abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 juni 2010 @ 21:22:07 #126
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_82415353
Mijn cyclus was vaak lang en onregelmatig,ze hebben met een termijn echo gekeken hoe lang ik zwanger was en dat klopte ook wel ongeveer met mijn berekening maar als ze van die 28dgn uitgaan zou het dus echt niet kloppen!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_82426717
Even heel kort: Liesz, KD en CP, allemaal in zo'n heel verschillende situatie, voor allemaal een en sterkte
  maandag 7 juni 2010 @ 08:27:31 #128
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82429287
Wilde hier eigenlijk uitbundig komen posten dat ik vandaag aan de laatste week voor m'n verlof begin, maar op een dag als vandaag voelt uitbundigheid hier niet goed... Zo verdrietig om wat Simmu en Sangdrax nu aan het overkomen is en tegelijkertijd ook zo dankbaar voor een hele drukke Willem die me vanochtend rond vijven ineens zo hard schopte dat ik bijna letterijk van schrik tegen het plafond zat en nu diep in mijn buik al hikkend ligt te slapen...

Een kus voor iedereen die het kan gebruiken hier, om wat voor reden dan ook...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_82429633
nou, ik mag morgen om kwart over 12 eerst al bij een praktijk ipv ziekenhuis en ze neemt alle tijd voor me..
  maandag 7 juni 2010 @ 08:59:40 #130
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_82429746
Bij mij werd de termijn bepaald met termijn echo omdat ik geen vaste cyclus heb. Alleen toen met clomid, zijn ze van de 28 dagen uit gegaan.

Als ik dit altijd zo lees op FOK! ben ik maar wat blij met mijn verloskundige/gyneacoloog of wat voor arts dan. Ik maak zelden tot nooit van die rare dingen mee eigenlijk.

De 21ste voor de 20 weken echo. Blijft spannend! Maar ik voel beebie elke dag wel een keertje trappelen of zachtjes draaien, denk ik. Draaien voel namelijk... apart. Trouwens bij Yade was het echt gekriebel in het begin, beebie trapt er soms echt op los.

[ Bericht 35% gewijzigd door Silmarwen op 07-06-2010 09:05:43 ]
  maandag 7 juni 2010 @ 08:59:59 #131
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82429756
quote:
Op maandag 7 juni 2010 08:53 schreef Kleurdoos het volgende:
nou, ik mag morgen om kwart over 12 eerst al bij een praktijk ipv ziekenhuis en ze neemt alle tijd voor me..
Gaan ze curreteren?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_82430424
Uh nee, ik krijg een second opinion.

ik laat heul niets curreteren, of t komt natuurlijk of t komt pas na 12 weken..
pi_82430451
Ik ga hard duimen KD!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82430506
Ik ook, KD. it ain't over till it's over
  maandag 7 juni 2010 @ 09:46:24 #135
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82430866
Ik moest gewoon teruglezen... stomme vraag van mij dus..

KD, ik hoop echt dat het goed nieuws is....
pi_82431029
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Uh nee, ik krijg een second opinion.

ik laat heul niets curreteren, of t komt natuurlijk of t komt pas na 12 weken..
Succes morgen! Ga je bij de praktijk bij de appie? Daar tot nu toe in ieder geval goede ervaringen.
pi_82431069
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:52 schreef knuffelbeestje het volgende:

[..]

Succes morgen! Ga je bij de praktijk bij de appie? Daar tot nu toe in ieder geval goede ervaringen.
nee langedijk iik zit normaal bij zonwaard maar die hebben geen eigen echospul.. dus ik was in t ziekenhuis...
en jij bent ook al bijna zover he
Ik wist nog dat je mn maxi-cosi kwam halen, zonder buikje
pi_82431816
CP:
Toen mijn man tijdens het wegpuffen van die vervelende persweeën aan mij vroeg of ik blij was dat ik aan het bevallen was, riep ik dat het lang niet zo zwaar was als het overtijd lopen. Ik hoop echt dat het binnenkort voor jou ook afgelopen is.
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_82432333
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:53 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

nee langedijk iik zit normaal bij zonwaard maar die hebben geen eigen echospul.. dus ik was in t ziekenhuis...
en jij bent ook al bijna zover he
Ik wist nog dat je mn maxi-cosi kwam halen, zonder buikje
Langedijk is ook goed te doen. Maakt die ook weer onderdeel uit van Zonwaard?

Dat buikje is inmiddels niet meer weg te denken of te ontkennen
Over 3 weekjes uitgerekend, dus heb er al weer een weekje verlof op zitten. De tijd gaat gewoon heel snel. Elke dag loop ik nu ff het kamertje in met ledikantje, maxi-cosi etc en begin inmiddels wel behoorlijk nieuwsgierig te worden. Wordt ook nog elke dag lekker vrolijk van het kleurtje van de maxi-cosi. Ik vond het wel erg aardig van je dat je mij liet zien hoe eenvoudig het is om een draagdoek te knopen enzo. Hopelijk lukt mij dat uiteindelijk ook zo goed.

Nog gefeliciteerd trouwens met jullie huisje. Had je al foto's van de kinderkamer gemaakt?
  maandag 7 juni 2010 @ 10:31:28 #140
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_82432353
Hoi dames, afgelopen dagen veel gedaan met mn moeder dus totaal het topic niet in de gaten gehouden. Ga eerst "even" bijlezen.
  maandag 7 juni 2010 @ 10:34:03 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82432444
KD, Liesz en CP

Geen ervaring met het strakke vasthouden aan een cyclus van 28 dagen, ik wist wanneer de eisprong geweest was, en heb de eerste dag van de laatste menstruatie dus amper genoemd, heb telkens gezegd dat het gelijk stond aan een eerste dag laatste menstruatie van 1 maart, ook al was het 4 maart.
Normale cyclus is 26 dagen en de eisprong was deze keer op dag 12.

De eerste echo met 7w0d was ook perfect op termijn, en ik weet niet of het mijn stugheid is geweest waarmee ik die termijn aanhield, of dat men uitgegaan is van de uitslag van die eerste echo, maar het klopt iig wel en als men zich gebaseerd had op eerste dag laatste menstruatie en een cyclus van 28 dagen dan was de uitgerekende datum 9 december geweest maar ze hanteren gewoon, net als ik, 6 december.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_82432454
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:30 schreef knuffelbeestje het volgende:

[..]

Langedijk is ook goed te doen. Maakt die ook weer onderdeel uit van Zonwaard?

Dat buikje is inmiddels niet meer weg te denken of te ontkennen
Over 3 weekjes uitgerekend, dus heb er al weer een weekje verlof op zitten. De tijd gaat gewoon heel snel. Elke dag loop ik nu ff het kamertje in met ledikantje, maxi-cosi etc en begin inmiddels wel behoorlijk nieuwsgierig te worden. Wordt ook nog elke dag lekker vrolijk van het kleurtje van de maxi-cosi. Ik vond het wel erg aardig van je dat je mij liet zien hoe eenvoudig het is om een draagdoek te knopen enzo. Hopelijk lukt mij dat uiteindelijk ook zo goed.

Nog gefeliciteerd trouwens met jullie huisje. Had je al foto's van de kinderkamer gemaakt?
Ha dan schiet t nu wel op:)

en als je nog doekhulp nodig hebt later dan mag je gerust langskomen hoor
Foto's had ik nog niet gemaakt.. t is nog steeds niet af hier (ik woon nu aan t begin van de rivierenwijk, bijna nog molenwijk (gelukkig t nette gedeelte)
pi_82432684
KD, Liesz en CP

Hier ook geen ervaring met die 28 dagen grens. Er werd bij mijn eerste zwangerschap wel gevraagd naar eerste dag laatste menstruatie, maar toen ik zei dat dat in mijn geval helemaal niks zei, lieten ze het ook direct los. Maargoed, het voordeel was natuurlijk ook dat ik ze precies kon vertellen wanneer mijn eisprong was geweest. Dus toen zijn ze daar vanuit gegaan. En later van de termijnecho, maar dat liep precies gelijk!
pi_82432804
Jeetje, wat een verhalen hier. Sterkte KD, Liesz en CP
pi_82433662
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 22:07 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Nou Sonnetje dan kun je me weeen overnemen
nou dat hoeft ook weer niet
(als het begint, moet t ook echt doorzetten zo ben ik dan ook wel weer )

Cp nog steeds niet bevallen Schiet ook niet op he!

KD, spannend morgen! Ik duim voor je!

Oh en wat betreft cyclussen enzo. Hier gingen ze wel uit van de 28 dagen, maar ik wist al dat het langer was ivm positieve ovulatietest. Maar omdat mijn cyclus dus niet regelmatig was (hij werd steeds korter) gingen ze dus nog wel uit van die 28 dagen, maar dan zou mijn uitgerekende datum 30 juni zijn en aangezien er bij de echo 6 juli uitkwam is de datum verzet (zelf ging ik uit van 4 juli).
pi_82435271
KD succes morgen!

CP wanneer heb je weer controle?

Liesz hoe is het nu

Bij ons was de vijfde ronde raak en had ik voor het eerst mijn temperatuur opgemeten dus wist ik precies hoe lang mijn cyclus was. Heerlijk uitgeslapen Ik heb net de klossen opgehaald, vanavond maar eens even onder het bed zetten
pi_82435765
Hier ivf.. en dan nog vroeg bijv. MVM wanneer mijn laatste menstruatie was...
Heb gewoon aan iedereen direct de uitgerekende datum gegeven, gebaseerd op de punctie. Dametje loopt 5 dagen voor, al vanaf de 12 weken echo, maar ze passen het niet aan ivm die punctie datum gewoon groot kind (maar papa is dan ook niet de kleinste dus ik maak me niet zo'n zorgen)

CP'tje

Vanavond bijeenkomst over bevallen in ons ziekenhuis. Ben erg benieuwd! Weer iets waarvan ik moet slikken, en niet omdat ik tegen de bevalling opkijk, maar tis weer iets waarvan ik een 8 maanden geleden niet gedacht had het ooit mee te maken ik begin echt week te worden.....
  maandag 7 juni 2010 @ 12:11:01 #148
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82436170
Oh leuk, kraammarkten... Ja daar moet ik ook weer heen, dat vond ik leuk!

Klossen, ik moet er deze keer ook aan.. Vorige bed was uit zichzelf hoog zat.. Klossen vind ik er zo gevaarlijk uitzien... Plus Jen die dan niet zelf meer van bed kan komen...

Nee dat bed gaat omhoog bij de eerste weeen... En eraf als mn kraam dat goed vindt, dan verschoon in zelf mn bed wel.
  maandag 7 juni 2010 @ 12:20:27 #149
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_82436523
Ik ben bijgelezen!

Allereerst KD: heel veel sterkte de komende dagen.

CP: Vandaag is het weer een lekkere koele dag, misschien dat het vandaag doorzet? Ik hoop het voor je!

Er waren een paar Fok!kers uit de kast gekomen en er is een nieuweling bijgekomen .

Fluugs, voor je laatste werkweek. Ik heb het idee in je posts te merken dat het allemaal toch wel zwaar wordt voor je. Nog even een paar dagen, en dan heerlijk je verlof in!

Verder zal ik vanaf nu weer alles bij proberen te houden. Mn moeder is helaas vanochtend weer naar huis gegaan, was wel even een emotioneel moment. Ze wilde niet weg, ze baalt ervan zo ver weg te wonen en dat ze niet makkelijk even langs kan komen. Ik vond het heel bijzonder dat mn moeder er anderhalve week was en we samen zoveel gedaan hebben, ik ben heel blij dat ze nog leeft en we dit samen konden doen. De volgende keer dat ik haar zie ben ik zelf moeder...
Hier een baby die met zijn/haar kont tegen mn ribben duwt. Verder veel pijn in mn bekken, ben het eventjes zat, maar zal morgen wel weer goed zijn!
pi_82438169
Kleine update. Net ctg en echo gehad. Ctg was allemaal prima, vruchtwater was iets verminderd, maar niets schokkends.
Morgen weer een poging tot strippen bij de vk, woensdag naar het ziekenhuis voor weer een ctg, dan donderdag weer een strippoging bij vk en vrijdag inleiden (dan ben ik exact 42 weken).

Ik denk dat ik hier deze week niet veel zal posten. Ik ga andere afleiding zoeken. Wil proberen er zo min mogelijk mee bezig te zijn.

voor KD en Liesz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')