Dan gaat hij hangenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
en dan daarna weer afvallen, dan verkleint ie wel mee
ik zag in japan altijd de symbolen tbhquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:17 schreef VampiricDemon het volgende:
Overigens; van de anime fans die hier mogelijk rondlopen: wie kan er Japans verstaan & schrijven ? Is japans schrijven altijd met symbolen? Of is het fonetisch schrijven ook geaccepteerd (ik zie het regelmatig als ondertiteling bij import dvd's?)
quote:
Kittykatquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh mai kott.. wat een dag.. ik ben kapot.. duik lekker op tijd mijn bnedje in..
nu nog even een stokbroodje gezond(sla, kaas, casserelerrib, roomkaas en honingmosterd dressing) wegwerekn
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
kelvin en donny
oh nee dat was afgelopen weekend
Ging over grote tattoo's verkleinen, of veel aankomen die grote toch zetten en dan weer afvallenquote:
Ik zal eens even kijkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef iBenny het volgende:
Zijn er hier mensen met Gmail?
Zo ja, is het bij jullie ook zo langzaam?
ff testenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef iBenny het volgende:
nope, niet echt langzaamquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef iBenny het volgende:
Nee niet traagquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef iBenny het volgende:
Neuh, normaal eigenlijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef iBenny het volgende:
Gmail en android, een matchquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef iBenny het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |