Niet op door gaan, anders krijgen weer een flamewar. En daar staan wij 2 alleen inquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee niks moet
maar goed
Verder alles goed daar ?
Stemmen is een recht, geen plicht.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:39 schreef automatic_ het volgende:
Nee, stemmen moet ook als je kan / mag
{of je moet iemand anders laten stemmen}
Ik vind van mijzelf dat ik het "moet"quote:
quote:
ach jah, is een discussie die toch altijd terug komtquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Niet op door gaan, anders krijgen weer een flamewar. En daar staan wij 2 alleen in
Dat is wel zo, als je niet stemt, moet je ook niet zeurenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind van mijzelf dat ik het "moet"
want anders mag ik niet zeuren op het kabinet![]()
Alsof het zeuren wel helpt als je wel hebt gestemd..quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is wel zo, als je niet stemt, moet je ook niet zeuren
neequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Alsof het zeuren wel helpt als je wel hebt gestemd..
Helpen doet het nooit....quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Alsof het zeuren wel helpt als je wel hebt gestemd..
Drie! Je hebt mij nogquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Niet op door gaan, anders krijgen weer een flamewar. En daar staan wij 2 alleen in
Gelukkig is dat hier niet het geval... Mensen die niet gaan stemmen zijn zo weinig geïnteresseerd in de politiek dat ze dan ook beter niet kunnen gaan stemmen, dat zou alleen maar meer zetels voor de mongolenpartijen zoals de pvv zorgenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Drie! Je hebt mij nog.
In België is het fucking verplicht.. Hoorde ik gister. Die moeten verplicht stemmen bij de gemeenteraadsverkiezingen, landelijke en nog eentje.. anders krijgen ze 120 euro boete.
Joepie sluit u aan bij onsquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Drie! Je hebt mij nog.
In België is het fucking verplicht.. Hoorde ik gister. Die moeten verplicht stemmen bij de gemeenteraadsverkiezingen, landelijke en nog eentje.. anders krijgen ze 120 euro boete.
Tja en toch wil iedereen zijn andere rechten ook afdwingen... Dus wat dat betreft is het wel krom he...quote:
En dat is je eigen recht om te willen of nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tja en toch wil iedereen zijn andere rechten ook afdwingen... Dus wat dat betreft is het wel krom he...
Das een heul oud melodietje.. Volgens mij was dat zelfs het lijflied van een tilburgse discotheek in zijn topjaren?quote:
Jah talk of townquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Das een heul oud melodietje.. Volgens mij was dat zelfs het lijflied van een tilburgse discotheek in zijn topjaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |