Maar die heb ik niet, en ik wil broccoli en aardappelpureequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:05 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wok noodles ftw! T smaakt wel een heeeel stuk minder, maar dr is geen water voor nodig
Ja prima, maar dan moet je niet met die smileys gaan provoceren! Wat mij dwars zit met het deel van de bevolking die niet wil stemmen is dat dat een groep is die meestal wel een ontzettende mening over de maatschappij hebben en dan juist op de weinige momenten dat je een invloed kan uitoefenen het niet doen... Dat vind ik dom ja. Dus ik mag nog steeds mijn mening wat dat betreft ventileren en ik val er niemand persoonlijk op aan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon accepteren dat er mensen niet willen stemmen, en niet mensen proberen over te halen om het wel te doen door uitspraken te doen dat het dom is. Het is in JOU ogen dom. Het is MIJN recht om NIET te willen stemmen. <---punt
Fles water?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar die heb ik niet, en ik wil broccoli en aardappelpuree
Ben je nou echt op je fiets op zoek naar een waterlek?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:04 schreef Crazy-M het volgende:
eerste deel richting dongenseweg niks. Kazerne wel herbezet. Reeshof ook geen water
Wat zou het topic zijn zonder ooggetuigenverslagen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ben je nou echt op je fiets op zoek naar een waterlek?
Heb je mij weleens kritiek horen geven op de overheid? Nog nooit!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja prima, maar dan moet je niet met die smileys gaan provoceren! Wat mij dwars zit met het deel van de bevolking die niet wil stemmen is dat dat een groep is die meestal wel een ontzettende mening over de maatschappij hebben en dan juist op de weinige momenten dat je een invloed kan uitoefenen het niet doen... Dat vind ik dom ja. Dus ik mag nog steeds mijn mening wat dat betreft ventileren en ik val er niemand persoonlijk op aan.
Een stuk rustiger?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat zou het topic zijn zonder ooggetuigenverslagen?
Een hoaxquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat zou het topic zijn zonder ooggetuigenverslagen?
Maar dat heb ik liever om te drinken. Als ik nou van die gore aanmaakpuree had zou spa rood misschien nog wel interessant zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Kun je gewoon mee koken, wordt het alleen wat luchtiger
www.brabantwater.nlquote:Op dit moment is er in Tilburg, Goirle een calamiteit in de waterlevering.
We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen.
We verwachten dat de calamiteit rond 23:30 uur is verholpen.
In Tilburg en Goirle kan een lage waterdruk / geen water voorkomen. Onze monteurs doen hun uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen.
`
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de afdeling klantenservice via telefoonnummer (073) 683 80 00.
Mogelijk zijn we als gevolg van deze calamiteit minder goed telefonisch bereikbaar.
Wij vragen uw begrip hiervoor. U kunt het altijd op een later tijdstip nogmaals proberen.
Klik hier om onze site te bezoeken.
Ja welquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:11 schreef Tegan het volgende:
Wat is er aan de hand vraagt mijn zus, maar jullie weten ook niets dus.
Als het goed is is die beveiligdquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mmm, ik bedenk me net dat het misschien toch wel handig was om de vaatwasser even uit te zetten
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ow dit is wel ontzettend karig!
[..]
www.brabantwater.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |