Dat weet ik tochquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat effect heb ik vaker op vrouwen Tal.
Ow absoluut! Hij heeft ook iets, z'n gezicht is niet het mooiste, maar hij straalt wat uit en heeft volgens mij verder een goed lijf.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:56 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik vind Seal trouwens op een vreemde manier wel charmant.
Ik vind het typisch zo'n man die zn vriendin/vrouw op handen draagtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow absoluut! Hij heeft ook iets, z'n gezicht is niet het mooiste, maar hij straalt wat uit en heeft volgens mij verder een goed lijf.
Je zal wel moeten met zo een hoofd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vind het typisch zo'n man die zn vriendin/vrouw op handen draagt
Understatement.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:58 schreef Cue_ het volgende:
z'n gezicht is niet het mooiste
Ik heb teksten hier liggen die zorgen voor 7 jaar ongeluk als je alleen al de eerste letter leest.quote:
Stuur maar doorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb teksten hier liggen die zorgen voor 7 jaar ongeluk als je alleen al de eerste letter leest.
Knappe mannen mogen klootzakken zijn natuurlijkquote:
Mogen of moeten?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:03 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Knappe mannen mogen klootzakken zijn natuurlijk
Logisch. Het is mooi weer. Wie gaat er nou zwemmen met mooi weer.quote:
Leukquote:
Maak ik zelf nog wel uitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:12 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
LeukIk vind gewoon dat IEDEREEN lief voor IEDEREEN móet zijn, kan dat? Áltijd, of je nu lelijk of niet bent. Schoonheid is sowieso overschat.
Dat klinkt echt suf en saai.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:12 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
LeukIk vind gewoon dat IEDEREEN lief voor IEDEREEN móet zijn, kan dat? Áltijd, of je nu lelijk of niet bent. Schoonheid is sowieso overschat.
Een lekker wijf hoeft niet perse een bloedmooi wijf te zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen mijn piemel als die in een lekker wijf zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |