Zo in september 2009 is er een rel ontstaan door het plotselinge ontslag van Raymania. Danny gooide VBL op slot. Toen hebben veel harde kern users afstand van FOK gedaan en zijn een eigen forum begonnen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ik kwam toch al nooit echt opp VBL, maar zo erg veel slechter geworden dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
ah idd dat heb ik nog wel meegekregen. geloof dat ik ooit nog wel lid ben geworden op dat forumquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo in september 2009 is er een rel ontstaan door het plotselinge ontslag van Raymania. Toen hebben veel harde kern users afstand van FOK gedaan en zijn een eigen forum begonnen.
Ze waren echt lekker jaquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:32 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik zei al, jij mag datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ik had ook voor 'verwacht' kunnen gaan, maar vond 'onverwacht' leukerquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:33 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dat jij 8 zou openen was dan weer wat minder onverwacht
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:32 schreef Joooo-pi het volgende:ik heb tot vorig jaar zonder avatar rondgelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en zag deze ergens, heb m geplaatst en die blijft ws ook wel ff![]()
Je hebt gelijk ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, maar toen zei ik na het sluiten van XFA... Ik hou het voorlopig toch maar zo
Ik in de 9equote:
Ja dat is waar, maar voor de rest heb ik niks met de 8 of met de 1.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:41 schreef gomi het volgende:
[..]
maar 81 betsaat uit 2 cijfers waarvan 1 de 8 is
quote:
Dus niet, ik ben ouderquote:
Ik dacht dat jij eerder in het jaar was, ik ken de sterrenbeelden ook zo goed hequote:
ach ik ken ze ws net zo goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij eerder in het jaar was, ik ken de sterrenbeelden ook zo goed he
Schorpioen, net als ik ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij eerder in het jaar was, ik ken de sterrenbeelden ook zo goed he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |