Dat is wel zo, als je niet stemt, moet je ook niet zeurenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind van mijzelf dat ik het "moet"
want anders mag ik niet zeuren op het kabinet![]()
Alsof het zeuren wel helpt als je wel hebt gestemd..quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is wel zo, als je niet stemt, moet je ook niet zeuren
neequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Alsof het zeuren wel helpt als je wel hebt gestemd..
Helpen doet het nooit....quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Alsof het zeuren wel helpt als je wel hebt gestemd..
Drie! Je hebt mij nogquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Niet op door gaan, anders krijgen weer een flamewar. En daar staan wij 2 alleen in
Gelukkig is dat hier niet het geval... Mensen die niet gaan stemmen zijn zo weinig geïnteresseerd in de politiek dat ze dan ook beter niet kunnen gaan stemmen, dat zou alleen maar meer zetels voor de mongolenpartijen zoals de pvv zorgenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Drie! Je hebt mij nog.
In België is het fucking verplicht.. Hoorde ik gister. Die moeten verplicht stemmen bij de gemeenteraadsverkiezingen, landelijke en nog eentje.. anders krijgen ze 120 euro boete.
Joepie sluit u aan bij onsquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Drie! Je hebt mij nog.
In België is het fucking verplicht.. Hoorde ik gister. Die moeten verplicht stemmen bij de gemeenteraadsverkiezingen, landelijke en nog eentje.. anders krijgen ze 120 euro boete.
Tja en toch wil iedereen zijn andere rechten ook afdwingen... Dus wat dat betreft is het wel krom he...quote:
En dat is je eigen recht om te willen of nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tja en toch wil iedereen zijn andere rechten ook afdwingen... Dus wat dat betreft is het wel krom he...
Das een heul oud melodietje.. Volgens mij was dat zelfs het lijflied van een tilburgse discotheek in zijn topjaren?quote:
Jah talk of townquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Das een heul oud melodietje.. Volgens mij was dat zelfs het lijflied van een tilburgse discotheek in zijn topjaren?
Ja ik wou het net vragen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:51 schreef Guard het volgende:
druk is hier van de waterleiding, anderen daar ook last van?
Waar is datquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:53 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga even met de fiets kijken of ik in de buurt kan komen
Recht achter mijquote:
Ah, ik vroeg me net af waarom er zo'n zeikstraal uit de kraan kwamquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:53 schreef Crazy-M het volgende:
En ook hier van de waterleiding af:
18:47:40 09-06-10 GROUP-2 PRIO 2 6735 BURGEMEESTER BARON VAN VOORST TOT VOORSTWEG TILBURG WATEROVERLAST (INC: 02)
1200807 BRW Tilburg (?)
1200838 BRW Tilburg (Vossenberg) (Bezetting TS)
1200839 BRW Tilburg (Vossenberg) (Kazernealarm)
1201341 BRW Tilburg (Vossenberg) (1e TS)
1201346 BRW Tilburg (Vossenberg) (Besturing Kazerne)
1201976 BRW Tilburg (Vossenberg) (Lichtkrant)
Mijn moeder zit allemaal zucht-vragen te stellen. "Kunnen we straks niet naar de wc?"quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me net af waarom er zo'n zeikstraal uit de kraan kwam
Ja het is goed zuurpruim, ga dan zelf ook niet lopen uitlokken!quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
En dat is je eigen recht om te willen of niet
Daardoor krijg ik verdomme hier nu tientallen alarmen binnen omdat de druk weg isquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me net af waarom er zo'n zeikstraal uit de kraan kwam
Je kunt ook gewoon accepteren dat er mensen niet willen stemmen, en niet mensen proberen over te halen om het wel te doen door uitspraken te doen dat het dom is. Het is in JOU ogen dom. Het is MIJN recht om NIET te willen stemmen. <---puntquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja het is goed zuurpruim, ga dan zelf ook niet lopen uitlokken!
Centrum ook nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:04 schreef Crazy-M het volgende:
eerste deel richting dongenseweg niks. Kazerne wel herbezet. Reeshof ook geen water
Wok noodles ftw! T smaakt wel een heeeel stuk minder, maar dr is geen water voor nodigquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, hier is het nu ook op inderdaad. Wilde net gaan koken
Maar die heb ik niet, en ik wil broccoli en aardappelpureequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:05 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wok noodles ftw! T smaakt wel een heeeel stuk minder, maar dr is geen water voor nodig
Ja prima, maar dan moet je niet met die smileys gaan provoceren! Wat mij dwars zit met het deel van de bevolking die niet wil stemmen is dat dat een groep is die meestal wel een ontzettende mening over de maatschappij hebben en dan juist op de weinige momenten dat je een invloed kan uitoefenen het niet doen... Dat vind ik dom ja. Dus ik mag nog steeds mijn mening wat dat betreft ventileren en ik val er niemand persoonlijk op aan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon accepteren dat er mensen niet willen stemmen, en niet mensen proberen over te halen om het wel te doen door uitspraken te doen dat het dom is. Het is in JOU ogen dom. Het is MIJN recht om NIET te willen stemmen. <---punt
Fles water?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar die heb ik niet, en ik wil broccoli en aardappelpuree
Ben je nou echt op je fiets op zoek naar een waterlek?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:04 schreef Crazy-M het volgende:
eerste deel richting dongenseweg niks. Kazerne wel herbezet. Reeshof ook geen water
Wat zou het topic zijn zonder ooggetuigenverslagen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ben je nou echt op je fiets op zoek naar een waterlek?
Heb je mij weleens kritiek horen geven op de overheid? Nog nooit!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja prima, maar dan moet je niet met die smileys gaan provoceren! Wat mij dwars zit met het deel van de bevolking die niet wil stemmen is dat dat een groep is die meestal wel een ontzettende mening over de maatschappij hebben en dan juist op de weinige momenten dat je een invloed kan uitoefenen het niet doen... Dat vind ik dom ja. Dus ik mag nog steeds mijn mening wat dat betreft ventileren en ik val er niemand persoonlijk op aan.
Een stuk rustiger?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat zou het topic zijn zonder ooggetuigenverslagen?
Een hoaxquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat zou het topic zijn zonder ooggetuigenverslagen?
Maar dat heb ik liever om te drinken. Als ik nou van die gore aanmaakpuree had zou spa rood misschien nog wel interessant zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Kun je gewoon mee koken, wordt het alleen wat luchtiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |