abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82355471
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 01:37 schreef Symphonic het volgende:

[..]

geloof je dat nou echt zelf?

Nee, dat is wat jij gelooft.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 01:39:19 #52
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_82355494
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 01:34 schreef gelly het volgende:

[..]

Hou op zeg, het was een aanslag op Fortuyn, niet op de democratie. Die functioneert nog prima. Ik zou durven beweren dat de Duitse inval in 1940 de ergste aanslag was op onze moderne democratie, maar wie ben ik.
Hitler was een mongool en Fortuyn werd vermoord om at hij voorstond. Klein nuance verschil, maar voor mij groot genoeg
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_82355506
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 01:39 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Hitler was een mongool en Fortuyn werd vermoord om at hij voorstond.

wat ?
pi_82355514
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 01:39 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Hitler was een mongool en Fortuyn werd vermoord om at hij voorstond. Klein nuance verschil, maar voor mij groot genoeg
dit heeft niks te maken met wat gelly zei.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  zaterdag 5 juni 2010 @ 01:41:07 #55
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_82355521
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 01:37 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, dat is wat jij gelooft.
ik reageer op een stelling van jou, dus je bent abuis.
pi_82355526
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:25 schreef BasEnAad het volgende:
Wilders moet zich niet zo aanstellen. Zo'n hetze als tegen Pim Fortuyn is het niet.
Nou...
Iedere avond in bv. DWDD hetzelfde anti-Wilders geluid.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 01:44:00 #57
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82355560
Vreemd ik vraag me af welk iq diegene hebben die Wilders zien als een boeman!
Ik denk nml dat het merendeel hem dus totaal niet kan volgen!
En dat als een vorm van angst projecteerd op hem.

Ik ga het ook niet meer uitleggen waarom etc.
Heeft gewoonweg ook geen zin.
Geloof in wat je denkt, en voor de rest wens ik jullie allen enorm veel wijsheid toe.
En toch hopelijk een open mind met een tikje humor aub!

Wilders is geen racist!!!!!!!!!!!!

HIj denkt zeer logisch na over gevolgen op den duur, aanpassen is een noodzaak wat in andere (buur) landen al lang aan de orde is.
Waar het geen probleem is als men het aan de orde brengt nml.
Maar hier mag en kan niets meer!
Vrijheid is er niet meer.
jammer...met Pim ging er veel verloren...
Snollebolt
  zaterdag 5 juni 2010 @ 01:44:25 #58
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_82355569
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 01:40 schreef Zolcon het volgende:

[..]

dit heeft niks te maken met wat gelly zei.
toch wel

Hitler was een mongool met grootheidswaanzin en expansie drift, die het derde rijk voor ogen stond, en daarvoor verschillende landen binnenviel. Pim had een mening die op democratische wijze ondersteund had kunnen worden door op hem te stemmen.

Hij had zijn ideeën nooit waar kunnen maken, maar dat is een ander verhaal.
pi_82355570
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 01:41 schreef Symphonic het volgende:

[..]

ik reageer op een stelling van jou, dus je bent abuis.
Jij was het eens met de stelling dat als je onaardige dingen zegt over een politicus dat een reden kan zijn voor een gek om diegene om te leggen. Dus nee, ik was niet abuis. Volkert van der G. werd ook niet gedreven door het feit dat van Dam Fortuyn een minderwaardig mens had genoemd maar puur vanwege z'n standpunten.

Jou volgende kun je dus stellen dat Fortuyn het aan zichzelf had te danken.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 01:45:10 #60
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82355578
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 01:44 schreef Symphonic het volgende:

[..]

toch wel

Hitler was een mongool met grootheidswaanzin en expansie drift, die het derde rijk voor ogen stond, en daarvoor verschillende landen binnenviel. Pim had een mening die op democratische wijze ondersteund had kunnen worden door op hem te stemmen.

Achteraf gelul...zie zijn discussies op youtube en je ziet een briljant man!
Snollebolt
pi_82355600
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 01:44 schreef Symphonic het volgende:

[..]

toch wel

Kerel, waar heb je het over. Je noemt de moord op Fortuyn de grootste aanlag op de democratie ooit en ik stel dat de Duitse inval een stukje erger was. le-zen.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 01:50:04 #62
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_82355650
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 01:46 schreef gelly het volgende:

[..]

Kerel, waar heb je het over. Je noemt de moord op Fortuyn de grootste aanlag op de democratie ooit en ik stel dat de Duitse inval een stukje erger was. le-zen.
ik snap best wel wat je ermee bedoelt, maar het is duidelijk een verschil van referentiekader.
Als je het absoluut bekijkt heb je gelijk Als je het vertaalt naar de huidige tijd kom ik redelijk in de buurt.
pi_82355655
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 01:44 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Vreemd ik vraag me af welk iq diegene hebben die Wilders zien als een boeman!
Ik denk nml dat het merendeel hem dus totaal niet kan volgen!
En dat als een vorm van angst projecteerd op hem.

Ik ga het ook niet meer uitleggen waarom etc.
Heeft gewoonweg ook geen zin.
Geloof in wat je denkt, en voor de rest wens ik jullie allen enorm veel wijsheid toe.

En toch hopelijk een open mind met een tikje humor aub!

Wilders is geen racist!!!!!!!!!!!!

HIj denkt zeer logisch na over gevolgen op den duur,
aanpassen is een noodzaak wat in andere (buur) landen al lang aan de orde is.
Waar het geen probleem is als men het aan de orde brengt nml.
Maar hier mag en kan niets meer!
Vrijheid is er niet meer.
jammer...met Pim ging er veel verloren...
vertel mij eens, welke vrijheden ben jij kwijtgeraakt sinds "de marokaan" hier is gekomen? De dingen die jij zegt slaan werkelijk nergens op. Jij bent een van die mensen die zonder na te denken in de Wilders-mediacarrousel bent gestapt en er niet meer vanaf komt totdat er een vervanger komt
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_82355681
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 01:50 schreef Symphonic het volgende:

[..]

ik snap best wel wat je ermee bedoelt, maar het is duidelijk een verschil van referentiekader.
Als je het absoluut bekijkt heb je gelijk Als je het vertaalt naar de huidige tijd kom ik redelijk in de buurt.
Nee, dan nog is het een zwakzinnige stelling. Zeker als je beweert "in de Nederlandse geschiedenis". Of bestaat dit land pas 10 jaar ?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2010 01:52:54 ]
  zaterdag 5 juni 2010 @ 01:52:52 #65
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_82355693
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 01:45 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Als mens en als debatvoerder vond ik hem briljant. Stond alleen niet achter zijn ideeën (een aantal dingen sneden wel hout, maar was voor jij te weinig om op hem te stemmen)
pi_82355709
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 01:50 schreef Symphonic het volgende:

[..]

gelly heeft gelijkt als hij zegt dat er geen duidelijke veranderingen in de democratie zijn geweest door de moord op fortuyn. Iedereen kan nog steeds zeggen wat hij vindt, natuurlijk zullen mensen erop reageren en dat was daarvoor precies hetzelfde geval. Dat zal nooit veranderen.
pi_82355733
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 01:45 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

als je hem daar ziet dan is het niks meer dan een klein jongetje die smult van alle aandacht. De manier waarop hij die krijgt kon hem ook helemaal niks schelen. Premier moest en zou hij worden op welke manier dan ook. Erg nare man
  zaterdag 5 juni 2010 @ 01:57:36 #68
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82355755
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 01:50 schreef Zolcon het volgende:

[..]

vertel mij eens, welke vrijheden ben jij kwijtgeraakt sinds "de marokaan" hier is gekomen? De dingen die jij zegt slaan werkelijk nergens op. Jij bent een van die mensen die zonder na te denken in de Wilders-mediacarrousel bent gestapt en er niet meer vanaf komt totdat er een vervanger komt
Zonder nadenken? Zeg jij, denk je wel eens na over je medemensen?
Die wel lijden onder de marokaanse probleempjes?
Ik heb geen last van ze, maar lees en hoor genoeg van vrienden die veraf problemen ervaren.
Jij beweerd nu dat IK diegene ben die niet nadenkt, ik beweer nu dat JIJ diegene bent die niet na kan denken!
Er is geen bevolking in ons land die zo lastig is als die van de marokanen!
Turken waren een tijdlang een probleem..maar ze zijn behoorlijk net geworden dus als je tegen een turk turk zegt, kunnen ze erom lachen tegenwoordig!
Ja toch?

Maar goed die marokanen zijn het probleem niet zozeer..alswel dat Geert zegt, laten we dit eerst eens oplossen!
Voordat we weer meer marokanen toelaten in ons land!
Nou heeft hij daar gelijk mee of niet?
ik heb nooit last gehad van een Vietnamees of een chinees!!!!!!!!

Ik heb geen hekel aan buitenlanders en Geert ook niet!
Ben je gek!
Maar hij baalt er wel van als oma in de luiers de hele dag geen verzorging krijgt terwijl er wel een stel opgeschoten lastige klotenkutkidmarokanen die de buurt onveilig maken en zij wel met vakantie mogen op vlinderjacht!

Dat begrijp jij toch wel of niet?

Dat is toch logisch?
Of denk jij nu echt dat als wij in hun land kwamen dat wij met fluwelen handschoentjes werden aangepakt?
Echt niet...!!!!!

In die landen daar bestaat echte discriminatie en wel heel wat heftiger dan hier en natuurlijk maken ze daar graag misbruik van...kijk ons zielig zijn!

Yeah right!
Ieder is zelf verantwoordelijk voor zijn daden!
Ik sla oma ook niet het ziekenhuis in omdat ik geen uitkering kreeg dankzij mijn grote bek bij de soos!
Right?

Ik sla conducteur van de tram ook niet in elkaar omdat ik mijn dag niet heb!
En het lag wel aan die conducteur want hij zat te zeiken dat ik geen kaartje kocht!
Do you get the point????
Snollebolt
  zaterdag 5 juni 2010 @ 01:58:51 #69
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82355766
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 01:55 schreef Zolcon het volgende:

[..]

als je hem daar ziet dan is het niks meer dan een klein jongetje die smult van alle aandacht. De manier waarop hij die krijgt kon hem ook helemaal niks schelen. Premier moest en zou hij worden op welke manier dan ook. Erg nare man
Jij bent echt enorm beinvloed zeg!
Ik ben echt benieuwd naar je werkelijke echte mening maar ik ben bang dat jij er geen hebt nml
Snollebolt
  zaterdag 5 juni 2010 @ 01:58:57 #70
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_82355769
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 01:52 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, dan nog is het een zwakzinnige stelling. Zeker als je beweert "in de Nederlandse geschiedenis". Of bestaat dit land pas 10 jaar ?
toch niet.
Natuurlijk waren we door de inval van die mongool onze verworven democratische rechten kwijt, Maar als iemand in de huidige democratie vermoord wordt om hetgeen hij uitdraagt, kun je in mijn ogen niet verder zakken.

En we verschillen hierover duidelijk van mening, en veel dichter zullen we niet bij elkaar komen. Ik respecteer jouw mening in deze, en ik snap wat je bedoelt, Maar nogmaals: een mening van een politicus mag nooit aanleiding zijn voor een moord.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 02:00:52 #71
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_82355795
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 01:53 schreef Zolcon het volgende:

[..]

gelly heeft gelijkt als hij zegt dat er geen duidelijke veranderingen in de democratie zijn geweest door de moord op fortuyn. Iedereen kan nog steeds zeggen wat hij vindt, natuurlijk zullen mensen erop reageren en dat was daarvoor precies hetzelfde geval. Dat zal nooit veranderen.
natuurlijk mag je nog steeds voor je mening uitkomen, maar vertel Pim en Theo dan maar eens waar het misging...
  zaterdag 5 juni 2010 @ 02:02:52 #72
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82355820
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 02:00 schreef Symphonic het volgende:

[..]

natuurlijk mag je nog steeds voor je mening uitkomen, maar vertel Pim en Theo dan maar eens waar het misging...
Vrijheid van meningsuiting misschien?
Snollebolt
pi_82355825
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 01:58 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Jij bent echt enorm beinvloed zeg!
Ik ben echt benieuwd naar je werkelijke echte mening maar ik ben bang dat jij er geen hebt nml
ben je nou gewoon aan het trollen of wat?

Zo niet, dan ben jij de meest simpele figuur die ik ooit ben tegengekomen. Makkelijk beinvloedbaar door de media. Een discussie aangaan heeft dan ook geen zin. Weltrusten iedereeN
pi_82355826
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 01:58 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Maar nogmaals: een mening van een politicus mag nooit aanleiding zijn voor een moord.
Nee, ik denk dat iedereen het daar wel over eens is. De stelling was echter dat je andere politici verantwoordelijk mag houden voor een moord omdat ze onaardige dingen hebben gezegd. Terwijl het natuurlijk de verantwoordelijkheid van de moordenaar is en niemand anders, tenzij een politicus openlijk oproept tot het vermoorden van z'n concurrent.
pi_82355834
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 02:03 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Zo niet, dan ben jij de meest simpele figuur die ik ooit ben tegengekomen. Makkelijk beinvloedbaar door de media. Een discussie aangaan heeft dan ook geen zin. Weltrusten iedereeN
Joh, kijk even naar d'r postgeschiedenis. Komt nooit iets normaals uit.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 02:05:08 #76
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82355848
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 02:03 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Je projecteerd!
Zie je dat zelf niet dan?
omg
Snollebolt
pi_82355861
quote:

[..]

Als je iemand 20x voor zijn schenen trapt moet je niet raar opkijken als je dan een klap terug krijgt. Dat was altijd zo en dat zal nog zo blijven. Het
is naief om dat te ontkennen. Gelukkig kunnen de meeste mensen wel hun emoties in bedwang houden en normaal functioneren in de samenleving dat is namelijk het verschil tussen mensen en dieren
pi_82355866
quote:

[..]

Ze vergaten misschien dat je als 1 miljard mensen beledigt er statistisch gezien vast wel een gestoorde moordenaar tussen zit.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 02:08:52 #79
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_82355895
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 02:03 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat iedereen het daar wel over eens is. De stelling was echter dat je andere politici verantwoordelijk mag houden voor een moord omdat ze onaardige dingen hebben gezegd. Terwijl het natuurlijk de verantwoordelijkheid van de moordenaar is en niemand anders, tenzij een politicus openlijk oproept tot het vermoorden van z'n concurrent.
daar heb je een punt
En natuurlijk is dat niet letterlijk gebeurd, maar als er iemand doorslaat door de opinie (en ik ben er toch wel van overtuigd dat dat het geval was, gezien hij zijn eigen dood voorspelde) dan denk ik dat we iets voorzichtiger met de opinie om moeten gaan. Straight genomen heeft Cohen niets verkeerds gezegd, maar hij had het beter anders kunnen verwoorden.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 02:09:47 #80
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_82355903
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 02:06 schreef gelly het volgende:

[..]

Ze vergaten misschien dat je als 1 miljard mensen beledigt er statistisch gezien vast wel een gestoorde moordenaar tussen zit.
klopt, ben ik met je eens, alleen jammer dat dat er nou net 1 teveel is...
  zaterdag 5 juni 2010 @ 02:10:40 #81
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_82355917
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 02:05 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Als je iemand 20x voor zijn schenen trapt moet je niet raar opkijken als je dan een klap terug krijgt. Dat was altijd zo en dat zal nog zo blijven. Het
is naief om dat te ontkennen. Gelukkig kunnen de meeste mensen wel hun emoties in bedwang houden en normaal functioneren in de samenleving dat is namelijk het verschil tussen mensen en dieren
een klap terug is heeeeel iets anders dan een kogel in je harses.
pi_82355944
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 02:10 schreef Symphonic het volgende:

[..]

in metaforen-land niet
  zaterdag 5 juni 2010 @ 02:19:13 #83
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_82356000
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 02:13 schreef Zolcon het volgende:

[..]

in metaforen-land niet
ja dag, zo lust ik er nog wel een paar.
je vindt het dus blijkbaar een terechte moord....
Weet je, ik had er alle begrip voor gehad als hij een keer een stoot voor zijn kanis te pakken had gehad, maar gewoon iemand vermoorden, dat gaat heeeeel veeeeeel straten te ver.
pi_82356020
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 02:19 schreef Symphonic het volgende:

[..]

ja dag, zo lust ik er nog wel een paar.
je vindt het dus blijkbaar een terechte moord....
Weet je, ik had er alle begrip voor gehad als hij een keer een stoot voor zijn kanis te pakken had gehad, maar gewoon iemand vermoorden, dat gaat heeeeel veeeeeel straten te ver.
ik keur helemaal niks goed!! Ik vind het walgelijk dat dit soort dingen gebeuren. Maar er vanuit gaan dat er niks gebeurt als je een bevolkingsgroep beledigd is heel naief.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 02:28:50 #85
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_82356094
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 02:21 schreef Zolcon het volgende:

[..]

ik keur helemaal niks goed!! Ik vind het walgelijk dat dit soort dingen gebeuren. Maar er vanuit gaan dat er niks gebeurt als je een bevolkingsgroep beledigd is heel naief.
Dus je keurt het wel goed. Tussen niks gebeuren en een kogel door de kop zit nog een hele range aan andere mogelijkheden.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 05:23:08 #86
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_82356727
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 01:44 schreef gelly het volgende:

[..]

Jij was het eens met de stelling dat als je onaardige dingen zegt over een politicus dat een reden kan zijn voor een gek om diegene om te leggen.
De stelling was helemaal niet het zeggen van onaardige dingen over een ander, maar expliciet stellen dat iemand in persoon een gevaar is voor de rechtstaat/samenleving. Dat is de nuance met 'onaardige dingen'.
De stelling is ook onverkort de uitspraak van Job Cohen waarvan hij overigens ook zelf naderhand vond dat dit verwijt te ver ging.
quote:
Dus nee, ik was niet abuis.
Jawel, je bent de stelling opzettelijk aan het veralgemeniseren door 'gevaar voor de rechtstaat' als synoniem te stellen voor 'onaardige dingen'.
quote:
Volkert van der G. werd ook niet gedreven door het feit dat van Dam Fortuyn een minderwaardig mens had genoemd maar puur vanwege z'n standpunten.
Volkert van de Graaf gaf als motief voor de moord op Pim Fortuyn aan, dat hij in Fortuyn een groeiend gevaar voor de samenleving zag met name voor kwetsbare groepen mensen zoals asielzoekers, moslims en uitkeringstrekkers.
quote:
"Het ging daarbij voor de verdachte om de combinatie van de algemene stigmatiserende politieke denkbeelden van Fortuyn, de polariserende wijze waarop Fortuyn die voor het voetlicht bracht en de grote politieke macht die Fortuyn dreigde te krijgen. Van der G. zag voor zichzelf geen andere mogelijkheid om dat gevaar te stoppen dan door Fortuyn om het leven te brengen." Zo verwoordt het OM de verklaring van Van der G.
Job Cohen tegen Geert Wilders tijdens het Carrédebat: 'U bent een gevaar voor de rechtstaat'.
quote:
Volgens Wilders is het de PvdA zélf die de rechtsstaat in gevaar brengt. ,,Ze hebben ingestemd met een generaal pardon, waardoor 30.000 mensen een verblijfsvergunning kregen terwijl ze eerder van de rechter te horen hadden gekregen dat ze niet mochten blijven."
Ik vind beide uitspraken van karakter verschillen, dus alle opmerkingen in de trant van 'ja, maar nu doet Geert Wilders het ook' onterecht.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 05:35:25 #87
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_82356746
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 02:03 schreef gelly het volgende:

[..]

De stelling is niet dat politici verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor moord, doordat zij met hun verwijten tegen hun opponenten te ver gaan.
De stelling gaat over publiek figuren, in dit geval iemand die gezien wordt als staatsman en leider, die zijn opponenten persoonlijk een gevaar noemt en hoe dit zijn weerslag zou kunnen hebben op bepaalde individuen in de samenleving.
Met andere woorden, politici rekening moeten rekening houden met de uitspraken die zij bezigen, vanwege het effect dat deze woorden kunnen veroorzaken.

Ik denk dat het niet voor niets is dat Job Cohen nadien min of meer spijt betuigde door te stellen dat hij in zijn verwijt te ver is gegaan.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 06:07:25 #88
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_82356774
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 02:10 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Ik verbaas me hier niet over socialisme versus nationaal socialisme gaat slecht samen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_82356943
DEMONISERING!!!! ZE ZIJN ME AAN HET DEMONISEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pi_82356948
Cohen heeft in die zin ook gewoon gelijk.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 08:32:46 #91
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_82357254
Wie het verkiezingsprogramma van de PVV leest kan moeilijk ontkennen dat de partij van Wilders (en dus Wilders zelf) weinig opheeft met moderne democratische waarden als de rechten van minderheden.
Intelligent, but fucked up.
pi_82357361
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 01:57 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Zonder nadenken? Zeg jij, denk je wel eens na over je medemensen?
Die wel lijden onder de marokaanse probleempjes?
Ik heb geen last van ze, maar lees en hoor genoeg van vrienden die veraf problemen ervaren.
Jij beweerd nu dat IK diegene ben die niet nadenkt, ik beweer nu dat JIJ diegene bent die niet na kan denken!
Er is geen bevolking in ons land die zo lastig is als die van de marokanen!
Turken waren een tijdlang een probleem..maar ze zijn behoorlijk net geworden dus als je tegen een turk turk zegt, kunnen ze erom lachen tegenwoordig!
Ja toch?
Blijkbaar is het dus niet nodig om mensen massaal maar het land uit te trappen. Integreren kan wel. Wat je al zegt, al sinds ik klein ben heb ik Turkse vrienden gehad en nooit enige vorm van problemen. Mensen zijn mensen en het is niet dat mensen die in Marokko gebeuren een genetische aanleg hebben tot criminaliteit die Turken of Nederlanders niet hebben.
quote:
Maar goed die marokanen zijn het probleem niet zozeer..alswel dat Geert zegt, laten we dit eerst eens oplossen!
Voordat we weer meer marokanen toelaten in ons land!
Nou heeft hij daar gelijk mee of niet?
ik heb nooit last gehad van een Vietnamees of een chinees!!!!!!!!
Jij hebt ook nog nooit last gehad van Marokkanen zeg je net zelf, dus die laatste uitspraak is lekker nietszeggend . Ik ben het verder wel met de PVV en de VVD eens dat er een immigratiestop moet komen op de kansarmen, tenzij politieke vluchtelingen natuurlijk.
quote:
Ik heb geen hekel aan buitenlanders en Geert ook niet!
Ben je gek!
Maar hij baalt er wel van als oma in de luiers de hele dag geen verzorging krijgt terwijl er wel een stel opgeschoten lastige klotenkutkidmarokanen die de buurt onveilig maken en zij wel met vakantie mogen op vlinderjacht!

Dat begrijp jij toch wel of niet?
Die twee feiten zijn totaal niet aan elkaar gelinkt. Ja, als alle criminelen in de zorg werkten was het probleem opgelost, maar dat is een beetje vergezocht. Er zullen waarschijnlijk altijd wel problemen zijn, dus waarom je die twee problemen naast elkaar noemt snap ik niet en zo erg is het nog niet gesteld met de thuiszorg.
quote:
Dat is toch logisch?
Of denk jij nu echt dat als wij in hun land kwamen dat wij met fluwelen handschoentjes werden aangepakt?
Echt niet...!!!!!

In die landen daar bestaat echte discriminatie en wel heel wat heftiger dan hier en natuurlijk maken ze daar graag misbruik van...kijk ons zielig zijn!

Yeah right!
Ieder is zelf verantwoordelijk voor zijn daden!
Ik sla oma ook niet het ziekenhuis in omdat ik geen uitkering kreeg dankzij mijn grote bek bij de soos!
Right?

Ik sla conducteur van de tram ook niet in elkaar omdat ik mijn dag niet heb!
En het lag wel aan die conducteur want hij zat te zeiken dat ik geen kaartje kocht!
Do you get the point????
Dat doen Nederlanders net zo goed. Ik heb in mijn leven meer problemen gehad met Nederlanders dan met 'allochtonen'. Niet omdat ik ben opgegroeid in een of ander blank dorp, maar in Den Bosch en Vught, waar ik ook van tijd tot tijd hoorde dat er weer problemen waren met Antillianen en Marokkanen. Maar het zijn de Nederlanders die bijvoorbeeld ook na voetbalwedstrijden de omgeving en elkaar kort en klein sloegen. Ga al die mensen eens een keer aanhouden en je zult zien dat het beruchte cijfer van "vijf to zes keer zo vaak verdacht" omlaag schiet naar evenvaak of zelfs minder vaak verdacht.

Criminaliteit moet worden aangepakt, zonder uitzondering, zonder goedpraten en wat Wilders doet is zich specifiek op 1 groep richten, waarmee hij het probleem alleen maar verergert (ik zou het ook slecht trekken als ik in Marokko was opgegroeid en plots werd er gezegd dat alle NL'ers tuig zijn die het land uit gezet moeten kunnen worden en dat het komt door het Christendom etc.). In plaats van dat hij nu serieus de problemen wil aanpakken sluit hij grote groepen mensen buiten en door continu die groep te noemen als gevaar zorgt hij voor een polariserende samenleving waar rassenrellen alleen maar kanshebbender zullen worden. Gelukkig zijn we in NL nog te beschaafd, anders dan in andere landen, maar op de toon die Wilders zet kan dat niet eeuwig blijven duren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Morthill op 05-06-2010 08:58:11 ]
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 5 juni 2010 @ 08:50:24 #93
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_82357391

Ja, heel onrealistisch om te denken dat je iemand daarmee in gevaar brengt...
  zaterdag 5 juni 2010 @ 09:06:44 #94
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_82357521
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 08:50 schreef Holograph het volgende:

Ja, heel onrealistisch om te denken dat je iemand daarmee in gevaar brengt...
Eén filmpje creëert natuurlijk geen reëel beeld.

pi_82357602
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:10 schreef exdeo het volgende:
Wilders is zelfs al bang voor Cohen ... Wanneer gaat hij eens naar het gesticht? Hij word helemaal paranoia mijn zijn pro israel en uber christelijke vrienden..
Ja, het zou pas halal zijn als hij anti-israel zou zijn en moslimextremisten als vriendjes had.

En wat betreft de uitspraken van Cohen is er een spreekwoord van wie de bal kaatst kan hem terugverwachten.

Wat zijn de linksen toch een stel huilebalken als ze een weerwoord krijgen.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 09:18:25 #96
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_82357625
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 09:16 schreef Dr.Nikita het volgende:

Wat zijn de linksen toch een stel huilebalken als ze een weerwoord krijgen.
Ja, want het zijn vooral de linksen die elk ogenblik bij de politie staan om aangifte te doen als iemand weer wat lelijks over ze zegt, he? Ken je Spong en Hammerstein nog?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_82357634
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:36 schreef TomLievense het volgende:
Cohen mag zeggen wat die vindt en eerlijke gezegt hebben honderden mensen voor hem al het zelfde gezegt.
Hup, terug naar de integratiecursus want het bovenstaande lijkt nergengs op.
pi_82357642
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 01:19 schreef Symphonic het volgende:
Wilders heeft wel ongeveer dezelfde ideeën, maar het komt wel heel rot zijn strot uit, en in tegenstellimg tot Pim, die het debat absoluut niet uit de weg ging, doet Geert dat wel en heel opzichtig.
Nee, Pim F. liep huilend weg als hij een debat niet kon winnen.
pi_82357673
=Doe normaal=

[ Bericht 97% gewijzigd door Ferdo op 05-06-2010 17:00:52 ]
pi_82357739
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 09:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
En wat betreft de uitspraken van Cohen is er een spreekwoord van wie de bal kaatst kan hem terugverwachten.
Cohen doet dan ook geen huillie. En dat zelfde zou je kunnen zeggen als iemand Wilders doodschiet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')