Op Révolt nam ik steeds mijn flesje mee naar de wc, en dan af en toe een nieuwe kopen omdat het dan ijskoud water was. Was ook wel goedkoop.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:24 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik upload binnenkort wel een andere foto
Nope, zometeen even downloaden. Het laatste album van John Dahlback is trouwens ook een aanrader.
Ja, scheelt nogal of je aan de water gaat of aan de mixjes of bierquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Op Révolt nam ik steeds mijn flesje mee naar de wc, en dan af en toe een nieuwe kopen omdat het dan ijskoud water was. Was ook wel goedkoop.
Yep.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, scheelt nogal of je aan de water gaat of aan de mixjes of bier
Ik heb toen aan de cola gezeten, maar dat was niet echt bevredigend.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yep.En één keer een fanta. En verder alleeeeen maar water.
Op zaterdag?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten werken enzo.
http://www.musicarepublica.com/outdoor/#/trailerquote:
Nog nooit gehoord van de horeca ofzo?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:38 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Op zaterdag?
[..]
http://www.musicarepublica.com/outdoor/#/trailer
Mixjesquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zou alleen voor Secret Cinema en Ramon Tapia gaanquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:38 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
http://www.musicarepublica.com/outdoor/#/trailer
Water en bier scheelt niks.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja maar zaterdagoverdagquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van de horeca ofzo?
Plus, welke mongol wil er nou op zaterdag werkenquote:
Beetje kut line-up ja, ik probeer mijn gratis e-ticket te slijten maar niemand wil hemquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou alleen voor Secret Cinema en Ramon Tapia gaan
Je moeder.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:41 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Plus, welke mongol wil er nou op zaterdag werken
Mensen die doordeweeks op school zitten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:41 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Zet hem in V&A!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:42 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Beetje kut line-up ja, ik probeer mijn gratis e-ticket te slijten maar niemand wil hem
I knowww. Moet ik nog even gaan kopen. En lollies.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb toen aan de cola gezeten, maar dat was niet echt bevredigend.
Oja, Noor, neem Labello mee.
True. Maar Dirty Dutch gaat het tofst worden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Extrema Outdoor >>>>>> Republica. Plus moet werken, en anders was ik naar FYM gegaan.
Het grootste gedeelte van mijn klasgenoten werkt iig op zaterdag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wie werkt er niet op zaterdag dan? Van de naar school gaande mensen dan?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ging zo'n opmerking maken dat ie niks geleerd had op de basisschool, maar dat was sarcastisch en daar werd ie boos om. _o-quote:
Niemand uit mijn klas volgens mij. Op wat oppas dingen na.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte van mijn klasgenoten werkt iig op zaterdag.
Freelance webdeveloping, kan ik doen wanneer ik wil.quote:
Ik weet niet, als je op het HBO zit heb je niet zoveel tijd om op andere dagen te werken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:47 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Niemand uit mijn klas volgens mij. Op wat oppas dingen na.
Denk dat jouw klas dan een uitzondering is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:47 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Niemand uit mijn klas volgens mij. Op wat oppas dingen na.
Wat dacht je van TU straksquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weet niet, als je op het HBO zit heb je niet zoveel tijd om op andere dagen te werken.
Zaterdag smorgens om half 8 beginnen, smiddags voetballen, uitgaan en dan snachts vijf uur thuis zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
9-17 op school straks.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, is ook niet aan te raden om doordeweeks te werken nee.
Ik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:41 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
pfff TU is te makkelijk.quote:
Nee hoor, is gewoon een VWO-klas. En ik ken weinig mensen die op zaterdag werken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Denk dat jouw klas dan een uitzondering is.
Ja maar het punt is, dan woon je lekker dicht bij school. Ik woon zeg maar 100 km van mijn school af.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:52 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Nee hoor, is gewoon een VWO-klas. En ik ken weinig mensen die op zaterdag werken.
De meeste werken doordeweeks in de horeca, albert heijn of bezorgen nog rotzooi.
5 tot klaar.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik werk op zaterdagen van 10:00 tot 20:00quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:41 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Dat zou ik dus nooit trekken, ik wil gewoon uit kunnen gaan op zaterdag. No fucking way dat ik dan ga werken.quote:
Ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar jij werkt 's ochtends voor school.
Dat zou ik ook niet trekken maar dat is al wel een veel betere tijd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik werk op zaterdagen van 10:00 tot 20:00
Prima te doen, maar mag niet bij ons. Max. 9 uur.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:54 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet trekken maar dat is al wel een veel betere tijd.
Ik werk op zaterdag van 11.30 tot 18.30quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:54 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Dat zou ik dus nooit trekken, ik wil gewoon uit kunnen gaan op zaterdag. No fucking way dat ik dan ga werken.
Dat lijkt mij ook een uitzondering. De meeste mensen gaan toch op kamers.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja maar het punt is, dan woon je lekker dicht bij school. Ik woon zeg maar 100 km van mijn school af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |