Ja ik wou het net vragen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:51 schreef Guard het volgende:
druk is hier van de waterleiding, anderen daar ook last van?
Waar is datquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:53 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga even met de fiets kijken of ik in de buurt kan komen
Recht achter mijquote:
Ah, ik vroeg me net af waarom er zo'n zeikstraal uit de kraan kwamquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:53 schreef Crazy-M het volgende:
En ook hier van de waterleiding af:
18:47:40 09-06-10 GROUP-2 PRIO 2 6735 BURGEMEESTER BARON VAN VOORST TOT VOORSTWEG TILBURG WATEROVERLAST (INC: 02)
1200807 BRW Tilburg (?)
1200838 BRW Tilburg (Vossenberg) (Bezetting TS)
1200839 BRW Tilburg (Vossenberg) (Kazernealarm)
1201341 BRW Tilburg (Vossenberg) (1e TS)
1201346 BRW Tilburg (Vossenberg) (Besturing Kazerne)
1201976 BRW Tilburg (Vossenberg) (Lichtkrant)
Mijn moeder zit allemaal zucht-vragen te stellen. "Kunnen we straks niet naar de wc?"quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me net af waarom er zo'n zeikstraal uit de kraan kwam
Ja het is goed zuurpruim, ga dan zelf ook niet lopen uitlokken!quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
En dat is je eigen recht om te willen of niet
Daardoor krijg ik verdomme hier nu tientallen alarmen binnen omdat de druk weg isquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me net af waarom er zo'n zeikstraal uit de kraan kwam
Je kunt ook gewoon accepteren dat er mensen niet willen stemmen, en niet mensen proberen over te halen om het wel te doen door uitspraken te doen dat het dom is. Het is in JOU ogen dom. Het is MIJN recht om NIET te willen stemmen. <---puntquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja het is goed zuurpruim, ga dan zelf ook niet lopen uitlokken!
Centrum ook nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:04 schreef Crazy-M het volgende:
eerste deel richting dongenseweg niks. Kazerne wel herbezet. Reeshof ook geen water
Wok noodles ftw! T smaakt wel een heeeel stuk minder, maar dr is geen water voor nodigquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, hier is het nu ook op inderdaad. Wilde net gaan koken
Maar die heb ik niet, en ik wil broccoli en aardappelpureequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:05 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wok noodles ftw! T smaakt wel een heeeel stuk minder, maar dr is geen water voor nodig
Ja prima, maar dan moet je niet met die smileys gaan provoceren! Wat mij dwars zit met het deel van de bevolking die niet wil stemmen is dat dat een groep is die meestal wel een ontzettende mening over de maatschappij hebben en dan juist op de weinige momenten dat je een invloed kan uitoefenen het niet doen... Dat vind ik dom ja. Dus ik mag nog steeds mijn mening wat dat betreft ventileren en ik val er niemand persoonlijk op aan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon accepteren dat er mensen niet willen stemmen, en niet mensen proberen over te halen om het wel te doen door uitspraken te doen dat het dom is. Het is in JOU ogen dom. Het is MIJN recht om NIET te willen stemmen. <---punt
Fles water?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar die heb ik niet, en ik wil broccoli en aardappelpuree
Ben je nou echt op je fiets op zoek naar een waterlek?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:04 schreef Crazy-M het volgende:
eerste deel richting dongenseweg niks. Kazerne wel herbezet. Reeshof ook geen water
Wat zou het topic zijn zonder ooggetuigenverslagen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ben je nou echt op je fiets op zoek naar een waterlek?
Heb je mij weleens kritiek horen geven op de overheid? Nog nooit!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja prima, maar dan moet je niet met die smileys gaan provoceren! Wat mij dwars zit met het deel van de bevolking die niet wil stemmen is dat dat een groep is die meestal wel een ontzettende mening over de maatschappij hebben en dan juist op de weinige momenten dat je een invloed kan uitoefenen het niet doen... Dat vind ik dom ja. Dus ik mag nog steeds mijn mening wat dat betreft ventileren en ik val er niemand persoonlijk op aan.
Een stuk rustiger?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat zou het topic zijn zonder ooggetuigenverslagen?
Een hoaxquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat zou het topic zijn zonder ooggetuigenverslagen?
Maar dat heb ik liever om te drinken. Als ik nou van die gore aanmaakpuree had zou spa rood misschien nog wel interessant zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Kun je gewoon mee koken, wordt het alleen wat luchtiger
www.brabantwater.nlquote:Op dit moment is er in Tilburg, Goirle een calamiteit in de waterlevering.
We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen.
We verwachten dat de calamiteit rond 23:30 uur is verholpen.
In Tilburg en Goirle kan een lage waterdruk / geen water voorkomen. Onze monteurs doen hun uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen.
`
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de afdeling klantenservice via telefoonnummer (073) 683 80 00.
Mogelijk zijn we als gevolg van deze calamiteit minder goed telefonisch bereikbaar.
Wij vragen uw begrip hiervoor. U kunt het altijd op een later tijdstip nogmaals proberen.
Klik hier om onze site te bezoeken.
Ja welquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:11 schreef Tegan het volgende:
Wat is er aan de hand vraagt mijn zus, maar jullie weten ook niets dus.
Als het goed is is die beveiligdquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mmm, ik bedenk me net dat het misschien toch wel handig was om de vaatwasser even uit te zetten
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ow dit is wel ontzettend karig!
[..]
www.brabantwater.nl
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja het is goed zuurpruim, ga dan zelf ook niet lopen uitlokken!
Dan kan je toch geen waterdruk houden?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
Toch apart dat ze niet eens soort meervoudige afsluiting erop hebben zitten zodat ze om een probleem heen kunnen werken.
Tuurlijk wel, je kan dan toch tussen 2 stukken een afsluiting doen. Het is toch raar dat de hele stad plat ligt door een lek in de Reeshof?quote:
Kun je iig niet douchen na het zwemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:17 schreef Graseter het volgende:
Ik ga zwemmen doei![]()
Als er studentes zijn die ook zo gaan zwemmen met UvT, totzo
Maar je mag toch nooit het bad in zonder vooraf te douchen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Kun je iig niet douchen na het zwemmen
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
got him. Weg volledig afgesloten. Vanaf de rotonde tot aan bredaseweg
Stel je hebt twee verbindingen, en de ene knalt door en die sluit je af. Dan is de waterdruk toch veel te hoog voor de andere buis.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je kan dan toch tussen 2 stukken een afsluiting doen. Het is toch raar dat de hele stad plat ligt door een lek in de Reeshof?
Hmm,quote:
Mja, dat is wel slecht voor je hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Kun je iig niet douchen na het zwemmen
Ja lekker, ongewassen studentes-soepquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:21 schreef Guard het volgende:
het gaat hem duidelijk niet om het zwemmen maar om de studentes
Nee tuurlijk niet, je hebt toch een buizen systeem wat normaal onder druk staat, nu klapt er op punt a een leiding daardoor verdwijnt de druk op het hele systeem, als je voor en na de breuk een afsluiter plaatst dan wordt de druk wellicht iets hoger, maar volgens mij is het een doorlopend systeem, anders zou je teveel last van stilstaand water kunnen hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Stel je hebt twee verbindingen, en de ene knalt door en die sluit je af. Dan is de waterdruk toch veel te hoog voor de andere buis.
Ik eet een paprika, en zometeen maar een boterham denk ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:23 schreef Tegan het volgende:
En wat gaan we doen tot 0:00? Iedereen friet halen?
Dat kan toch niet. Want niet alle water dat uit de kraan loopt belandt in de goot.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, je hebt toch een buizen systeem wat normaal onder druk staat, nu klapt er op punt a een leiding daardoor verdwijnt de druk op het hele systeem, als je voor en na de breuk een afsluiter plaatst dan wordt de druk wellicht iets hoger, maar volgens mij is het een doorlopend systeem, anders zou je teveel last van stilstaand water kunnen hebben.
http://www.brabantwater.nl/quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ligt het aan ons huis of is het water overal afgesloten?
WOAR IS MN WATER?
Ze zullen die buis toch wel kunnen reguleren qua doorstroom.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Stel je hebt twee verbindingen, en de ene knalt door en die sluit je af. Dan is de waterdruk toch veel te hoog voor de andere buis.
Het ligt aan jouw huisquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ligt het aan ons huis of is het water overal afgesloten?
WOAR IS MN WATER?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh, had misschien beter even het topic kunnen lezen.
Teveel moeite denk ik. Dan moeten ze meteen het hele systeem aanpassen voor heel Brabant steeds ofzo. Ipv simpel even die tak uitzetten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:25 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ze zullen die buis toch wel kunnen reguleren qua doorstroom.
Nee het gaat ook in opslag bassins zoals Spaarbekken in de Biesbosch.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat kan toch niet. Want niet alle water dat uit de kraan loopt belandt in de goot.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Rond half 12 pas water?
Ik heb dorst en het enige wat ik in huis heb is wijn en whisky.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Rond half 12 pas water?
Ik heb dorst en het enige wat ik in huis heb is wijn en whisky.
(en de ah's zijn nog open)quote:
ik heb nog 2 liter (gekoeld) brabants water in de aanbieding, bieden maarquote:
Ik nog maar 0.75L. Hier op me werk dan.. Gelukkig nog fris thuis staanquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:29 schreef Guard het volgende:
[..]
ik heb nog 2 liter (gekoeld) brabants water in de aanbieding, bieden maar
Zo begint het ja! Over een uur heb je ook niks meer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef Tegan het volgende:
Het viel me tijdens het koken wel op dat de druk wat lager was, maar de straal was nog wel redelijk. Dus hier ook een klein beetje last.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga snel schijten nu de bak nog vol water zit.
Broodquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:35 schreef Tegan het volgende:
Maar vertel, vertel. Wat gaat de rest hier eten die nog geen antwoord gaf?
Pizza'tje in de oven dan maar...quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:35 schreef Tegan het volgende:
Maar vertel, vertel. Wat gaat de rest hier eten die nog geen antwoord gaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |