quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard wijs geboren en heb me noooit aan zulks een vuillapperij schuldig gemaakt
Die foto is toch al ff oudquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:30 schreef Muis006 het volgende:
Lena Meyer-Landrut (Hannover, 23 mei 1991)
Is dat een kleur eyeliner ofzo? grijze?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
Oh als er maar niet met zo'n TT uit gaan hoor![]()
Ik wil die mooie Greys-liner
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is dat een kleur eyeliner ofzo? grijze?
Denk vanavond pas hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar weet jij al hoe laat we dicht gaan? Kunnen we die mooie zin tot 250 bewaren, of doen we hem gewoon vanaf nu voor elke?
quote:
Absence makes the heart grow fonderquote:
Klinkt als laf oh laf! I bought new underwear greybloe...quote:
Oh, zullen we 300 proberen dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klinkt als laf oh laf! I bought new underwear greybloe...
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, zullen we 300 proberen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
![]()
![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Als Franklin komt, ga je dan ook dansen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Als ze blauwe flesjes hebben wel
Ga je teennagels lakkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ik luister nu Lena
Laf ooohhooo Laf
I ooohhooo I cant go a minute withaut your laf
Dat weet ik toch Ll!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ik luister nu Lena
Laf ooohhooo Laf
Wat lief van jequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ik luister nu Lena
Laf ooohhooo Laf
eeeeeeeeeehquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:36 schreef Muis006 het volgende:
Grap van de dag: waarom eten Fransen maar 1 ei bij het ontbijt?
Dan hebben ze un oeuf!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:36 schreef Muis006 het volgende:
Grap van de dag: waarom eten Fransen maar 1 ei bij het ontbijt?
Neequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Franklin komt, ga je dan ook dansen?
Ik doe nooit raar met ondergoed!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:37 schreef DeZwabber het volgende:
en voor de mensen die straks esfloos zijn en ergens anders rare dingen gaan doen met ondergoed: twitter.com/dezwabber
quote:
Wij hebben een kut-tandartsassistentequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:44 schreef Muis006 het volgende:
Kom je zo bij de tandarts als het regent.
Jij: rotweer he? Het lijkt wel herfst!
Tandarts: ja!
Jij: gelukkig is het altijd lente in de ogen van de tandartsassistente.
Zoeen waarbij het altijd winter isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij hebben een kut-tandartsassistente
Wast ze wel d'r handen tussendoor?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij hebben een kut-tandartsassistente
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er was eens sneeuw, een jaar of 8 geleden...
Er was een jongere Tombolafan die blij werd van de sneeuw
Er was een lingerie-setje...
Wil je nog meer weten?
Ik heb m nog niet opgezocht en weet niet of ik dat wel wilquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:53 schreef DeZwabber het volgende:
moet je die foto plaatsen, komen ze vanzelf wel weer
van wie MOET dat?quote:
"van die tijd"quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van de 18-jarige Tombo in je die wil pimpen met je lingeriesetje / lichaam van die tijd
als ik het me goed herinner past het lichaam van de de 18-jarige tombo niet meer in me nuquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van de 18-jarige Tombo in je die wil pimpen met je lingeriesetje / lichaam van die tijd
Net als Dorian Gray jeweet. Daarom kan ze die foto niet opzoeken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"van die tijd"
alsof ze al in verregaande staat van ontbinding is
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"van die tijd"
alsof ze al in verregaande staat van ontbinding is
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als ik het me goed herinner past het lichaam van de de 18-jarige tombo niet meer in me nu
Dus ik denk er nog wel even hard over na
Die zit nu lekker op een terrasje met jouw Desire te spelenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
WAAR BLIJFT DIE #@$%#@$#@$ POSTBODE!!!!!
Kijk eens onder de P van Postbode.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
WAAR BLIJFT DIE #@$%#@$#@$ POSTBODE!!!!!
nee das het erge, mijn Desire is al lang binnen, bij mijn vader thuisquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die zit nu lekker op een terrasje met jouw Desire te spelen
De Q van... Q**a?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nope, die sla ik op onder de Q, niemand kijkt daar
Wel veelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet alles waar een ban op staat leidt naar Q**a
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet alles waar een ban op staat leidt naar Q**a
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |