Nou het ging wel ergens over. Moet ik even samenvatten?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tja...
Ben de boel maar gaan verwijderen, ging helemaal nergens over
Als je daar tot geroepen voelt...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou het ging wel ergens over. Moet ik even samenvatten?
Als we godt toch niet hadden gehadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heel verstandigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tja...
Ben de boel maar gaan verwijderen, ging helemaal nergens over
Echt wel!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
dat kan jij!
Bah.. k moet echt wat aan werk doen
ach de verwondingen zijn nog vers, komt vast nog wel een herhaling.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed punt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:51 schreef Thrust het volgende:
[..]
ach de verwondingen zijn nog vers, komt vast nog wel een herhaling.
Graag! Mag anders ook wel per PM.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zien we welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wanneer gaat je account door de shredder?
Nee hoor. Hij heeft echt alles wel gelezen.quote:
Dan schrijft hij toch zelf een herhalingquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:56 schreef Godtje het volgende:
Nee hoor. Hij heeft echt alles wel gelezen.
Hij wil gewoon herhaling omdat het een mooi verhaal is.
Het beste vermaak is leedvermaak.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij heeft echt alles wel gelezen.
Hij wil gewoon herhaling omdat het een mooi verhaal is.
Ernstig Godtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:59 schreef Godtje het volgende:
Geen idee waarom maar ik heb nu al de hele ochtend dit nummer in mijn hoofd.
Antiklacht: Wel een lekker nummer!
Niet genoeg!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij hebt vanochtend nog alles bij kunnen lezen.
Prodigy!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:59 schreef Godtje het volgende:
Geen idee waarom maar ik heb nu al de hele ochtend dit nummer in mijn hoofd.
Antiklacht: Wel een lekker nummer!
Seal. Na niki lauda toch wel de lelijkste man op aarde.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:01 schreef Cue_ het volgende:
Ik luister de laatste tijd naar Seal.. ook wel verdomd lekker. Moet eens meer dan dit ene album downloaden
Lekker nummer:
Maar heeft wel een hele knappe vrouw toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Seal. Na niki lauda toch wel de lelijkste man op aarde.
Hij heeft inderdaad een zeeeeeer fraai exemplaar van een vrouw weten te bemachtigen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar heeft wel een hele knappe vrouw toch?
Maar absoluut niet de lelijkste man op aarde! Er zijn zoveel nog lelijkere mannen
Uhmquote:
Ik ben nu een week verder. En ik moet nog een week wachtenquote:
Nog een week vol spanning, zal voor je duimenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben nu een week verder. En ik moet nog een week wachten
Dat is lief van derquote:
Lange week zal dat wordenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:49 schreef Tally het volgende:
Ik ben nu een week verder. En ik moet nog een week wachten
Ik verwacht er niet veel van. Omdat het al niet ging zoals we gehoopt hadden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lange week zal dat worden
Maar wel met wat lekker weer
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar heeft wel een hele knappe vrouw toch?
Maar absoluut niet de lelijkste man op aarde! Er zijn zoveel nog lelijkere mannen
We hopen in ieder geval wel hier allemaal voor jequote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:52 schreef Tally het volgende:
Ik verwacht er niet veel van. Omdat het al niet ging zoals we gehoopt hadden.
Dus eigenlijk wacht ik tot ik verder kan met de behandelingDus zo'n lange week word het niet hoor
Maar dank je Thrust
Weet ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We hopen in ieder geval wel hier allemaal voor je
Ik ga jou zo PMen als straf !quote:
Dat effect heb ik vaker op vrouwen Tal.quote:
Dat weet ik tochquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat effect heb ik vaker op vrouwen Tal.
Ow absoluut! Hij heeft ook iets, z'n gezicht is niet het mooiste, maar hij straalt wat uit en heeft volgens mij verder een goed lijf.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:56 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik vind Seal trouwens op een vreemde manier wel charmant.
Ik vind het typisch zo'n man die zn vriendin/vrouw op handen draagtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow absoluut! Hij heeft ook iets, z'n gezicht is niet het mooiste, maar hij straalt wat uit en heeft volgens mij verder een goed lijf.
Je zal wel moeten met zo een hoofd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vind het typisch zo'n man die zn vriendin/vrouw op handen draagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |