quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik wilde je nog wel als getuige vragen op het huwelijk van mij en C_A
Nu niet meer, daarnet wel evenquote:
quote:
ah lekker zo dan iddquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou, hij is af, door een vriend van me uitgewerkt, maar die gaat zelf tattoo's zetten, dus ik wacht even tot hij het goed kan, dan mag hij de volgende doen, hij doet al veel airbrushen enzo dus vaste hand heeft hij wel.
Als ik nu zie dat hij het kan, mag hij eerst 2 andere van me opnieuw bijkleuren, dan over mijn tribal een andere zetten en dan een hele nieuwe, als ik nog wil dan maar dt scheelt me wel een berg geld
Okeequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Maar lieve Bos, ik weet toch dat jij niks met de 8 hebt![]()
Ook al is het mijn geboortedag
Ja, hij is nu dus echt grootquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ah lekker zo dan idd
maar ontwerp is dus al helemaal af? wordt dus echt zoiets als wat je al zei?
Vast welquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar goed dat Bella er niet is, die ziet er denk ik rare dingen in.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar goed dat Bella er niet is, die ziet er denk ik rare dingen in.
Moeten we langzamerquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
De verbinding is traag ik kan het niet bijhouden.
hehe, hmm ik heb nu t idee dat je zo een japanse volle rug krijgtquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, hij is nu dus echt groot![]()
Ik heb wel gezegd dat hij een stuk kleiner moest als ik hem nog wilde
wel 8x kwaliteit, hequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:09 schreef VampiricDemon het volgende:
Pfff, ik had verwacht dat nu jullie zo blij zijn met de slowchat er toch wel wat meer topics per dag geopend zouden worden...
nummer 8 is nog wel wat magertjes
quote:
En als ik zeker ben dat hij het kan, gelukkig ken ik al zijn proefkonijnen dus kan het checkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:11 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, hmm ik heb nu t idee dat je zo een japanse volle rug krijgt
maar wordt ws wel een langer termijn? eerst op anderen laten zetten, bij laten kleuern en dan pas zetten
die van bos leek echt op een 8, zet en een serie van aan elkeaar en je hebt een rijtje achtjesquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:13 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Hahaha, nee Kwantiteit is hetgeen waar jullie het van moeten hebben ben ik bang![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |