niet over eten, ik verga van de honger en ga dood van de hikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:55 schreef RaXz het volgende:
[..]
Een beetje soapy, en ik zat er popcorn bij te eten.
Die pasta van net ging er anders aardig goed in, had ik weer erg lekker gemaakt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet over eten, ik verga van de honger en ga dood van de hik
Ja, aangezien ik morgen tussen 9 en 10 gebeld ga worden over hoe laat ik mag komen kijken, lijkt het me verstandig als ik ga slapenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 03:00 schreef RaXz het volgende:
[..]
Die pasta van net ging er anders aardig goed in, had ik weer erg lekker gemaakt.
Mja, ik moet ook rond die tijd op en wil morgen nog gaan springen. Moest eigenlijk allang op bed liggen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 03:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, aangezien ik morgen tussen 9 en 10 gebeld ga worden over hoe laat ik mag komen kijken, lijkt het me verstandig als ik ga slapen
dat heb ik gelukkig al gedaanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 03:03 schreef RaXz het volgende:
[..]
Mja, ik moet ook rond die tijd op en wil morgen nog gaan springen. Moest eigenlijk allang op bed liggen.
heerlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 03:06 schreef RaXz het volgende:
[..]
Had ik ook kunnen doen met m'n flaptop, sinds vandaag draadloos netwerk hier.
Sja, je mist het levenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 03:10 schreef RaXz het volgende:
[..]
En ook lekker in de tuin internetten, had ik al veel eerder moeten doen.
Luxe!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 03:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, je mist het leven![]()
ik heb nu zelfs een stukje bureau als dienblad om mn laptop op te zetten zodat ie niet op de deken staat
binnen sowieso bijna nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 03:12 schreef RaXz het volgende:
[..]
Luxe!
Punt is dat ik boven niet kan roken, en hier nog wel.
Dank je, jij ook en succes morgen met je drukke dag!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 03:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ga m dichtdoen![]()
slaap lekker alvast![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 06:46 schreef Cue_ het volgende:
Altijd handig zo'n FB topic.. zo zie je nog eens of er wat gaande is
Wat was het weer 'gezellig'...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 06:46 schreef Cue_ het volgende:
Altijd handig zo'n FB topic.. zo zie je nog eens of er wat gaande is
Mijn excuses.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:13 schreef Cue_ het volgende:
Wat een rust hier .. op momenten dat ik liever even wat afleiding heb
Dat is niet lief van je om te zeggenquote:
Voor wat ik zag zijn er wat rake opmerkingen gemaakt.. maar ach, viel opzich wel mee.quote:
Ik zou zeggen: lees terug.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
hehe, nu ben ik wel benieuwd wat er allemaal gepost is.. beetje sensatie mag hier best komen zo nu en dan.
er is wat censuur gepleegd door die boefjes van een mods..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: lees terug.Of is alles al weggehaald inmiddels?
Veel wel ja.. ineens heeft het topic geen 300 posts meerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, alleen een PM weg-ge-Re't. De rest staat er nog vol in beeld.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:19 schreef Q. het volgende:
[..]
relaties gaan ook prima, alleen moet je dan wel iets ouder dan 15 zijn om elkaar erna niet in de haren te vliegen..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:26 schreef stbabylon het volgende:
Speeltip 1: Hou je relatie vanaf het begin van FOK!
Speeltip 2: Neuk met Fokkers, ga er geen relatie mee aan
tip 3.. hou die van tip 2 ook buiten fokquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:26 schreef stbabylon het volgende:
Vooral speeltip 2.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:26 schreef stbabylon het volgende:
Zie hoe lief ik voor jou ben in de ochtendquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
krijg gelijk weer van die mooie mental images..
als jij echt lief was geweest had je een streep door de mental gehaald...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie hoe lief ik voor jou ben in de ochtend![]()
Jij wil mij bezig zien met een komkommer?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
als jij echt lief was geweest had je een streep door de mental gehaald...
Ach, er zijn mannen die op de vreemdste dingen vallen. Zullen er ook vast wel wat zijn die het opwindend vinden om een vrouw een komkommer te zien eten...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij wil mij bezig zien met een komkommer?
Die zijn er zeker natuurlijk. Maar dat ik die wens/vraag van snuit dan niet eerder heb ontvangen.. anders was het allang geen mental image meer geweestquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:37 schreef stbabylon het volgende:
Ach, er zijn mannen die op de vreemdste dingen vallen. Zullen er ook vast wel wat zijn die het opwindend vinden om een vrouw een komkommer te zien eten...
daar gaat mijn pielemuis fier van overeind staan!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, er zijn mannen die op de vreemdste dingen vallen. Zullen er ook vast wel wat zijn die het opwindend vinden om een vrouw een komkommer te zien eten...
Zo'n lekkere grote geschilde komkommer.. af en toe de pitjes eruit zuigen ..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
daar gaat mijn pielemuis fier van overeind staan!
Cue die zo een verse sappige lekkere komkommer verorberd.. hmmmmmm
Die pitjes in een komkommer, dat is toch gewoon zaad?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo'n lekkere grote geschilde komkommer.. af en toe de pitjes eruit zuigen ..
dat kan jij!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo'n lekkere grote geschilde komkommer.. af en toe de pitjes eruit zuigen ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |