En je punt is? Je zei dat schoonheid overdreven is. Nu ga je opeens gradaties aanbrengen in schoonheid?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Een lekker wijf hoeft niet perse een bloedmooi wijf te zijn.
Ik probeer niet echt een punt te maken. Iemand kan toch heel leuk/charmant/aantrekkelijk zijn, ook al is hij/zij niet de mooiste van de klas? Dat bedoel ik met dat schoonheid overrated is. En wie brengt er geen gradaties aan in schoonheid, dat doen we toch allemaal?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je punt is? Je zei dat schoonheid overdreven is. Nu ga je opeens gradaties aanbrengen in schoonheid?
Dat doet iedereen maar het was compleet offtopic.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:19 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik probeer niet echt een punt te maken. Iemand kan toch heel leuk/charmant/aantrekkelijk zijn, ook al is hij/zij niet de mooiste van de klas? Dat bedoel ik met dat schoonheid overrated is. En wie brengt er geen gradaties aan in schoonheid, dat doen we toch allemaal?
Aaah ik dacht gewoon scheel..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb een gek oog, er worden alweer grappen gemaakt : ''heb je een halve joint gerookt voor je kwam werken?''
mijn linkeroog is rood...
Wat zei de dokter?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:21 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb nog steeds een gekke arm trouwens. Misschien is het gewoon ouderdom.
Allergie of shampooquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb een gek oog, er worden alweer grappen gemaakt : ''heb je een halve joint gerookt voor je kwam werken?''
mijn linkeroog is rood...
Ik heb er eens in de zoveel tijd last van, dan zit ie ook echt dicht als ik wakker word...quote:
Ach.. Loensen kan best geil zijnquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De ijsbaan is JUIST open in de winter en dicht in de zomer
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja echt heel vreemd.. maar tis toch echt zo
Kost alleen maar heel veel stroom en vlgs mij zijn er maar weinig mensen die zin hebben om te schaatsen in de zomer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja echt heel vreemd.. maar tis toch echt zo
Ga er anders nog even langer op in.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:30 schreef STING het volgende:
[..]
Kost alleen maar heel veel stroom en vlgs mij zijn er maar weinig mensen die zin hebben om te schaatsen in de zomer.
Tja, dat zal wel.. maar ik zou het niet erg vinden om af en toe nog te kunnen schaatsen hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:30 schreef STING het volgende:
Kost alleen maar heel veel stroom en vlgs mij zijn er maar weinig mensen die zin hebben om te schaatsen in de zomer.
Ga emmigreren naar Alaska. Daar kan het gewoonquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja, dat zal wel.. maar ik zou het niet erg vinden om af en toe nog te kunnen schaatsen hoor
"Ik weet het niet, dat is dan 50 euro". Doe mij ook zo'n beroep.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:25 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Letterlijk: "Ik weet het ook niet". Dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |