPRAAK
Ow, maar ik heb 2 kaartjes hoor. Of - meer correct- de vriendin waar ik mee ga (aka Takaiki) heeft 2 kaartjes.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cat; jammer dat het geen nut heeft om nu nog iets te posten, anders had ik je een 2e kaartje voor dat concert in scheveningen kunnen sturen. (Als je nog iemand mee had willen nemen).
Ja maar misschien had je nog wel een derde kunnen verzinnenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, maar ik heb 2 kaartjes hoor. Of - meer correct- de vriendin waar ik mee ga (aka Takaiki) heeft 2 kaartjes.
Ja he!quote:
Kreeg je 'm niet verkocht dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar misschien had je nog wel een derde kunnen verzinnen
Ja, stuur ik gewoon bij jou vandaan mn ouders een ecard dat ik andere plannen heb gemaaktquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja he!Zelfs wij werden even voor de gek gehouden door de stoute ouderwetse tomtom he Erik?
Maar de bebording is nu goed en de weg is klaar dus het zal nu een stuk minder gedoe zijn dan vorig jaar.
Enne Ll... Limburg es zo gek nog neet!Kom je kittens kijken.
Ik laf joe ook als je niet meer zo lelijk over mien Limburg praat.quote:
quote:
Ja! Doe!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, stuur ik gewoon bij jou vandaan mn ouders een ecard dat ik andere plannen heb gemaakt
Nee, en als vrouw alleen met een kleintje zit je ook niet te wachten op vreemde FOK!kers aan de deur lijkt me zo. Jij had 'm ook voor nop toch? Ben je er iig niks aan verlorenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, en ik wil hem wel gratis weggeven maar dan moet iemand hem morgen komen halen en dan moet ik ervoor thuis blijven en voor een vreemde Fokker vind ik dat niet de moeite waard
Hoeveel markers heb je nu eigenlijk nodig om Nappie zo geel te krijgen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb echt niets beters te doen dan plaatjes schieten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh Greys, wat een openbaring ineensquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:34 schreef Greys het volgende:
I go to sleep, and imagine that you're there, with me
Flurry?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is je geraaaaaaaaaaaien ook.
Afvallige!
Er is maar zo veel wat een flurry goed kan maken heur.quote:
een cremespoeling met Pu-239 eens in de weekquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoeveel markers heb je nu eigenlijk nodig om Nappie zo geel te krijgen?
Dit moet nog wel lukken. Alhoewel ik nog steeds een keer flurry's moet bezorgen. Greys heeft ooit een keer 's avonds nadat ik had gestudeerd Flurry's gebracht, dat was lief.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er is maar zo veel wat een flurry goed kan maken heur.
Is het een openbaring ja?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oeh Greys, wat een openbaring ineens
Das waar, die late night smsjes van je spreken meestal boekdelen. En anders die MMS'jes welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het een openbaring ja?
Had ik het iets voorzichtiger moeten brengen? Ik dacht dat het geen verrassing meer zou zijn
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit was de leukere betere versie dan die van Nikki (die won).
Vooral vanaf 2.45 en eigenlijk vanaf 3.18 en dat gospelachtige stukje.
.
Ah, dank voor deze info.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een cremespoeling met Pu-239 eens in de week
Ja, dat moet je nog een keer terug doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit moet nog wel lukken. Alhoewel ik nog steeds een keer flurry's moet bezorgen. Greys heeft ooit een keer 's avonds nadat ik had gestudeerd Flurry's gebracht, dat was lief.![]()
Toen hebben we nog foto's gepost hier volgens mij
VOLGAS YEAAHHHHHquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
We moeten toch een beetje door gaan wapperen hoor
quote:
Ik vind het nummer ook suf, maar dat gospelachtige is wél leuk, en dat had de versie van Nikki volgens mij niet. En Nathalie gaat weer helemaal losquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het nummer helemaal niks, maar deze is wel fijner dan die van Nikki.![]()
Ik krijg al helemaal ESF ideeën met Nathalie, elke keer weer, ze moet er gewoon heeeeeeeeeeeeen
Hmm ik hoop dat dat maar losloopt. Straks kunnen ze niet landen ofzoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:41 schreef Cat22 het volgende:
En had je deze al gezien: Vliegtuig in de problemen bij Eindhoven Mocht het vanavond drukker dan normaal zijn@ Eindhoven airport dan weet je waarom.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het nummer ook suf, maar dat gospelachtige is wél leuk, en dat had de versie van Nikki volgens mij niet. En Nathalie gaat weer helemaal los. Maar mijn favo nathalie is toch wel:
.
Volgens mij wel hoor. Vliegtuig is weer teruggebonsd op de grond, wat rubber sporen wegvegen en vliegtuig naar hangar rijden/spelen. Die baan zal nu vast weer open zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm ik hoop dat dat maar losloopt. Straks kunnen ze niet landen ofzoGelukkig is het maar 5 kwartier rijden en bijna 3 uur vliegen. Dus ik wacht gewoon tot ze vertrokken zijn op Malaga, dan zit ik daar hopelijk niet voor nop te wachten
Nee ik heb er zelf ooit vandaan gevlogen. Stelt echt niks voor, mag amper een vliegveld heten. 1 halletje en 1 of 2 baantjes, en thats itquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Vliegtuig is weer teruggebonsd op de grond, wat rubber sporen wegvegen en vliegtuig naar hangar rijden/spelen. Die baan zal nu vast weer open zijn.
Wachten op Eindhoven moet je niet hebben.Dar is echt geen klap te doen.
Maar wel lekker snel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik heb er zelf ooit vandaan gevlogen. Stelt echt niks voor, mag amper een vliegveld heten. 1 halletje en 1 of 2 baantjes, en thats it
Snel rijden want je moet hier nog posten!quote:
quote:
Alsof R'dam Airport zo geweldig isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik heb er zelf ooit vandaan gevlogen. Stelt echt niks voor, mag amper een vliegveld heten. 1 halletje en 1 of 2 baantjes, en thats it
Ja preciesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Wel een beetje met de wegen er omheen, maar die zijn ze ook allemaal aan het verbouwen.
En de rest van Rotterdamquote:
Ik word altijd depressief van de binnenstadquote:
teruglezen doe je maar als het in het archief staat, doorposten!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:05 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er weer even en het leeft nog!
* teruglezen gaat *
Óf op elke post een afzonderlijke reactie posten. Dan schiet het ook op.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
teruglezen doe je maar als het in het archief staat, doorposten!
Niet lang meer want de Roffa Hooligans gaan zo op de vuist met de Brabantse Beebs.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:05 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er weer even en het leeft nog!
* teruglezen gaat *
En ik sta aan de kant met een groooote lawaaierige toeter!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet lang meer want de Roffa Hooligans gaan zo op de vuist met de Brabantse Beebs.
Ik ben een babequote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet lang meer want de Roffa Hooligans gaan zo op de vuist met de Brabantse Beebs.
Neequote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik sta aan de kant met een groooote lawaaierige toeter!
Welles!quote:
Eindelijk mag je ervoor uitkomen.quote:
Ik zal uw een Brabantse klap op uw bolle oog geven!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welles!![]()
Als je er last van hebt dan zet je je oren maar uit.
Daarom heb ik vooruit gedacht en een drive in woning gekocht. Kan ik vanuit mijn woonkamer mooi over het water kijken terwijl ik mijn boot aanmeer in het botenhuis.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare, met de opwarming van de aarde en het smelten van het poolijs enzo, dan ligt Roffa dus mooi koraal te worden en hebben we Eindhoven aan zee.
Ich houw dich d'r zoe eine teruk!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zal uw een Brabantse klap op uw bolle oog geven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
ja, en als duitsland weer binnenvalt zijn jullie eerder de lul dan wijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare, met de opwarming van de aarde en het smelten van het poolijs enzo, dan ligt Roffa dus mooi koraal te worden en hebben we Eindhoven aan zee.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welles!![]()
Als je er last van hebt dan zet je je oren maar uit.
Zeg! DAMES!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zal uw een Brabantse klap op uw bolle oog geven!
MOT JIJ OOK NOG KLAPPEN?quote:
Duitsland valt echt niemand meer binnen hoor, die zijn laff ooooh laf!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, en als duitsland weer binnenvalt zijn jullie eerder de lul dan wij
Ligt eraan op welk oog ze slaat, anders zie je dr niet eens meerquote:
Houdoe!quote:
Kom maar opquote:
als het water tot aan Weird komt, ligt Eindhoven ook al te dobberenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daarom heb ik vooruit gedacht en een drive in woning gekocht. Kan ik vanuit mijn woonkamer mooi over het water kijken terwijl ik mijn boot aanmeer in het botenhuis.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Duitsland valt echt niemand meer binnen hoor, die zijn laff ooooh laf!
En dan vragen ze zich altijd af waarom niet iedereen het Zuidelijke dialect kan waarderenquote:
Die conclusie had ik in mijn edit ook al getrokken ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ligt eraan op welk oog ze slaat, anders zie je dr niet eens meer
Al is de edit nog zo snel...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die conclusie had ik in mijn edit ook al getrokken ja.
Pak dich un slet en doot us get nuttigs!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We goan noar Buukstehuude woar de hung'n me de vot bletchen!
Ik wel.quote:
Nee, jij hoort haar niet praten...quote:
Help ff dan!quote:
Das-se det mer wetst!quote:
Piemelsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Help ff dan!
Laten we het maar weer over seks hebben, dat schiet tenminste op
Dan versta ik het tenminstequote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Help ff dan!
Ja, vertel eens wat over jouw sex Tombo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Help ff dan!
Heerlijkquote:
Jij doet het zeker met Ll! Dan schiet het inderdaad opquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Help ff dan!
Vrouwquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, vertel eens wat over jouw sexe Tombo.
ballenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Hoewel het er wel aan ligt wat er aan vast zit
Huh?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij doet het zeker met Ll! Dan schiet het inderdaad op.
+1quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij doet het zeker met Ll! Dan schiet het inderdaad op.
Don't mess with the quotezzzzzz.quote:
Ik heb geen, ik herhaal GEEN lijntje met Llquote:
Met jou ook? Vertelllll!quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen, ik herhaal GEEN lijntje met Ll
quote:
Nee, dat was voor Muis!quote:
Hou jij er niet van?quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat was voor Muis!
Ll wilde dat ie uit ging en dat heb ik heul niet gedaan
Welke?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:22 schreef Muis006 het volgende:
Het is te hopen dat de vriendin van Ll hier nooit meeleest
Someone sleeps aroundquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Huh?![]()
Dirk was toch de man van 2 minuten?
Het zijn eigenlijk hele lelijke dingenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:22 schreef Muis006 het volgende:
Het is te hopen dat de vriendin van Ll hier nooit meeleest
Welnee. Ze zijn lief en geven kopjes als je ze aait enzo. Wat dat betreft zijn piemels net poesjesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk hele lelijke dingen
Nee, dat zei Ll (en DMLquote:
waarbij?quote:
OMGquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welnee. Ze zijn lief en geven kopjes als je ze aait enzo. Wat dat betreft zijn piemels net poesjes.
Aardbei!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat zei Ll (en DML)
[..]
waarbij?
Ik zei ook niet dat ze mooi zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk hele lelijke dingen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welnee. Ze zijn lief en geven kopjes als je ze aait enzo. Wat dat betreft zijn piemels net poesjes.
Ik snappum nietquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben je eerste post vergeten, ik ben een tikkie onthutst, nu het einde nadert [/emokippie]quote:
Ik had ook ergens gelezen/gehoord dat de publieksstemmen wel vol voor Tom Dice gegaan waren (12 punten dus), maar dat niemand uit de jury er op gestemd hadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:24 schreef Greys het volgende:
Net sms van die overspelige...
Halsema was op 3FM en zei dat Tom Dice het ESF had moeten winnen.
Ik heb haar nog nooit zoiets verstandigs horen zeggen!
Uhuh.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:26 schreef tombolafan het volgende:
Absence makes the heart grow fonder
omdat het kan
Ik zei volgens mij gewoon:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben je eerste post vergeten, ik ben een tikkie onthutst, nu het einde nadert [/emokippie]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Hoewel het er wel aan ligt wat er aan vast zit
Het is zo'n mooi zinnetje he? En zo waar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:26 schreef tombolafan het volgende:
Absence makes the heart grow fonder
omdat het kan
Nou, je weet na de knuffeltour toch wel dat ik heel onschuldig benquote:
Heel waar jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is zo'n mooi zinnetje he? En zo waar.
Vaak tenminste, niet altijd
Ik stem dan ook gewoon voor:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is zo'n mooi zinnetje he? En zo waar.
Vaak tenminste, niet altijd
plantenspuit FTWquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
nappie zit met zijn vleugels breed even af te koelen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Okee, het is hier te warm, ik las heel iets andersquote:
Ik moet toegeven... tijdens onze nachten samen is er bij mijn weten niets gebeurd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, je weet na de knuffeltour toch wel dat ik heel onschuldig ben
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, het is hier te warm, ik las heel iets anders
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven... tijdens onze nachten samen is er bij mijn weten niets gebeurd.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Jij dacht aan een lekkere geile chick zekerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Uhuh.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Ik ben, zoals ik JJH ook al wijsgemaakt verteld heb, zo'n lief kind dat maagdelijk haar huwelijksnacht in gaat
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:
Dierenbeul!quote:
ja eh, als ik dat uit moet leggen...quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dierenbeul!![]()
Voor mijn katten heb ik allang de plantenspuit in huis!
Mijn JJHtje gelooft in de eerlijkheid van de mens.quote:
hij heeft een badje en een schoteltje met water, maar daar wil ie niet anquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dierenbeul!![]()
Voor mijn katten heb ik allang de plantenspuit in huis!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn JJHtje gelooft in de eerlijkheid van de mensis naief te noemen.
Nou, dan helemaal!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij heeft een badje en een schoteltje met water, maar daar wil ie niet an
Misschien had je hem bij Fritz moeten zetten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij heeft een badje en een schoteltje met water, maar daar wil ie niet an
En WEER rommel je met een quote!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |