quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja het is goed zuurpruim, ga dan zelf ook niet lopen uitlokken!
Dan kan je toch geen waterdruk houden?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
Toch apart dat ze niet eens soort meervoudige afsluiting erop hebben zitten zodat ze om een probleem heen kunnen werken.
Tuurlijk wel, je kan dan toch tussen 2 stukken een afsluiting doen. Het is toch raar dat de hele stad plat ligt door een lek in de Reeshof?quote:
Kun je iig niet douchen na het zwemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:17 schreef Graseter het volgende:
Ik ga zwemmen doei![]()
Als er studentes zijn die ook zo gaan zwemmen met UvT, totzo
Maar je mag toch nooit het bad in zonder vooraf te douchen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Kun je iig niet douchen na het zwemmen
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
got him. Weg volledig afgesloten. Vanaf de rotonde tot aan bredaseweg
Stel je hebt twee verbindingen, en de ene knalt door en die sluit je af. Dan is de waterdruk toch veel te hoog voor de andere buis.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je kan dan toch tussen 2 stukken een afsluiting doen. Het is toch raar dat de hele stad plat ligt door een lek in de Reeshof?
Hmm,quote:
Mja, dat is wel slecht voor je hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Kun je iig niet douchen na het zwemmen
Ja lekker, ongewassen studentes-soepquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:21 schreef Guard het volgende:
het gaat hem duidelijk niet om het zwemmen maar om de studentes
Nee tuurlijk niet, je hebt toch een buizen systeem wat normaal onder druk staat, nu klapt er op punt a een leiding daardoor verdwijnt de druk op het hele systeem, als je voor en na de breuk een afsluiter plaatst dan wordt de druk wellicht iets hoger, maar volgens mij is het een doorlopend systeem, anders zou je teveel last van stilstaand water kunnen hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Stel je hebt twee verbindingen, en de ene knalt door en die sluit je af. Dan is de waterdruk toch veel te hoog voor de andere buis.
Ik eet een paprika, en zometeen maar een boterham denk ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:23 schreef Tegan het volgende:
En wat gaan we doen tot 0:00? Iedereen friet halen?
Dat kan toch niet. Want niet alle water dat uit de kraan loopt belandt in de goot.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, je hebt toch een buizen systeem wat normaal onder druk staat, nu klapt er op punt a een leiding daardoor verdwijnt de druk op het hele systeem, als je voor en na de breuk een afsluiter plaatst dan wordt de druk wellicht iets hoger, maar volgens mij is het een doorlopend systeem, anders zou je teveel last van stilstaand water kunnen hebben.
http://www.brabantwater.nl/quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ligt het aan ons huis of is het water overal afgesloten?
WOAR IS MN WATER?
Ze zullen die buis toch wel kunnen reguleren qua doorstroom.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Stel je hebt twee verbindingen, en de ene knalt door en die sluit je af. Dan is de waterdruk toch veel te hoog voor de andere buis.
Het ligt aan jouw huisquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ligt het aan ons huis of is het water overal afgesloten?
WOAR IS MN WATER?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh, had misschien beter even het topic kunnen lezen.
Teveel moeite denk ik. Dan moeten ze meteen het hele systeem aanpassen voor heel Brabant steeds ofzo. Ipv simpel even die tak uitzetten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:25 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ze zullen die buis toch wel kunnen reguleren qua doorstroom.
Nee het gaat ook in opslag bassins zoals Spaarbekken in de Biesbosch.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat kan toch niet. Want niet alle water dat uit de kraan loopt belandt in de goot.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Rond half 12 pas water?
Ik heb dorst en het enige wat ik in huis heb is wijn en whisky.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Rond half 12 pas water?
Ik heb dorst en het enige wat ik in huis heb is wijn en whisky.
(en de ah's zijn nog open)quote:
ik heb nog 2 liter (gekoeld) brabants water in de aanbieding, bieden maarquote:
Ik nog maar 0.75L. Hier op me werk dan.. Gelukkig nog fris thuis staanquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:29 schreef Guard het volgende:
[..]
ik heb nog 2 liter (gekoeld) brabants water in de aanbieding, bieden maar
Zo begint het ja! Over een uur heb je ook niks meer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef Tegan het volgende:
Het viel me tijdens het koken wel op dat de druk wat lager was, maar de straal was nog wel redelijk. Dus hier ook een klein beetje last.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga snel schijten nu de bak nog vol water zit.
Broodquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:35 schreef Tegan het volgende:
Maar vertel, vertel. Wat gaat de rest hier eten die nog geen antwoord gaf?
Pizza'tje in de oven dan maar...quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:35 schreef Tegan het volgende:
Maar vertel, vertel. Wat gaat de rest hier eten die nog geen antwoord gaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |