Voor wie een vraag niet is beantwoord? Die vraag kun je ook nog stellen op Twitter. Zetten jullie dan het antwoord hier neer?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:52 schreef Marianne_Thieme het volgende:
Moet er weer vandoor naar volgende afspraak. Op www.partijvoordedieren.nl kun je alle verschillen met andere partijen terugvinden in handig overzicht, programma downloaden en aanvullende vragen stellen, dat kan ook op twitter.
Hartelijk dank voor jullie aandacht, sorry dat ik de vele vragen kort moest beantwoorden, in korte tijd.
veel succes met het bepalen van je keus op 9 juni!
Groeten, vrolijke avond nog,
Marianne
Nee, Tong wordt geen beschermde diersoort.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:09 schreef Loveless85 het volgende:
Was leuk. Uiteraard niet alle vragen (zo uitgebreid) beantwoord als we wellicht zouden willen, maar wat wil je in 45 minuten
Jup het word toch beetje rommelig met alle 'nieuwe' vragen en nog wat 'oude' vragen uit het vragentopic. Denk ook voor haarzelf.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:10 schreef Zeroku het volgende:
Tof dat ze er de tijd voor neemt. Wat wel jammer is is dat ze heel veel moet beantwoorden, in relatief weinig tijd.
Ze begrijp de macht van fok nog niet helemaal...quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:10 schreef Zeroku het volgende:
Tof dat ze er de tijd voor neemt. Wat wel jammer is is dat ze heel veel moet beantwoorden, in relatief weinig tijd.
Klopt. Ik zou dus zeggen, OF alle vragen van te voren, OF alle vragen tijdens het moment dat ze er is. Dat werkt wat overzichtelijker denk ik zelfquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup het word toch beetje rommelig met alle 'nieuwe' vragen en nog wat 'oude' vragen uit het vragentopic. Denk ook voor haarzelf.
Ho ho, bedenk dat politici gewend zijn alles aangedragen te krijgen, wat dit aangaat is het een heel goede kennismaking hoe het op internet werkt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze begrijp de macht van fok nog niet helemaal...
Ja, maar dan is het niet live. MArianne beantwoorde rustig de vragen die sinds half zes werden gesteld, een voor een, dus ging prima,quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:15 schreef Neroje het volgende:
Is er geen constructie te bedenken dat de gast niet zo wordt overspoeld met vragen?
Sabine Uitslag?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:13 schreef BenSherman het volgende:
Beetje rare korte antwoorden in een soort telegramstijl. Vond ik Teeven toch een stuk beter. Maar goed, wie is de volgende?
Ja, die was al bedacht voor toen Teeven langs kwam, maar om een of andere reden word daar niets mee gedaan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:15 schreef Neroje het volgende:
Is er geen constructie te bedenken dat de gast niet zo wordt overspoeld met vragen?
Ja. Een mod zou in principe de populairste vragen uit dat andere topic kunnen pasten, en het verbieden om nog extra vragen te stellen in het topic zelf. Technisch weet ik niet of dat verbieden kan, maar als er een ban op staat....quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:15 schreef Neroje het volgende:
Bij veel tv-interviews krijgen ze inderdaad de vragen van te voren. En kunnen ze zich voorbereiden. Internet is zo niet (en ik mag hopen dat het ook niet zo gaat worden).quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ho ho, bedenk dat politici gewend zijn alles aangedragen te krijgen, wat dit aangaat is het een heel goede kennismaking hoe het op internet werkt.
Daarom gaan we gasten geen kant en klare vragenlijsten geven.
Het wordt tijd dat de politici aan fora gaan wennen
Toch was Fred Teeven een stuk uitgebreider in z'n antwoorden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Bij veel tv-interviews krijgen ze inderdaad de vragen van te voren. En kunnen ze zich voorbereiden. Internet is zo niet (en ik mag hopen dat het ook niet zo gaat worden).
Maar dat politici daaraan moeten wennen, dat is me wel duidelijk.
Vind het wel heel dapper dat ze hier aan meedoet. Daar heb ik respect voor.
dan heb je gewoon 1 vragen topic en 1 besloten antwoordentopic. Maar das niet zo leuk als dit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:18 schreef BenSherman het volgende:
[..]
Ja. Een mod zou in principe de populairste vragen uit dat andere topic kunnen pasten, en het verbieden om nog extra vragen te stellen in het topic zelf. Technisch weet ik niet of dat verbieden kan, maar als er een ban op staat....
Maar ook een stuk onduidelijker. Marianne maakte heel duidelijk waar ze voor staat, of je het er nou mee eens bent of niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:20 schreef BenSherman het volgende:
[..]
Toch was Fred Teeven een stuk uitgebreider in z'n antwoorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |