quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:54 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
And that is how it will happen
volgens mij moet t m ook voorstellen.quote:
Gisteren werd idd verteld dat Peter R de Vries vanuit 'het buitenland' reageerde, maar het leek alsof ze er expres niet bij vertelden welk buitenland...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:24 schreef Drinky het volgende:
TVP, peter lijkt mij eigenlijk ook wel zo'n dader type. Het zou me niks verbazen als hij alles uit z'n show zelf heeft gedaan.
Grappig dat er dan toch echt werd gezegd dat hij in Amerika zat....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:39 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Gisteren werd idd verteld dat Peter R de Vries vanuit 'het buitenland' reageerde, maar het leek alsof ze er expres niet bij vertelden welk buitenland...
Weet je hoe groot Amerika isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Grappig dat er dan toch echt werd gezegd dat hij in Amerika zat....
quote:"Wat je daarbinnen ziet, is onbeschrijflijk. Erger kan gewoon niet. In Callao zitten vierduizend man in een bunker gepropt, die is gebouwd voor achthonderd man. Er is één bewaker op honderd man. De gedetineerden zijn er de baas. Er wordt gemoord, verkracht, geïntimideerd. De gestraften vrezen voor hun leven. Bewakers zijn corrupt en agressief. Er is geen enkele privacy. Gevangenen proberen met z’n tweeën op een eenpersoons dun matje op de vuile betonvloer ’s nachts nog iets te slapen, maar het gekrijs en gehuil van de medegevangenen gaat door merg en been."
"Overal liggen gevangenen: op de eettafels, in de vensterbanken, op elke traptrede, tussen de afvaltonnen en de rottende uitwerpselen. De hitte en de stank zijn ondraaglijk. Het eten is te goor om aan te raken. Velen hebben ziektes, open wonden, continu diarree. Het is mensonterend wat ik heb gezien. Nederlandse gevangenen huilden en smeekten om hulp. Bezoek krijgen ze nooit. Hun families hebben hen laten vallen. Ze zijn eenzaam. Ik gaf ze twintig kilo drop. Ze stortten zich erbovenop", besluit hij.
Niet zo groot, het is een klein gehuchtje in de gemeente Een.quote:
Nee hoor ik heb hier wel degelijk over nagedacht en over gediscusieerd. En ik vind dat hij daar inderdaad fijn mag weg rotten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:53 schreef Acinonyx het volgende:
Ik hoor nou een hoop mensen zeggen dat het zijn verdiende loon is om in zo'n Peruaanse gevangenis weg te rotten, en idem dito voor elk andere misdadiger, maar.... nee. Zoiets wens je zelfs Joran niet toe. 1 jaartje in zo'n gevangenis is al meer dan genoeg marteling om je de rest van je leven op het rechte pad te houden, want het is letterlijk een hel daar. Zelfde met mensen die klagen dat een strafje van 8 jaar kort is, want dat is het niet, 8 jaar is verschrikkelijk lang. Mensen roepen te snel dingen zonder dat ze er ook maar een seconde over nagedacht hebben. Ik vindt ook dat Joran gestrafd moet worden, maar het moet wel menselijk blijven.![]()
Oh, en dit.
[..]
Je praat alsof je er bij wasquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb hier wel degelijk over nagedacht en over gediscusieerd. En ik vind dat hij daar inderdaad fijn mag weg rotten.
En ja wel ik wens dit zoveel mensen toe. (Benno L, Sander V etc.)
Als mensen zelf denken dat ze 'god' zijn, moeten wij die mensen maar eens bij brengen dat ze dat niet zijn en dan kun je ze het beste in de 'hel' gooien.
Het feit dat meneer al die jaren zijn bek niet open kon trekken met wat er nu echt is gebeurd maakt het feit eigen schuld dikke bult alleen maar sterker.
Dacht ik ook aan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:38 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Alhoewel t ook Baas Moszkowicz kan zijn
haha, ik zie het nog echt gebeuren ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:03 schreef mctwigt het volgende:
was mijn paint zo shocking dattie weg is ?![]()
![]()
edit: ow wacht, ik snap het al...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:03 schreef mctwigt het volgende:
was mijn paint zo shocking dattie weg is ?![]()
![]()
edit: ow wacht, ik snap het al...
[ afbeelding ]
Ik moet eerlijk zeggen, wat jij nu zegt vind ik erger dan Joran gedaan heeftquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb hier wel degelijk over nagedacht en over gediscusieerd. En ik vind dat hij daar inderdaad fijn mag weg rotten.
En ja wel ik wens dit zoveel mensen toe. (Benno L, Sander V etc.)
Als mensen zelf denken dat ze 'god' zijn, moeten wij die mensen maar eens bij brengen dat ze dat niet zijn en dan kun je ze het beste in de 'hel' gooien.
Het feit dat meneer al die jaren zijn bek niet open kon trekken met wat er nu echt is gebeurd maakt het feit eigen schuld dikke bult alleen maar sterker.
Ben benieuwd of je er ook nog zo over denkt als die iemand van jou familie had vermoord.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:29 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, wat jij nu zegt vind ik erger dan Joran gedaan heeft
Hierin ben ik erg lullig misschien tegen over de na bestaande
Maar hij heeft 'slechts' twee moorden gepleegd
Er zijn vele mensen die voor de zelfde misdaden veel minder erg gestraft worden
En jij luisterd alleen naar de media, want wat in de media komt is erg
Kom op, dagelijks worden er moorden gepleegd die ontkent worden
Maar deze mensen worden ook niet zo behandeld
Een mens is een mens, en joran is voor Natalie al erg genoeg gestraft door in feite verbannen te zijn van Nederland
Want hier in Nederland zal die nooit meer een kans krijgen door die tyves media
Jij spoort echt nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:29 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Een mens is een mens, en joran is voor Natalie al erg genoeg gestraft door in feite verbannen te zijn van Nederland
ik hoop zo dat dit een troll is hehquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:29 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Dattie elke dag verkracht mag worden door 48 Shawshank Redemption-achtige Peruanen met elke geslachtziekte die je je maar kunt bedenken (op degenen waar je aan dood gaat na). Sommige mensen zijn rot tot op het bot en niet meer te corrigeren.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:53 schreef Acinonyx het volgende:
Ik hoor nou een hoop mensen zeggen dat het zijn verdiende loon is om in zo'n Peruaanse gevangenis weg te rotten, en idem dito voor elk andere misdadiger, maar.... nee. Zoiets wens je zelfs Joran niet toe. 1 jaartje in zo'n gevangenis is al meer dan genoeg marteling om je de rest van je leven op het rechte pad te houden, want het is letterlijk een hel daar. Zelfde met mensen die klagen dat een strafje van 8 jaar kort is, want dat is het niet, 8 jaar is verschrikkelijk lang. Mensen roepen te snel dingen zonder dat ze er ook maar een seconde over nagedacht hebben. Ik vindt ook dat Joran gestrafd moet worden, maar het moet wel menselijk blijven.![]()
Oh, en dit.
[..]
Maar ja ... doodstraf mag ook hoor. Als het menselijk moet.quote:he's now facing charges in Alabama of wire fraud and trying to extort 250-thousand dollars in return for disclosing the location of her body.
kip gvdquote:
Alsof hij nog terug naar Nederland wil, als hij ook illegale dingentjes kan doen ergens ver hier vandaanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:29 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Kijk die zwaar criminelen hier dan vrijuit gaan of tijdens verlof (na 2 weken) de benen nemenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:19 schreef Nikmans het volgende:
Check al die dombo's hier de wet van de jungle propageren
Daar ben ik teveel prutser voorquote:
Laffing aut Laut!quote:
Ja wat ik doe is nog erger! Geef me de doodstraf...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:29 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
ze kan joran ook gepijpt hebben, en toen gestikt zijn?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:55 schreef Pakspul het volgende:
Als TS beetje had opgelet is er gezegd dat er geen moordwapen aanwezig was.
Ah, dat verklaart die messteken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:36 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ze kan joran ook gepijpt hebben, en toen gestikt zijn?
http://www.spitsnieuws.nl(...)ijpt_zich_kapot.htmlquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:36 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ze kan joran ook gepijpt hebben, en toen gestikt zijn?
OMG dat zie ik nu pasquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:30 schreef ToT het volgende:
Het stijfje van Peter R. de Vries ook in dat 1 na laatste plaatje!
Haha zie hem nu pasquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:30 schreef ToT het volgende:
Het stijfje van Peter R. de Vries ook in dat 1 na laatste plaatje!
haha jij moest hem ff goed chekken voor hemquote:Op zondag 6 juni 2010 21:38 schreef Remqo het volgende:
Ik heb de Peruaanse cel alvast geinspecteerd voor Joran, en hij is echt viiieeessss!
[ afbeelding ]
opnieuw Remqoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:59 schreef Remqo het volgende:
Voor de liefhebbers een bonuspaint:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:59 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
geniaalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:59 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wederom remmiej geweldig gedaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:59 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |