Ja een pak op de broek is hetzelfde als in mensonterende omstandigheden door de staat opgesloten te worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:44 schreef Creeg het volgende:
[..]
Waarom niet. Het is toch hetzelfde dat als jij iets brutaals deed vroeger je dan een pak op de broek kreeg.
al eens gevraagd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:44 schreef Zeroku het volgende:
Waarom is hij in dat filmpje met die aanhouding niet geboeid?
iets zegt mij dat hij deze keer ook de dans omspringt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:36 schreef Creeg het volgende:
Laatste post deel 7:
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:41 schreef SeLang het volgende:
[..]
Iets zegt me dat hij geen fijne tijd krijgt daar in de Peruaanse cel
Nee, die komt daar waarschijnlijk niet meer levend uit.
Maar ik moet het nog steeds zien dat hij daar in het gevang terechtkomt. Hij is zo bekend, je krijgt dan vast weer tegenacties van linkse meisjes om die arme Joran te redden uit de klauwen van die gemene Peruanen.
Gefeliciteerd, dat is de 2601ste keer dat dit hier gepost wordt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:48 schreef Kwaliteit het volgende:
op www.terrorjaap.nl
BRON: http://www.terrorjaap.nl/
Als je zoiets doet wel ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja een pak op de broek is hetzelfde als in mensonterende omstandigheden door de staat opgesloten te worden.
Geen idee, maar ik heb wel geboeid gekeken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:44 schreef Zeroku het volgende:
nou, dreg Bubali plas dan maar uitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:48 schreef Kwaliteit het volgende:
op www.terrorjaap.nl
Heren,
Ik ben niet meer telefonisch bereikbaar aangezien een politiemacht a 10 man en de officier van justitie mijn huis zijn binnen gevallen midden in de nacht. Ik heb jullie gebeld, maar logischerwijs geen gehoor midden in de nacht.
De politie heeft me keurig behandeld. Ik heb een gentleman agreement gemaakt met de officier. Ze wilden alles meenemen en ik kon de officier overtuigen van ons journalistieke belang. Dat ik samenwerk met RTL en gezien het feit dat ik de zaak heb opgelost het heel wrang is dat ik de primeur niet zou kunnen afmaken. Juridisch gezien had de officier hier maling aan kunnen hebben.
Hoewel ze niets wilden zeggen in het begin. Kwamen we tot een vergelijk. Dat kwamen ze pas na mijn stortvloed aan informatie over de oplossing van de Holloway zaak. Ze willen een vervolgafspraak om de Holloway zaak te bekijken. Daarna gaven ze toe dat ze gestuurd zijn door de Amerikaanse justitie. Ik had namelijk een monsterargument. Ik sta aan jullie kant, want als jullie de zaak oplossen dan is eindelijk na al die tijd mijn naam gezuiverd dat door De Gouden Kooi en Albert Verlinde enorme schade heeft opgelopen. Ik ben dan degene die al zijn eigen geld en tijd erin heeft gestoken om Joran in de val te lokken. Ik heb wel eerlijk gezegd dat ik vind dat de brieven van Pieterz een grotere rol spelen dan RTL inschat. Ik heb gezegd dat naar RTL toe gaan niet nodig was omdat ik alle brieven digitaal heb.
Wat dat betreft heb ik het goed aangepakt. Mijn contactpersoon X is ook overvallen, waarschijnlijk zijn ze via X bij hem uitgekomen. X wist van niks. Ik heb net uitgebreid gebeld met hem en hem gerustgesteld. X moet morgen naar de politie voor een verklaring.
Ik heb zojuist mijn verklaring afgelegd en de politie enkele strafbare feiten voorgelegd die Joran de afgelopen 2 jaar heeft gepleegd. Ze waren enorm geschokt. Ik heb hen ook het hele verhaal verteld over de gang van zaken met Aruba en Joran's misdaadsyndicaat. Ook daarover waren ze zwaar over in conclaaf.
Het ging ze nu om Peru.
De deal was dat ik mijn verstopte (tegen inbrekers) USB stick met alle data van de afgelopen 2 jaar zou inleveren mits ik mijn backup (tegen brand) zou mogen houden in het kader van vrije journalistiek. Dus ik heb alles nog! Joepie!
Besef wel dat ik altijd tegen jullie gezegd heb dat ik van RTL (en eerder ook van John de Mol en Talpa) altijd de boeman maakte om zo good cop bad cop te spelen. Ik heb alles systematisch opgeslagen. Ook alle mails en msn logs. Ik speelde mijn spel net als in DGK. Ik heb dit de politie verteld. Dat ik een acteur was in DGK, dat ik 15 maanden heb leren manipuleren en dat ik dat in de praktijk heb gebracht om Joran met mooie verhalen over miljoenen te laten bekennen. Ze weten ook af van het contract en die hebben ze gezien het feit dat mijn database in beslag is genomen ook in bezit. Ik ben nog altijd bang wat ik maanden geleden gezegd heb dat een Peter R de Vries of Alberto Stegeman mijn data in handen krijgen en zo selectief me te kunnen killen door creatief stukjes uit msn logs te editen. Ook heb ik verteld dat ik getekend heb voor een miljoen bij RTL dat ik integer handel.
Al met al, schrok ik wel een beetje, maar ik werd steeds relaxter naarmate ik besefte dat de informatie die ik heb eindelijk serieus wordt genomen. Eindelijk is het cordon sanitaire vanuit het Arubaanse OM doorbroken. Nu ik zo serieus met de ambtenaren heb gesproken kan dit niet anders dan een doorbraak betekenen wat gaat leiden naar de speurtocht in Bubali plas. Als dit niet zo zou zijn dan is er iets mis met ons rechtssysteem.
Er valt ook wel een last van me af. De politie heeft nu alle info die ik ook heb. Als ze nu niks doen dan breekt mijn klomp.
Van mijn “Jaap op dieet” DVcam tapes tot de muziekcd’s, van Cora alles is meegenomen. Ook mijn DVD recorder en zelfs mijn MP3 speler. Dat is allemaal protocol.
Ik heb de politiemacht veel succes gewenst om de zaak op te lossen, omdat ik hier al tijden naar streef.
Het was eigenlijk best chill. Ik mocht ook onder supervisie jullie telefoonnummers halen uit mijn telefoon, wat eigenlijk geen protocol is. Het politieteam en ik begrepen elkaar enorm goed.
Het is wel frappant dat ik zodra ik de informatie die ik aan Dave Holloway heb gegeven openbaar heb gemaakt aan CNN, Larry King, Dr.Phil, David Letterman en Goodmorning America dat binnen enkele uren alle officiële wegen vanuit Amerika in sneltreinvaart met de Nederlandse justitie zijn afgedeald.
Na al die onzin van Boulevard en de rest van de kliek eindelijk is er geluisterd. Het is toch vreemd. Ik ben Nederlander, maar moet de zaak openbreken door Amerika te tippen.
Deze hele zaak is krankjorum. Het zou mensen met grote reputaties als Greta van Susteren en Peter R de Vries sieren om samen te werken. Helaas denkt ieder aan zijn eigen gewin en primeur. Ik denk dat de smoking gun gevonden zal worden in Bubali plas.
Ik zou er echt van te staan kijken als het niet zo was.
Wat nu?
Ik denk dat het verstandig is om open en eerlijk de waarheid te vertellen aan serieuze media. Laat ze me maar kritisch ondervragen, graag zelfs, als dat gaat leiden tot de zoektocht in Bubali plas.
Er is nu ook geen reden meer om te zwijgen naar de info die ik heb over de moord in Peru. Ik heb de politie dit uitgebreid verteld.
Tja, hier laat ik het maar even bij. Ben enorm moe na de hele dag mailen met de USA, overleggen met Joran’s achterban etc etc.
Tot het tegendeel bewezen wordt blijft de perceptie hangen dat ik de oh zo gemene verschrikkelijke Terror Jaap ben. Het is maar beter dat de zaak echt opgelost wordt anders gaat mijn reputatie probleem nooit weg.
Een pluspuntje is dat ik mijn dieet wel heb volgehouden ondanks alle commotie. Lange mail, klopt, die knal ik nu ook op mijn weblog. De tijd van concurrentie & elkaars primeur afstelen is voorbij. 2 meisjes zijn dood en het had voorkomen kunnen worden als de elite serieus had geluisterd en serieus onderzoek had gedaan. Het is te belachelijk voor woorden.
De tragiek is niet te beschrijven. Ik voel me ook totaal een gebroken man, maar ben des te strijdbaarder om nu door te knallen en de smoking gun te vinden in Bubali plas.
Ik ga slapen.
Groeten,
Jaap
BRON: http://www.terrorjaap.nl/
Man pleur het dan in de OP!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dat is de 2601ste keer dat dit hier gepost wordt.
Als je niet opgewassen bent tegen de straffen in een land, moet je daar geen misdaad begaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja een pak op de broek is hetzelfde als in mensonterende omstandigheden door de staat opgesloten te worden.
Ik hoop het niet, maar je weet het nooit. Vooral als ik dit verhaal lees op nu.nl:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:47 schreef wise het volgende:
[..]
iets zegt mij dat hij deze keer ook de dans omspringt.
Zul je net zien dat ze dat voor het eerst op hem toepassen, zondequote:DEN HAAG - Nederland en Peru onderhandelen al ruim een jaar over een verdrag dat de uitwisseling van gevangenen regelt.
© Novum2Zo'n zogeheten WOTS-verdrag kan van belang zijn voor Joran van der Sloot als hij in Peru veroordeeld zou worden voor moord op de Peruaanse Stephany Flores. Van der Sloot kan daarvoor 25 jaar celstraf krijgen.
Over het verdrag wordt tussen Nederland en Peru nog steeds onderhandeld. Nederland is akkoord met de tekst die er ligt, maar Peru nog niet, aldus een woordvoerster van het ministerie van Buitenlandse Zaken vrijdag.
Een WOTS-verdrag (Wet overdracht tenuitvoerlegging strafvonnissen) regelt dat, als de gevangene het wil en beide landen ermee instemmen, een straf of een deel ervan kan worden uitgezeten in het land van herkomst.
Thailand
Het WOTS-verdrag van Nederland met Thailand betekende in 2007 dat de in Thailand tot levenslang veroordeelde Machiel Kuijt na tien jaar Thaise gevangenschap naar Nederland mocht komen.
Eenmaal in Nederland werd het restant van zijn straf naar Nederlandse maatstaven bekeken en werd hij vrijgelaten.
Dit lijkt me een goede reden voor Peru om niet akkoord te gaan met een uitleveringsverdrag met Nederland.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:57 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar je weet het nooit. Vooral als ik dit verhaal lees op nu.nl:
[..]
Zul je net zien dat ze dat voor het eerst op hem toepassen, zonde
Vooral niet te snel tot een akkoord komen, hoop ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:57 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar je weet het nooit. Vooral als ik dit verhaal lees op nu.nl:
[..]
Zul je net zien dat ze dat voor het eerst op hem toepassen, zonde
Je hebt gelijk. Laten we Amnesty International en de Verenigde Naties maar opheffen. Cultuurrelativist.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:56 schreef Gia het volgende:
Als je niet opgewassen bent tegen de straffen in een land, moet je daar geen misdaad begaan.
Omdat hij niet aangehouden wasquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:44 schreef Zeroku het volgende:
Op het moment dat hij in Arica is die kans ongeveer 0%quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:47 schreef wise het volgende:
[..]
iets zegt mij dat hij deze keer ook de dans omspringt.
Ik ken er wel een paar die ik dat zou gunnen hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:12 schreef Kasparovi het volgende:
Hoe kan je nou mensen een Peruaanse gevangenis toewensen?? Ik begrijp dat echt niet. Tuurlijk is het vreselijk wat hij (WELLICHT) gedaan heeft, maar dan nog, gewoon opsluiten is mijns inziens wel voldoende.
25 jaar lang tussen ratten en ander ongedierte leven, slapen op met poepbesmeurde matrassen met z'n tweeën, met 35 graden celsius en dan ook nog iid overhoop gestoken verkracht worden, dat is toch walgelijk en gun je niemand toe??
Ik gun die meid ook niet dat ze met blote handen door een mongool wordt vermoordquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:12 schreef Kasparovi het volgende:
Hoe kan je nou mensen een Peruaanse gevangenis toewensen?? Ik begrijp dat echt niet. Tuurlijk is het vreselijk wat hij (WELLICHT) gedaan heeft, maar dan nog, gewoon opsluiten is mijns inziens wel voldoende.
25 jaar lang tussen ratten en ander ongedierte leven, slapen op met poepbesmeurde matrassen met z'n tweeën, met 35 graden celsius en dan ook nog iid overhoop gestoken verkracht worden, dat is toch walgelijk en gun je niemand toe??
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ken er wel een paar die ik dat zou gunnen hoor.
If you cant stand the heat, stay out of the fucking kitchen. Hij begaat de misdrijven, hij wordt gestraft. Wat is er nu zo moeilijk aan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:12 schreef Kasparovi het volgende:
Als dat zo is dan zitten we hier wel in een heel verrot land..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Men zegt wel eens dat de mate van beschaving van een land afgemeten kan worden aan de manier waarop er met gedetineerden wordt omgegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |