Precies! Ik ook overdag soms even een grrrrrrrrrrr. En dan zeg ik er wel bij: met copyright!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zij niet alleen...
Ik liep vanmiddag bij iemand weg om ff later weer terug te komen... zeg ik "ik doe ff een c_a'tje..."
Ik werd meteen heel vreemd aangekeken... ze begrijpen me niet, vaduz
quote:
beetje rillerig (terwijl het echt niet koud is...)quote:
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje rillerig (terwijl het echt niet koud is...)
beetje keelpijn....
ga zo een borrel scoren, dat helpt vast
Dus fonetisch nooit tegen gekomen? Jammer, de symbolen lijken me veel moeilijker te leren dan fonetisch.quote:
Jammerquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke vraag Vampiric, maar ik heb geen idee.
ach, beter dan hechten toch?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ging over grote tattoo's verkleinen, of veel aankomen die grote toch zetten en dan weer afvallen
mijn hele verbinding is brak nu....quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef iBenny het volgende:
Zijn er hier mensen met Gmail?
Zo ja, is het bij jullie ook zo langzaam?
Ja, die verhalen de hele dag over zelfmoordquote:
Had ie beter kunnen doen dan een gevangenis in Peruquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, die verhalen de hele dag over zelfmoord
Yep, ik las het..... sadquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:32 schreef Marlalala het volgende:
Aaah Blanche uit de Golden Girls is overleden
nee. maar ik heb er ook nooit echt opgelet tbh.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:32 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Dus fonetisch nooit tegen gekomen? Jammer, de symbolen lijken me veel moeilijker te leren dan fonetisch.
[..]
Jammer![]()
[..]
ach, beter dan hechten toch?
OMG hoe ranzigquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:32 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Dus fonetisch nooit tegen gekomen? Jammer, de symbolen lijken me veel moeilijker te leren dan fonetisch.
[..]
Jammer![]()
[..]
ach, beter dan hechten toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |