Gaan ze curreteren?quote:Op maandag 7 juni 2010 08:53 schreef Kleurdoos het volgende:
nou, ik mag morgen om kwart over 12 eerst al bij een praktijk ipv ziekenhuis en ze neemt alle tijd voor me..
Succes morgen! Ga je bij de praktijk bij de appie? Daar tot nu toe in ieder geval goede ervaringen.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Uh nee, ik krijg een second opinion.
ik laat heul niets curreteren, of t komt natuurlijk of t komt pas na 12 weken..
nee langedijkquote:Op maandag 7 juni 2010 09:52 schreef knuffelbeestje het volgende:
[..]
Succes morgen! Ga je bij de praktijk bij de appie? Daar tot nu toe in ieder geval goede ervaringen.
Langedijk is ook goed te doen. Maakt die ook weer onderdeel uit van Zonwaard?quote:Op maandag 7 juni 2010 09:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nee langedijkiik zit normaal bij zonwaard maar die hebben geen eigen echospul.. dus ik was in t ziekenhuis...
en jij bent ook al bijna zover he
Ik wist nog dat je mn maxi-cosi kwam halen, zonder buikje![]()
Ha dan schiet t nu wel op:)quote:Op maandag 7 juni 2010 10:30 schreef knuffelbeestje het volgende:
[..]
Langedijk is ook goed te doen. Maakt die ook weer onderdeel uit van Zonwaard?
Dat buikje is inmiddels niet meer weg te denken of te ontkennen![]()
Over 3 weekjes uitgerekend, dus heb er al weer een weekje verlof op zitten. De tijd gaat gewoon heel snel. Elke dag loop ik nu ff het kamertje in met ledikantje, maxi-cosi etc en begin inmiddels wel behoorlijk nieuwsgierig te worden. Wordt ook nog elke dag lekker vrolijk van het kleurtje van de maxi-cosi. Ik vond het wel erg aardig van je dat je mij liet zien hoe eenvoudig het is om een draagdoek te knopen enzo. Hopelijk lukt mij dat uiteindelijk ook zo goed.
Nog gefeliciteerd trouwens met jullie huisje. Had je al foto's van de kinderkamer gemaakt?
nou dat hoeft ook weer nietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:07 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Nou Sonnetje dan kun je me weeen overnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |