Als ik 'oldfag'-gedrag wou tonen, had ik wel een willekeurig topic geopend met een oude miem en gevraagd wat het was, om vervolgens iedereen voor nieuwflikker uit te maken.quote:
Zijn Joetoebkanker was niet grappig en tof, in tegenstelling tot de kanker van de meeste anderen. Ik waardeer alleen zijn ontdekking van studiobenhy.quote:
Jij bent al helemaal triest.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
4chan was vet. Tegenwoordig is het niks. Je mag niks+newfag.
lekken uit je vagina, picsquote:
Jou RIP Ali danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zijn Joetoebkanker was niet grappig en tof, in tegenstelling tot de kanker van de meeste anderen. Ik waardeer alleen zijn ontdekking van studiobenhy.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jij bent al helemaal triest.
En wat de neuk is SN?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:28 schreef Trollface. het volgende:
Zucht, wordt dit weer een oud-SN vs nieuw-SN discussie?
Eensch.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nouja, je hele oldfag gedrag in elk geval.
Watquote:
Lueken paagina ,, hijs aleen noch in onderhout !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:29 schreef Penisbaard het volgende:
Even wat linkjes posten die kunnen aanzetten tot hunting
http://www.nojg.nl/
Maar toen het door anonymous bij allerlei scientology instanties werd gedaan was het wel grappig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:28 schreef Panzermaus het volgende:
^ Hoort dit hier in dit topic? (@ PM leak zquinq etc)
Eerlijk gezegd vind ik het getroll ook wel te ver gaan. Ik bedoel, 's nachts eten bestellen op zijn kosten etc? Welke sicke mensen zitten hier achter. Marcel lijkt me nu niet bepaald iemand die in staat is zich te verweren etc. Bovendien doe je dat gewoon niet.
Nee.quote:
Project Chanologyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Maar toen het door anonymous bij allerlei scientology instanties werd gedaan was het wel grappig.
Nee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Maar toen het door anonymous bij allerlei scientology instanties werd gedaan was het wel grappig.
Geen. Hihi.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:33 schreef Penisbaard het volgende:
Maar vertel porsche1, van welke site kom jij dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |