Zo in september 2009 is er een rel ontstaan door het plotselinge ontslag van Raymania. Danny gooide VBL op slot. Toen hebben veel harde kern users afstand van FOK gedaan en zijn een eigen forum begonnen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ik kwam toch al nooit echt opp VBL, maar zo erg veel slechter geworden dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
ah idd dat heb ik nog wel meegekregen. geloof dat ik ooit nog wel lid ben geworden op dat forumquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo in september 2009 is er een rel ontstaan door het plotselinge ontslag van Raymania. Toen hebben veel harde kern users afstand van FOK gedaan en zijn een eigen forum begonnen.
Ze waren echt lekker jaquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:32 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik zei al, jij mag datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ik had ook voor 'verwacht' kunnen gaan, maar vond 'onverwacht' leukerquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:33 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dat jij 8 zou openen was dan weer wat minder onverwacht
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:32 schreef Joooo-pi het volgende:ik heb tot vorig jaar zonder avatar rondgelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en zag deze ergens, heb m geplaatst en die blijft ws ook wel ff![]()
Je hebt gelijk ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, maar toen zei ik na het sluiten van XFA... Ik hou het voorlopig toch maar zo
Ik in de 9equote:
Ja dat is waar, maar voor de rest heb ik niks met de 8 of met de 1.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:41 schreef gomi het volgende:
[..]
maar 81 betsaat uit 2 cijfers waarvan 1 de 8 is
quote:
Dus niet, ik ben ouderquote:
Ik dacht dat jij eerder in het jaar was, ik ken de sterrenbeelden ook zo goed hequote:
ach ik ken ze ws net zo goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij eerder in het jaar was, ik ken de sterrenbeelden ook zo goed he
Schorpioen, net als ik ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij eerder in het jaar was, ik ken de sterrenbeelden ook zo goed he
hehe zo ken ik de paar die ik ken ook iddquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken er 3, omdat die 'in de family' zaten
Ik ben maagdquote:
Op bed gaan liggen in het algemeen ook welquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Op bed liggen na het douchen werkt vaak sufheid in de hand.
quote:
Wat?quote:
Sterrenbeeld hequote:
quote:
Mijn perfectionisme natuurlijkquote:
Die staat op de binnenkant van mijn polsquote:
hmm, t is ook wel een mr bean hequote:Op donderdag 3 juni 2010 20:55 schreef Kally het volgende:
Ik ben geen bakvis, maar die Sean Bean is toch wel een 'echte' vent hoor
Hoe bedoel je?quote:
Heb jij tatoeages?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Die staat op de binnenkant van mijn pols
SOmsquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:56 schreef gomi het volgende:
[..]
een klein geel visje in een zee van blauw?
Die vond ik net iets minderquote:
Uh ja, 5quote:
Echt?quote:
En nu niet gaan zeggen dat het op een H lijkt. De ACHTSTE letter van het alfabet hequote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt?![]()
Die kreeg ik voor me toen ik hem uitzocht![]()
Had ik mooi met de verkeerde gelopen
Oja, ik dacht meteen aan DE Mr. Beanquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:59 schreef gomi het volgende:
[..]
hij heet toch bean van zijn achternaam. dat maakt hem mr. bean
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:59 schreef iBenny het volgende:
Ben ik weer ...
Ik ga toch zeker geen herhaling kijken?
hoe staat t eigenlijk met de plannen voor de volgende?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt?![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt?![]()
Hij lijkt op een H, de 8e letter uit het alfabetquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En nu niet gaan zeggen dat het op een H lijkt. De ACHTSTE letter van het alfabet he
Nou, hij is af, door een vriend van me uitgewerkt, maar die gaat zelf tattoo's zetten, dus ik wacht even tot hij het goed kan, dan mag hij de volgende doen, hij doet al veel airbrushen enzo dus vaste hand heeft hij wel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef gomi het volgende:
[..]
hoe staat t eigenlijk met de plannen voor de volgende?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij lijkt op een H, de 8e letter uit het alfabet
Leeuw is een rood kruisquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik wilde je nog wel als getuige vragen op het huwelijk van mij en C_A
Nu niet meer, daarnet wel evenquote:
quote:
ah lekker zo dan iddquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou, hij is af, door een vriend van me uitgewerkt, maar die gaat zelf tattoo's zetten, dus ik wacht even tot hij het goed kan, dan mag hij de volgende doen, hij doet al veel airbrushen enzo dus vaste hand heeft hij wel.
Als ik nu zie dat hij het kan, mag hij eerst 2 andere van me opnieuw bijkleuren, dan over mijn tribal een andere zetten en dan een hele nieuwe, als ik nog wil dan maar dt scheelt me wel een berg geld
Okeequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Maar lieve Bos, ik weet toch dat jij niks met de 8 hebt![]()
Ook al is het mijn geboortedag
Ja, hij is nu dus echt grootquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ah lekker zo dan idd
maar ontwerp is dus al helemaal af? wordt dus echt zoiets als wat je al zei?
Vast welquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar goed dat Bella er niet is, die ziet er denk ik rare dingen in.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Moeten we langzamerquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
De verbinding is traag ik kan het niet bijhouden.
hehe, hmm ik heb nu t idee dat je zo een japanse volle rug krijgtquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, hij is nu dus echt groot![]()
Ik heb wel gezegd dat hij een stuk kleiner moest als ik hem nog wilde
wel 8x kwaliteit, hequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:09 schreef VampiricDemon het volgende:
Pfff, ik had verwacht dat nu jullie zo blij zijn met de slowchat er toch wel wat meer topics per dag geopend zouden worden...
nummer 8 is nog wel wat magertjes
quote:
En als ik zeker ben dat hij het kan, gelukkig ken ik al zijn proefkonijnen dus kan het checkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:11 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, hmm ik heb nu t idee dat je zo een japanse volle rug krijgt
maar wordt ws wel een langer termijn? eerst op anderen laten zetten, bij laten kleuern en dan pas zetten
die van bos leek echt op een 8, zet en een serie van aan elkeaar en je hebt een rijtje achtjesquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:13 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Hahaha, nee Kwantiteit is hetgeen waar jullie het van moeten hebben ben ik bang![]()
Jij bent een robotquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:14 schreef D. het volgende:
*ff olie bijvullen is
quote:
Nu je het zegt....quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
maarz al wel goed zitten als hij al vaste hand heeft met airbrushverleden. hoop ik. voor jou en vooral voor zijn proefkonijnenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
En als ik zeker ben dat hij het kan, gelukkig ken ik al zijn proefkonijnen dus kan het checken![]()
Ja hij was echt te toen we hem tegen mijn rug aanhielden dus hij gaat hem nog verkleinen dan
Verkleinen dan maarquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:17 schreef gomi het volgende:
[..]
maarz al wel goed zitten als hij al vaste hand heeft met airbrushverleden. hoop ik. voor jou en vooral voor zijn proefkonijnen
verkleinen of massa bijtrainen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:17 schreef gomi het volgende:
[..]
maarz al wel goed zitten als hij al vaste hand heeft met airbrushverleden. hoop ik. voor jou en vooral voor zijn proefkonijnen
verkleinen of massa bijtrainen
hehe, had al een flauw idee dat verkleinen de keus zou zijn iddquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Verkleinen dan maar![]()
Zijn vader is proefkonijn nummer 1
je kunt 2 dingen doen he. zorgen dat de afbeelding kleiner wordt, of dat de ondergrond groter wordt.quote:
Koentjequote:
en dan daarna weer afvallen, dan verkleint ie wel meequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:20 schreef gomi het volgende:
[..]
je kunt 2 dingen doen he. zorgen dat de afbeelding kleiner wordt, of dat de ondergrond groter wordt.
keuzes, keuzes
wie had t over afvallen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
en dan daarna weer afvallen, dan verkleint ie wel mee
Dan gaat hij hangenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
en dan daarna weer afvallen, dan verkleint ie wel mee
ik zag in japan altijd de symbolen tbhquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:17 schreef VampiricDemon het volgende:
Overigens; van de anime fans die hier mogelijk rondlopen: wie kan er Japans verstaan & schrijven ? Is japans schrijven altijd met symbolen? Of is het fonetisch schrijven ook geaccepteerd (ik zie het regelmatig als ondertiteling bij import dvd's?)
quote:
Kittykatquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh mai kott.. wat een dag.. ik ben kapot.. duik lekker op tijd mijn bnedje in..
nu nog even een stokbroodje gezond(sla, kaas, casserelerrib, roomkaas en honingmosterd dressing) wegwerekn
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
kelvin en donny
oh nee dat was afgelopen weekend
Ging over grote tattoo's verkleinen, of veel aankomen die grote toch zetten en dan weer afvallenquote:
Ik zal eens even kijkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef iBenny het volgende:
Zijn er hier mensen met Gmail?
Zo ja, is het bij jullie ook zo langzaam?
ff testenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef iBenny het volgende:
nope, niet echt langzaamquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef iBenny het volgende:
Nee niet traagquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef iBenny het volgende:
Neuh, normaal eigenlijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef iBenny het volgende:
Gmail en android, een matchquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef iBenny het volgende:
Precies! Ik ook overdag soms even een grrrrrrrrrrr. En dan zeg ik er wel bij: met copyright!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zij niet alleen...
Ik liep vanmiddag bij iemand weg om ff later weer terug te komen... zeg ik "ik doe ff een c_a'tje..."
Ik werd meteen heel vreemd aangekeken... ze begrijpen me niet, vaduz
quote:
beetje rillerig (terwijl het echt niet koud is...)quote:
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje rillerig (terwijl het echt niet koud is...)
beetje keelpijn....
ga zo een borrel scoren, dat helpt vast
Dus fonetisch nooit tegen gekomen? Jammer, de symbolen lijken me veel moeilijker te leren dan fonetisch.quote:
Jammerquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke vraag Vampiric, maar ik heb geen idee.
ach, beter dan hechten toch?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ging over grote tattoo's verkleinen, of veel aankomen die grote toch zetten en dan weer afvallen
mijn hele verbinding is brak nu....quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef iBenny het volgende:
Ja, die verhalen de hele dag over zelfmoordquote:
Had ie beter kunnen doen dan een gevangenis in Peruquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, die verhalen de hele dag over zelfmoord
Yep, ik las het..... sadquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:32 schreef Marlalala het volgende:
Aaah Blanche uit de Golden Girls is overleden
nee. maar ik heb er ook nooit echt opgelet tbh.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:32 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Dus fonetisch nooit tegen gekomen? Jammer, de symbolen lijken me veel moeilijker te leren dan fonetisch.
[..]
Jammer![]()
[..]
ach, beter dan hechten toch?
OMG hoe ranzigquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:32 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Dus fonetisch nooit tegen gekomen? Jammer, de symbolen lijken me veel moeilijker te leren dan fonetisch.
[..]
Jammer![]()
[..]
ach, beter dan hechten toch?
ik gun hem die cel daar wel tbhquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had ie beter kunnen doen dan een gevangenis in Peru
Dat is de easy wayquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had ie beter kunnen doen dan een gevangenis in Peru
Echt, ze stoppen er nog een doekje in om schoon te makenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:35 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ah fuck, heb het precies 2 seconden gezien
Denk dat er daar wel lieden rondlopen die raad weten met dit soort gastenquote:
Hou op, ik voel me al zo gammelquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt, ze stoppen er nog een doekje in om schoon te maken
Ik vond het er science fictionachtig uitzien, met dat idee kijken is alweer minder erg.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:35 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ah fuck, heb het precies 2 seconden gezien
ik heb niet eens geklikt. ws goede keuzequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt, ze stoppen er nog een doekje in om schoon te maken
Ik hoop hetquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat er daar wel lieden rondlopen die raad weten met dit soort gasten
Stom, ik keek eroverheenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wazig, hier staat het toch al een tijdje
Joran opgepakt
Oquote:
Ja volgende week als ik op vakantie gaquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:38 schreef gomi het volgende:
[..]
heeft dat ziek worden bij jou nog doorgezet?
Verdacht, ik ook, terwijl we laatst samen in bed lagen.... Verdacht....quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:38 schreef Marlalala het volgende:
[..]
mwah weet niet wat het is. Warm, misselijk, bweeeh
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:38 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja volgende week als ik op vakantie ga
Ik hoop het niet voor je!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:38 schreef Marlalala het volgende:
[..]
nah, waait wel weer overquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:38 schreef Marlalala het volgende:
[..]
is bij mij ook vrij standaard... zal wel tussen de oren zittenquote:
Ik denk eerder de ontspanningquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is bij mij ook vrij standaard... zal wel tussen de oren zitten
Maar is wanneer ik er eenmaal ben meestal zo weer over.quote:
Ik wissel afquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:40 schreef Marlalala het volgende:
[..]
haha met groene pompoms (hoe heten die dingen?) nog wel
quote:
Ja ik de eerste twee dagen en dan gaat het weerquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar is wanneer ik er eenmaal ben meestal zo weer over.
hehe, nee dank je. zit niet in een zoete fasequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
iemand een bonbonnetjeIk heb er nog 48
oooh idd, daar hebben we gister om gevraagd hequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
Heeft Benny nog eenfilmpje geplaatst?
Heb jij zoet/zout/bitter/zuur fases?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:45 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, nee dank je. zit niet in een zoete fase
Waarom zijn die groene er eigenlijk? (bwhlve voor de afwisseling)quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:46 schreef gomi het volgende:
[..]
oooh idd, daar hebben we gister om gevraagd he
Standaardquote:
Bestaan er ook paarsequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom zijn die groene er eigenlijk? (bwhlve voor de afwisseling)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-G- bestaat dan weer niet
Nee jammer dat die niet bestaat, die vind ik juist zo leukquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom zijn die groene er eigenlijk? (bwhlve voor de afwisseling)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-G- bestaat dan weer niet
ik ben eigenlijk nooit ziek enzoquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Standaard![]()
Ik heb na een hele erge drukke week zaterdags ook altijd hoofdpijn, maar mijn nek is dan ook mijn zwakke plek
Oh dat heb ik ook een tijdje gehad ja, Migraine-achtig, misselijk, overgevenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Standaard![]()
Ik heb na een hele erge drukke week zaterdags ook altijd hoofdpijn, maar mijn nek is dan ook mijn zwakke plek
trouwjurk heb ik al uitgezochtquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:46 schreef gomi het volgende:
[..]
wel een beetje opschieten met dat huwelijk he
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb van 06.30 tot 20.30 gewerkt.. ik ben er aan toe!
Wil je graag zwart worden?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
En nog ben ik niet zwart. Wat duurt dat allemaal lang.
ah kijk, dat is t beter werk dan hequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
trouwjurk heb ik al uitgezocht
Ja iedere keer naar Amsterdam voor een hoofdpijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:47 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk nooit ziek enzo
of niet vaak iig
last van je nek na een drukkke week?
ik heb wel magische handen hoor
we hebben ook nog amper zon gehad. begin eerst maar met beetje bruinquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
En nog ben ik niet zwart. Wat duurt dat allemaal lang.
ach ik ben de beroerdste niet. om en om is ook goed hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja iedere keer naar Amsterdam voor een hoofdpijn
we hebben toch een dubbelhuwelijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:50 schreef Marlalala het volgende:
Wie gaan er ook alweer trouwen? Bos en c_a?
hoe belachelijk klinkt dit eigenlijk hahaha
yups en belachelijk?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:50 schreef Marlalala het volgende:
Voor een niet-bruinworder vanwege een blanke huid heb ik al een aardig kleurtje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:49 schreef gomi het volgende:
[..]
we hebben ook nog amper zon gehad. begin eerst maar met beetje bruin
Nu kun je nog snel ff notes voorlezenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ach, maakt niet zoveel uit. Maar een mod zonder forum is zo overdreven.
ik trouw niet met iBennyquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we hebben toch een dubbelhuwelijk
Driedubbel?
Bellatrix met -Vaduz-
Jij met iBenny
Ik met Bos
ah doe je goed dan hequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor een niet-bruinworder vanwege een blanke huid heb ik al een aardig kleurtje.
ik spot nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
yups en belachelijk?
hoe durf je te spotten met iets heiligs als een huwelijk enzo
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ik spot niet![]()
het klonk alleen zo 'irl'
Eigenlijk is het een beetje blij om eerlijk te zijn en moeten we dit snel afhandelen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:50 schreef Marlalala het volgende:
Ja, I know, daarom klonkt het ook zo vreemd hahahaquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee een forum huwelijk(ik ben irl al getrouwd
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |