Ik vind het typisch zo'n man die zn vriendin/vrouw op handen draagtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow absoluut! Hij heeft ook iets, z'n gezicht is niet het mooiste, maar hij straalt wat uit en heeft volgens mij verder een goed lijf.
Je zal wel moeten met zo een hoofd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vind het typisch zo'n man die zn vriendin/vrouw op handen draagt
Understatement.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:58 schreef Cue_ het volgende:
z'n gezicht is niet het mooiste
Ik heb teksten hier liggen die zorgen voor 7 jaar ongeluk als je alleen al de eerste letter leest.quote:
Stuur maar doorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb teksten hier liggen die zorgen voor 7 jaar ongeluk als je alleen al de eerste letter leest.
Knappe mannen mogen klootzakken zijn natuurlijkquote:
Mogen of moeten?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:03 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Knappe mannen mogen klootzakken zijn natuurlijk
Logisch. Het is mooi weer. Wie gaat er nou zwemmen met mooi weer.quote:
Leukquote:
Maak ik zelf nog wel uitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:12 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
LeukIk vind gewoon dat IEDEREEN lief voor IEDEREEN móet zijn, kan dat? Áltijd, of je nu lelijk of niet bent. Schoonheid is sowieso overschat.
Dat klinkt echt suf en saai.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:12 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
LeukIk vind gewoon dat IEDEREEN lief voor IEDEREEN móet zijn, kan dat? Áltijd, of je nu lelijk of niet bent. Schoonheid is sowieso overschat.
Een lekker wijf hoeft niet perse een bloedmooi wijf te zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen mijn piemel als die in een lekker wijf zit.
En je punt is? Je zei dat schoonheid overdreven is. Nu ga je opeens gradaties aanbrengen in schoonheid?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Een lekker wijf hoeft niet perse een bloedmooi wijf te zijn.
Ik probeer niet echt een punt te maken. Iemand kan toch heel leuk/charmant/aantrekkelijk zijn, ook al is hij/zij niet de mooiste van de klas? Dat bedoel ik met dat schoonheid overrated is. En wie brengt er geen gradaties aan in schoonheid, dat doen we toch allemaal?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je punt is? Je zei dat schoonheid overdreven is. Nu ga je opeens gradaties aanbrengen in schoonheid?
Dat doet iedereen maar het was compleet offtopic.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:19 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik probeer niet echt een punt te maken. Iemand kan toch heel leuk/charmant/aantrekkelijk zijn, ook al is hij/zij niet de mooiste van de klas? Dat bedoel ik met dat schoonheid overrated is. En wie brengt er geen gradaties aan in schoonheid, dat doen we toch allemaal?
Aaah ik dacht gewoon scheel..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb een gek oog, er worden alweer grappen gemaakt : ''heb je een halve joint gerookt voor je kwam werken?''
mijn linkeroog is rood...
Wat zei de dokter?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:21 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb nog steeds een gekke arm trouwens. Misschien is het gewoon ouderdom.
Allergie of shampooquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb een gek oog, er worden alweer grappen gemaakt : ''heb je een halve joint gerookt voor je kwam werken?''
mijn linkeroog is rood...
Ik heb er eens in de zoveel tijd last van, dan zit ie ook echt dicht als ik wakker word...quote:
Ach.. Loensen kan best geil zijnquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De ijsbaan is JUIST open in de winter en dicht in de zomer
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja echt heel vreemd.. maar tis toch echt zo
Kost alleen maar heel veel stroom en vlgs mij zijn er maar weinig mensen die zin hebben om te schaatsen in de zomer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja echt heel vreemd.. maar tis toch echt zo
Ga er anders nog even langer op in.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:30 schreef STING het volgende:
[..]
Kost alleen maar heel veel stroom en vlgs mij zijn er maar weinig mensen die zin hebben om te schaatsen in de zomer.
Tja, dat zal wel.. maar ik zou het niet erg vinden om af en toe nog te kunnen schaatsen hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:30 schreef STING het volgende:
Kost alleen maar heel veel stroom en vlgs mij zijn er maar weinig mensen die zin hebben om te schaatsen in de zomer.
Ga emmigreren naar Alaska. Daar kan het gewoonquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja, dat zal wel.. maar ik zou het niet erg vinden om af en toe nog te kunnen schaatsen hoor
"Ik weet het niet, dat is dan 50 euro". Doe mij ook zo'n beroep.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:25 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Letterlijk: "Ik weet het ook niet". Dus
Grieken staan inderdaad bekend om hun wijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:37 schreef STING het volgende:
[..]
Het zal eerder wijn worden, zondag naar de Griek
Er zit nog wel wat tijd tussen nu en zondagavondquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:37 schreef STING het volgende:
[..]
Het zal eerder wijn worden, zondag naar de Griek
Ouzoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Grieken staan inderdaad bekend om hun wijn.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Grieken staan inderdaad bekend om hun wijn.
Dat dusquote:
Daar ga je echt van K.O.quote:
Truequote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zit nog wel wat tijd tussen nu en zondagavond
Een keer op Kos. We waren de eerste gasten van de dag, ergens 's middags. Dus kregen gratis wijn. Na afloop mijn vriendin gratis baklava en ik een gratis ouzo. Beide houden we niet van baklava of ouzo, maar ja, die kerel was zo happy en we wilden hem niet teleurstellen. Dus, hap baklave, sipje ouzo om de smaak van baklava weg te krijgen, hap baklave om de smaak van ouzo weg te krijgen en op het eind een slok water. Daarna verder rijdenquote:
Huh? Kan dat?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:46 schreef STING het volgende:
[..]
True
Ik zuip nauwelijks en bier al helemaal zelden
quote:
Oh jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:48 schreef STING het volgende:
[..]
Yes, net als dat sommige mannen niet van club voetbal houden
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:00 schreef Joolien het volgende:
Hello. Ik zit lekker op mn balkon in bikini lekker te zonnen. Zie alleen geen fuck op mn laptop hehe
Vervang de laptop door een cocktail. Die hoef je toch niet te zienquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:00 schreef Joolien het volgende:
Hello. Ik zit lekker op mn balkon in bikini lekker te zonnen. Zie alleen geen fuck op mn laptop hehe
The harder they come, the harder they fallquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Men neme een container oranje prullaria en mikt dat tegen je huis aan. Tadaaa!
Overdrijven is een vak
Dat spul is gelukkig redelijk brandbaarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:03 schreef STING het volgende:
[..]
The harder they come, the harder they fall
Dan doe ik niks.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:03 schreef Joolien het volgende:
Ik wil even iets met jpullie bespreken.
Stel jij vind iemand leuk, echt best wel heel leuk. Maar je beste vriendin vond hem vroeger leuk en zou het absoluut niet op prijs stellen als je met hem zou aanpappen, de vrienschap zou ze zelfs verbreken als je dat zou doen. Wat doe jij?
Praat met haar. Als ze er echt moeite mee heeft, zijn er nog zat anderen mensen om het mee aan te pappenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:03 schreef Joolien het volgende:
Stel jij vind iemand leuk, echt best wel heel leuk. Maar je beste vriendin vond hem vroeger leuk en zou het absoluut niet op prijs stellen als je met hem zou aanpappen, de vrienschap zou ze zelfs verbreken als je dat zou doen. Wat doe jij?
Als ze alleen al daarom de vriendschap zou verbreken, vraag ik me af wat voor vriendin het is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:03 schreef Joolien het volgende:
Eens. Er zijn een aantal ongeschreven regels, daar hou je je gewoon aan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:06 schreef Samzz het volgende:
Ik vind vriendinnen die vriendinnen voor zo'n keuze stellen altijd behoorlijk triest
De gedachte erachter snap ik best. Als die vriendin er mee kan leven dat ze niet die jongen kan krijgen, zolang ze hem niet al te veel tegenkomt, dan wordt het vrij kut als een goede vriendin iets met hem krijgt en hem naar allerlei feestjes meeneemt. Als je dat echt niet aankan, dan kan dat het einde van de vriendschap betekenen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:06 schreef Samzz het volgende:
Ik vind vriendinnen die vriendinnen voor zo'n keuze stellen altijd behoorlijk triest
Als zij zo erg ertegenop kijkt dat jij iets met hem zou (proberen) te beginnen dan is de volgende vraag: heb jij het er voor over?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:03 schreef Joolien het volgende:
Nja het is nu dat ze het net weet en reageert daarom nog al heftig. Ik ga ook tegen haar zeggen dat ik geen moeite bvoor hem ga doen maar als hij mij nou ook heel leuk vind, tjha dan ga ik niet afhouden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De gedachte erachter snap ik best. Als die vriendin er mee kan leven dat ze niet die jongen kan krijgen, zolang ze hem niet al te veel tegenkomt, dan wordt het vrij kut als een goede vriendin iets met hem krijgt en hem naar allerlei feestjes meeneemt. Als je dat echt niet aankan, dan kan dat het einde van de vriendschap betekenen.
Het leven kan je vieren! Ik vier dat elke dag.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:07 schreef Lily-Ella het volgende:
dan moet ik uitleggen dat ER NOG HELEMAAL NIETS TE VIEREN VALT![]()
Ik snap het ook wel. Maar ik vind dat die vriendin in dit geval haar het geluk moet gunnen. Ook al betekent het dat het wellicht op het begin moeilijk is. Ik vind het echt wat anders dan dat ze met hem een relatie heeft gehad vroeger.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De gedachte erachter snap ik best. Als die vriendin er mee kan leven dat ze niet die jongen kan krijgen, zolang ze hem niet al te veel tegenkomt, dan wordt het vrij kut als een goede vriendin iets met hem krijgt en hem naar allerlei feestjes meeneemt. Als je dat echt niet aankan, dan kan dat het einde van de vriendschap betekenen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.quote:
Je weet niet hoe diep het zit bij die vriendin hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:12 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel. Maar ik vind dat die vriendin in dit geval haar het geluk moet gunnen. Ook al betekent het dat het wellicht op het begin moeilijk is. Ik vind het echt wat anders dan dat ze met hem een relatie heeft gehad vroeger.
Dus, zij geeft aan hoe lastig ze dat vindt, maar jij hebt daar geen boodschap aan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:11 schreef Joolien het volgende:
[..]
Nja het is nu dat ze het net weet en reageert daarom nog al heftig. Ik ga ook tegen haar zeggen dat ik geen moeite bvoor hem ga doen maar als hij mij nou ook heel leuk vind, tjha dan ga ik niet afhouden.
Hoe oud was jij ook alweer?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:11 schreef Joolien het volgende:
Nja het is nu dat ze het net weet en reageert daarom nog al heftig. Ik ga ook tegen haar zeggen dat ik geen moeite bvoor hem ga doen maar als hij mij nou ook heel leuk vind, tjha dan ga ik niet afhouden.
Ja het grijpt me wel aan. Maar ik ga nog wel eens met haar praten hierover. Ik zal niet kwakkeloos iets doen zonder aan haar te denken. ZE is echt wel mn beste maatje en het zit heel diep bij haar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:13 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dus, zij geeft aan hoe lastig ze dat vindt, maar jij hebt daar geen boodschap aan?
Met oranje vlaggetjes en toeters?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Het leven kan je vieren! Ik vier dat elke dag.
Ik geloof best dat het diep kan zitten, zeker als ze hem voor een lange tijd leuk heeft gevonden en echt verliefd op hem is geweest. Ik zeg ook niet dat het makkelijk is, maar om dan te dreigen met het verbreken van de vriendschap als beste vriendin.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:13 schreef Cue_ het volgende:
Je weet niet hoe diep het zit bij die vriendin he
Kwakkeloosquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:15 schreef Joolien het volgende:
[..]
Ja het grijpt me wel aan. Maar ik ga nog wel eens met haar praten hierover. Ik zal niet kwakkeloos iets doen zonder aan haar te denken. ZE is echt wel mn beste maatje en het zit heel diep bij haar.
En mannen zijn er genoeg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:15 schreef Joolien het volgende:
[..]
Ja het grijpt me wel aan. Maar ik ga nog wel eens met haar praten hierover. Ik zal niet kwakkeloos iets doen zonder aan haar te denken. ZE is echt wel mn beste maatje en het zit heel diep bij haar.
Ik zie het niet als dreigen. Meer als 'ik vind het heel jammer, maar dat hou ik dan niet vol'.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het diep kan zitten, zeker als ze hem voor een lange tijd leuk heeft gevonden en echt verliefd op hem is geweest. Ik zeg ook niet dat het makkelijk is, maar om dan te dreigen met het verbreken van de vriendschap als beste vriendin.
Dat vind ik ook wel wat overdreven. Maar denk dat ze dat meer bedoelt dat ze er niet de hele tijd mee geconfronteerd te worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het diep kan zitten, zeker als ze hem voor een lange tijd leuk heeft gevonden en echt verliefd op hem is geweest. Ik zeg ook niet dat het makkelijk is, maar om dan te dreigen met het verbreken van de vriendschap als beste vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |